Capitolul 13-"Tristan"

61 3 1
                                    


~Cynthia~

    Ajung într-un timp relativ ok. Bineînțeles, datorită felului în care conduc. Puțin prea ilegal pentru șoselele din Los Angeles, când luna încă nu domnește și puțin prea inconștient, dar din păcate sau din fericire nu-mi pot scoate cursa din sânge. Modul în care conduc câteodată arată de parcă sunt într-o continuă cursă, viața mea este o cursă, unde toata lumea din trafic este concurența mea.

    Ca de fiecare dată îmi las mașina să se odihnească lângă celelalte Furii. Cobor din aceasta, îndreptându-mă spre Aria, care stătea singură pe mașina ei. Astăzi, deși am fost în intârziere, am ajuns printre primii, mașina mea fiind a treia parcată în locul nostru.

— Hei, viitoare sărbătorită, mă salută Aria, aducându-mi aminte cât de aproape este ziua mea de naștere.

— Hei, Ri, unde e toată lumea? Deobicei eu ajung ultima, o întreb curioasă.

— Nu știu, Matt a plecat în clădire să vorbească cu Jace, probabil să tragă la sorț pista de astăzi, eu sunt ajunsă de doar zece minute, nu știu unde sunt restul, ar trebui să apară.

— Ciudat sincer. Mai așteptăm puțin, îi sunăm dacă nu apar.

— Da, acum lasă asta, povestește-mi cum a fost? Mi-ai zis câteva cuvinte la telefon. Detalii! îmi ordonă pe un ton tipic ei.

— A fost un drăguț...dacă lăsam la o parte unele chestii șocante pe care mi le-a spus. A fost chiar o întâlnire, dacă o pot numi așa, neașteptat de reușită.

— Eu nu pot să cred, mă privește uimită gesticulând. Am avut dreptate, el chiar se ascunde după aroganțe.

— Totuși, nu știu mai nimic despre intențiile lui, nu o să-mi fac impresia că este vreun romantic incurabil.

— Ai timp să aflii ce vrea cu adevarat...îmi spune creața, după care se oprește pentru că lângă noi ajung Mark, Derek și Sierra.

— Hei voi, îi salutăm eu și Aria, ei răspunzându-ne înapoi.

— Thalia nu o să vina, nu se simte bine, ne anunță Matt, venind și el lângă noi.

— Ce s-a întâmplat? îl întreb îngrijorată pe iubitul blondei.

— Probleme de fete, spune rapid. Am vrut să rămân cu ea, dar aproape m-a dat afară din casă, insistând ca nu am de ce să stau cu ea. I-am spus să mă sune dacă are nevoie de mine, dar a insistat că se va descurca.

Tipic ei, nu acceptă să fie cocoloșită.

— Să fii sigur că se descurcă, lupta dintre Thalia și durerea aceea nu este egală. Nu e destul de puternică durerea s-o doboare, explică Sierra, băgându-i în ceață pe băieți.

    O să-i fac o vizită mâine dimineață, trebuie să o amăgesc puțin și pe ea în legătură cu Dom, spunându-i doar că am ieșit, iar detaliile pentru când vom fi toate cinci. O să-i treacă orice fel de durere, când o să audă că am ales să îi acord o șansă.

— Matt, ce pistă a tras Jace? se aude vocea Sierrei.

    După accidentul Amandei, Jace a rămas un fel de proprietar aici, se ocupa de amenajarea pistei și trage la sorț pista pentru fiecare cursă. Să spunem că este "ingrijitorul pitelor", iar pentru că noi am fost primii care au "dezvirginat" acest complex de piste, cate zece zile de curse pe rând, suntem martori la tragerea la sorț. Pentru a nu se interpreta că cineva primește pista care îl avantajează cel mai mult. Când nu suntem noi pe pistă, unul din celelalte grupuri mari, ce-și fac veacul pe pistă este martorul. Și pentru ca toate lucrurile să fie și mai sigure, biroul lui Jace, dispune de camere de filmat, pe care le pornește în timpul alegerilor. Înainte de începutul curselor videoclipul este difuzat pe un video proiector, pentru ca toată lumea să vadă alegerea corectă și fără smecherii făcută.

Dangerous BondsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum