Capitolul 37-"I'm not who I thought I am"

42 3 0
                                    


~Cynthia~

     Cerul mi-a picat în cap. Credeam că cel mai rău lucru care mi s-a întâmplat a fost să fiu răpită de mafie. Apoi am crezut că să aflu că iubitul meu face parte dintr-o altă mafie, dar să aud că familia mea este exact la fel ca a lui. Să aflu că tata ucide cu sânge rece precum o fac ei. Să aflu că am trăit în minciună 21 de ani ani. Că l-am considerat model în viață pe un criminal, întrece orice limita.

    Am fost și sunt fiica unui mafiot.

— Iubito, știu că îți este foarte greu să crezi asta, dar este adevărat.

— Nu..nu pot să..să cred că.., nu termin ce am de zis, pentru că nu știu ce sa spun.

   Am rămas fără cuvinte. Am rămas fără încredere, am rămas fără tot.

— Asta nu e tot, rostește, făcându-mă să pic din picioare, dar mă prinde înainte să fac contact cu podeaua.

— Dominic, nu pot. E prea mult pentru inima mea, îi zic, începând să plâng, având un gol de nedescris în interiorul meu.

— Iubito, vrei să mă opresc? mă întreabă speriat de reacția mea. Nu trebuie să vorbim totul într-o zi, încearcă să mă asigure că-mi va spune totul treptat dacă îmi este prea greu să aud acum tot.

— Da. Nu știu, rostesc încet. Nu. Vreau să termin o dată cu asta. Vreau să aflu tot.

— Iubito...putem să o luăm încet. Nu vreau să-ți fac mai mult rău.

— Nu va schimba cu nimic situația...murmur stins printre lacrimi.

— Nu pot să te văd așa, nu vreau să-ti creez suferință.

— Dominic...trebuie sa aflu adevarul. Am trăit în minciună mult prea mult timp, ma încurajez singură prin răspunsul pe care i-l dau, dar numai eu știu cât de tare voiam să se oprească de fapt.

— Ești sigură iubire? Promit că îți voi spune adevărul, nu trebuie să aflii tot azi, se chinuie să mă convingă, frica că nu voi rezista se resimțea prin modul în care îmi vorbea, prin felul în care mă ținea în brațe și grija cu care mă atingea.

— Am nevoie să știu, Dominic. Am nevoie să știu ca să pot trece peste.

— Numele tău adevărat este Scarlett Maria ...

— Poftim? țip sărind ca arsă din brațele lui.

Cuvintele lui veneau ca niște săgeți otrăvite cu cea mai letală otravă, pe care tot eu am cerut-o.

— Numele tău este Scarlett Maria.....Martinez, Ian este tatăl tău adevărat, mama ta a murit când te-ai născut. Ian avea mulți dușmani în vremea aceea, nimeni nu știa că are un copil și a făcut ce a crezut că e mai bine să te salveze. Te-a dat cuiva în care avea cea mai mare încredere, adică lui Aaron, cel mai bun prieten din copilărie. Nu-l cunostea nimeni pe atunci, nu făcea parte din lumea asta, dar trecutul lui Ian l-a ajuns din urma și pe Aaron când tu aveai 5 ani. Cynthia, el a vrut să ai o viață normală, dar nu putea să-ți ofere siguranță dacă nu devenea ...ceea ce suntem și noi. Mai este, spune șocându-mă pentru a mia oară pe ziua de azi. Ai un frate vitreg, fiul mamei tale adevărate....Nathan.

— Dominic, te implor, te implor, spune-mi că nu e adevărat, spune-mi că mă minți. Spune-mi, vorbeam cu disperare, abia reușind să trag aer în piept.

    Mă ardea totul. Luasem foc. Inima pompa flăcări în venele mele. Mă prăbușesc la pământ având un alt atac de panică. Era mai rău decât cel pe care l-am avut cu Alexander. Dominic încerca din răsputeri să mă liniștească, disperarea din voce îi era atât de mare că mă neliniștea mai tare. Era speriat, dar eu eram înspăimântată.

Dangerous BondsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum