Capitolul 5-"So close"

106 3 1
                                    



~Cynthia~

     Weekend-ul m-a luat pe nepregătite. Nici nu am simțit cum a zburat timpul. Săptămâna aceasta a trecut mai repede decât mă așteptam. Au mai rămas doar șapte zile până la ziua mea, iar eu încep să simt că fac progrese. Mă simt mai bine, ma simt mai liniștită. Sunt mult mai veselă, atenția mea căzând pe multe alte lucruri, gândurile mele stând departe de subiectul Amanda.

    Bineînțeles ca acum din cauza unui brunet enervant, gândurile mele sunt mult prea ocupate cu el, ca să am timp să plâng până la epuizare. Face orice că să-mi distragă atenția, să fie sigur că-l observ și să mă enerveze. Faptul că-i ieșea, fără prea mult efort, mă exaspera. În fiecare zi ne-am văzut, ori pe pistă, ori din întâmplare, ori în casa mea, apărând de Dumnezeu știe unde. Clipesc o data și mă trezesc că stă în fața mea. La un moment dat, am început să mă întreb dacă am vreun chip prin corp pe care mi l-a pus în timp ce dormeam. Parca era mai ceva ca Jo.

    Aroganța lui mă scotea încontinuare din sărite. Cum să am timp să plâng, când trebuie mereu să scotocesc câte o replică pentru el. Cel mai probabil îi hrănesc și alimentez orgoliul, răspunzându-i mereu, dar măcar așa mă ține departe de suferință. E un câștig pentru amândoi.

Chiar pot spune că mă ajută în vindecarea inimii mele, ceea ce este foarte ciudat. Ideea în sine este nemaintâlnită, dar modul în care o face este total neobișnuit. Cel mai tare mă enervează la el că are momente în care chiar îmi face plăcere să stau în preajma lui. Îl agreez, dar are momente, cele mai multe, în care se intoarce la aroganțe, schimbându-mi parerea. Este misterios în tot ce face, dispare și apare de parcă s-ar teleporta. Nu pot să-mi dau seama de absolut nimic și acest luru este foarte frustrant. E aici de o săptămână și deja știe o mulțime de chestii despre mine, iar eu nu știu mai nimic despre el.

— Unde ne facem veacul astăzi noapte? mă trezesc, întrebându-mi prietenii, evitând orice contact cu Dominic.

— Putem rămâne la petrecerea de pe pistă. Jace iar organizează una, ne sugerează Mark.

— Cy, Dj-ul, pe care l-ai angajat zilele trecute, chiar e foarte bun. Ce ziceți de o altă noapte în Widow's? propune Thalia, mișcându-se în mijlocul cercului format de noi, parcă pornind la dans deja.

— Nu prea știu daca vreau înghesuiala de club, răspund propunerii ei, neconvinsă.

— Putem sta la masa noastră, este loc să vă rupeți și lângă noi, explică Matt, râzând, în timp ce o privea pe Thalia care continuă să mimeze un fel de dans al ploii.

— Chiar sunt curioasă de ce poate dj-ul nou, hai Cy, vii? Sierra mă atacă cu ochii de cățeluș plouat și cedez. Știam ca nu se va mișca de lângă mine până nu voi accepta.

— Fie cum doriți, îmi este indiferent dacă ramanem aici sau mergem în club, vorbesc, rămânând sprijinită de Furia mea.

    Chiar îmi era indiferent, oriunde aș fi daca îi am pe ei, distracția este aranjată. Aș putea să mă distrez cu ei și dacă am fi într-o cameră de patru pe patru. Sălbăticia care iese din ei este impresionantă pentru niște oameni trecuți de douazeci de ani.

    În schimb pentru altceva nu pot fi indiferentă. Încercam să-i ignor prezența lui Dominic. Îmi rasufla pe porțiunea de piele goală, compusă din gât-umăr. Nesuferitul s-a așezat fix lângă mine, stând și el sprijitit de mașina mea, pe partea cealaltă aflându-se Sierra. Respirația lui se lovea de pielea mea, făcându-mi corpul să reacționeze.

    Mi-am ales cea mai proastă zi să port un tricou cu umărul căzut. Răsuflarea lui fierbinte, mă gâdila și-mi făcea pielea de găină, iar când făceam greșeala să-l privesc în ochi, mă pierdeam din nou. Mereu se termina la fel. Mă privește, il privesc înapoi și mă pierd, el râde, iar eu mă enervez. Trăiam aceeași buclă enervantă. Trăiam în lumea lui, unde el e băiatul fermecător, iar eu fraiera care se lăsa în mrejele lui.

Dangerous BondsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum