Capitolul 42-"The traitor"

32 3 0
                                    


~Cynthia~

     Intru în casă și trântesc ușa. Eram nervoasă. Pe el, pe Anthony, pe faptul că nu știam dacă Amanda este sau nu în viață. Eram nervoasă pe tot ce mișcă și respiră.

— Cynthia! Tu ai idee câte griji mi-am făcut, strigă după mine Nathan care iese din sufrageria unde prietenii mei încă stăteau.

— Da, Nate, știu. Scutește-mă de morală, s-a ocupat Dominic deja de asta, spun nervoasă, privindu-l lung și urât.

— Nu mai ieși din casă..

— Da da, știu și asta deja, spun și trec țâfnoasă de el, așezându-mă lângă Aria. Acum, dacă ați terminat cu morala. Am aflat câteva detalii.

— Cat noroc ai că ești iubita mea, spune și trage un scaun, poziționându-l în fața mea.

— Ascultăm, spune fratele meu, imitând acțiunea lui Dom.

— I-am spus de cutia pe care am primit-o. Părea foarte surprins și părea că nu știe despre ce e vorba.

— Iar tu chiar crezi asta? mă întreabă Jace, arcuindu-și sprânceana în semn întrebător.

— Nu și da. Era destul de surprins că i-am mulțumit pentru cadou, explic, susținând ideea că poate nu Alexander este cel care a pus cutia în fața sediului.

— Continuă, spune Dominic, așezându-și mâna pe piciorul meu.

    I-o dau la o parte, fără să mă uit la el. Voiam să știe că sunt supărată pe el. Eram prea încăpățânată ca să accept că vrea să mă țină pe post de bibelou. Îl simt cum mârâie printre dinți, da nu spune nimic.

— Alexander pregătește ceva. Curând. Anthony mi-a spus că o sa ne revedem curând.

— Nathan sună-l pe Ralf, atât îi spune și el execută. Știa ce are de făcut.

— Cynthia, a fost foarte stupid ce ai facut, imi aminteste și Blake, pentru niște informații care nu ajută prea mult.

— Poate că da, dar am o informație care poate să ajute mult. Nu sunt atât de neajutorată și crede-mă că vreau să-l prindem pe Alexander la fel de mult ca voi.

— Ce informație? întreabă Blake, în timp ce o trage pe Ximena pentru a-i sta în brațe.

     Niciunul dintre prietenii mei nu spuneau nimic. Adam se uita la mine la fel de nervos ca restul oamenilor care deja m-au certat. Ochii i se plimbau constat prin cameră, știam că face asta ca să se abțină să nu spună nimic.

— Sacoul lui Anthony era pătat de vopsea, explic ceea ce cred că ar ajuta să ne răspundă la întrebarea, unde se afla seful mafiei britanice.

— Cynthia! exclamă atât Nathan cât și Dominic, enervați la culme de prostia pe care am spus-o.

— Terminați o dată cu asta, mă răstesc la ei, enervată teribil de tare că nu înțeleg la ce mă refer. Dacă era pătat înseamnă că a vopsit ceva, nu? îi întreb ironic, sperând că se prind unde bat.

— Unde vrei să ajungi? Nu avem timp de bazaconii, îmi răspunde Nathan.

— Ca cel mai probabil Alexander vrea să-și camufleze casa, explic, turnându-mi apa în pahar.

— Putea să vopsească orice Cy și de ce l-ar pune pe Anthony să facă asta, întreabă Jace, arătând aceeași dezamăgire ca ei.

— Luke, îl strigă Dominic și ascesta apare instant la comanda lui. Află care sunt casele noi construite de lângă cele patru aeroporturi.

Dangerous BondsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum