Capitolul 9-"Ups"

77 3 5
                                    



~Cynthia~

Privesc cu mâna la gură cum tricoul său negru, acum avea constelații albastre. Îmi înalț privirea spre fața lui care rămâne la fel de inexpresivă. Parcă era făcut din piatră. Nu știam ce să fac, să râd sau să-mi cer scuze. Situația era una foarte comică, cel puțin în opinia mea.

Continuă să nu spuna nimic, tot ceea ce făcea era sa se uite la mine și să rânjească. De ce mă privește așa? Tocmai i-am stricat unul din tricourile sale, iar el este așa calm. Bineînțeles, a fost neintenționat, un accident tragic pentru bucata de material, dar el nu cred că știe asta.

Oare n-a simțit stropii de vopsea?

— Dom, îmi pare rău, a fost un accident, îi spun, o dată ce situația devenise foarte ciudată.

    Se dezgheață de sub efectul Meduzei și se apropie de mine, zâmbind constant. Care-i șmecheria?

— Știu, se iartă, spune, când se află periculos de aproape de mine.

   Fața lui era la o distanță de câțiva centimetrii, îi simțeam respirația lovindu-se de buzele mele ușor crăpate. Lăsam aerul să-mi părăsească corpul prin crăpătură formată, concentrându-mă pe bătăile inimii mele. Degetele sale prind câteva bucle care se odihneau pe umărul meu, îndepărtându-le pe spate. Le deplasează pe bucata scurtă de piele, între maxilar și umăr, privindu-mă în ochi pe toată perioada acțiunii sale.

Ce tot face?

O dată ce degetele sale se opresc din a mă atinge, mă depărtez puțin de el. Îmi cuprinde talia cu brațul, lipindu-mă cu totul de abdomenul lui. Am rămas nemișcată, ignorând orice gând pe care-l aveam. Acum eu m-am uitat în ochii Meduzei.

Buzele sale se apleacă spre ale mele, rămânând milimetric de aproape. Nimeni nu cred că băga de seamă ce făceam și cu cine făceam. Sigurat prietenii mei nu erau afară, aș fi simțit că sunt privită, în special de Ty prezicătoarea.

Eu in ipostaza aceasta, cu Dominic lipit de mine, cu buzele sale mai aproape ca niciodată în văzul tuturor și cu ochii ațintiți ba spre gura mea, ba spre ochii mei, eram o Cynthia mută. Nici măcar o replica nu-mi venea să-i dau, nici măcar o mișcare nu-mi venea să fac, uitasem de tot.

I-am simțit buzele ca o adiere trecând peste ale mele, înainte ca fața, gâtul și pieptul meu să simtă un lichid vâscos. Epatarea mea mă forțează să fac doi pași în spate, ducând un deget spre piept și ridicându-l apoi în fața ochilor.

— Nemernicule, mârâi printre dinți, privind buricele degetelor acoperite de vopsea. Serios, roz?

— Ups, spune fals, râzând de mama focului.

— La mine a fost 'ups', la tine a fost intenționat! Afurisitule! apuc șervețelul pe care Aria mi l-a adus cu paharul, încercând să șterg surplusul.

— Scuze, lasă-mă să te ajut să te speli, mă ridică în brațe, înainte să apuc să fug.

— Dominic, lasă-mă jos. N-am nevoie de ajutorul tău! mă zbat, când simt că ne mișcăm din locul accidentelor.

    Se oprește pentru a mă privii preț de câteva secunde, îmi sărută fruntea și-mi rânjește malefic.

— Ok, spune, înainte să-mi dea drumul în piscină.

Dangerous BondsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum