~Cynthia~— Poftim? întreb, crezând că mi s-a părut.
— Draga mea, tu nici măcar nu știi cu cine ești împreună, dar stai liniștită nu o să fie prea mult împreună cu tine. Lui îi place să se joace și să experimenteze. Se plictisește repede, dacă nu știi să-i oferi ce are nevoie. Dar de ce s-ar juca cu tine? pufnește ea, iar eu mă șochez la fiecare cuvânt pe care îl scoate pe gură.
În momentul acesta aș sării la gâtul ei.
— Care este problema ta, Cher? întreb degajată, lăsând-o să creadă că nu sunt afectată de ceea ce spune.
— Problemă? Eu nu am nici o problemă. Tu ai una, dacă ai impresia că nu te va lăsa. Dacă tu crezi că nu s-ar întoarce la mine. Mă mir că te numește iubita lui, se pare că vrea tare să ți-o tragă.
Mi-a picat fața când am auzit-o. "dacă tu crezi că nu s-ar întoarce la mine", Dom și Cher au fost împreună? Nu se poate, el nu a avut relații. Am în față cea mai mare prefăcută pe care am întâlnit-o vreodată și mă întreb de unde mi-a dat Dumnezeu atât control. Mă chinuiam din răsputeri să-mi stăpânesc impulsul de a sării la ea.
— Cher, ai mare noroc ca suntem la nunta Ximenei, altfel îți ploua în gât acum, spun fix înainte să se întoarcă băieții.
— Despre ce bârfiți voi fetelor? Putem să știm și noi? întreabă Zion, venind lângă noi alături de Kole și Dominic.
— Fetele sunt tare secretoase. Cred că vorbeau despre noi, adaugă Kole.
— Nimic important frățioare, de ale fetelor, răspunde scârba.
Tremuram de nervi.
— Iubito, îți e frig? Vrei să mergem înăuntru, mă întreabă Dom, așezându-și mâna pe spatele meu, sărutându-mi scurt buzele.
Ceva îmi spune că acesta a fost răspunsul la gestul lui Zion care și-a trecut mâna pe spatele meu înainte să ajungă lângă sora sa. În momentul acesta nu mă interesa. Îi mulțumeam din priviri ca m-a luat de acolo, altfel o aranjat pe frumoasa Cher.
— Da, să mergem și noi avem de vorbit cu mulți invitați, spun după care mă las trasă de mână de către iubitul meu.
Nu am de gând să vorbesc despre asta aici și acum, nu am de gând să-mi stric dispoziția din cauza acestei fete. Intrăm înăuntru urmați de cei trei, dar noi am luat-o la dreapta spre grupul nostru, iar ei au mers înainte unde se aflau Adam și Melissa. De ce nu mă miră, sunt două lipitori, evident că sunt prietene, duo-ul perfect. Melissa râdea ca o țață cocoțată pe Adam, în schimb el se uita extrem de urât la Zion sau la Kole, nu-mi dădeam seama exact.
— Eu nu pot să înțeleg ce caută Adam aici cu Melissa, întreabă iritată creața. M-am dus să vorbesc cu Adam și parazitul acela nu facea altceva decât să-l călărească. Nu puteam avea o conversație normală cu el din cauza ei.
— Nu-mi pot imagina de ce a adus-o fix pe ea, răspund.
Dar cel mai probabil că știm motivul adevărat cu toții.
— Cine este domnișoara de lângă Melissa, întreabă curios Nathan, dar fața îl trădează, arătând că știa exact cine este.
Mă amuză tare privirea pe care i-o dă Aria când îi aude întrebarea. Acesta o vede, trăgând-o în brațele sale, sărutând-o lin pe buze.
— Cineva cu care nu vrei să vorbești, s-ar putea să-ți sugă fiecare nerv pe care îl ai, explic calmă, pe un ton scăzut, sperând că Dom nu va auzi.
CITEȘTI
Dangerous Bonds
Novela JuvenilEl avea nevoie sa fie luminat de ingerul lui, iar ea avea nevoie sa arda cu diavolul. Sufletul lui ranit, alimentat de ura din jurul lui si mediul in care traieste, se vindeca odata ce gusta iubirea. Iubirea ei. Iubirea ingerului pus de Dumnezeu in...