~Cynthia~— Aveți de gând să o deschideți sau o să vă uitați la ea încontinuare? întreabă Thalia la fel de curioasă ca noi restul.
— Nu înțeleg de ce e atâta tam-tam pentru o cutie, întreb pentru că nu înțelegeam de ce stăm și ne uităm la ea de când am găsit-o aseară în fața ușii.
Aseară Dominic a vrut să mergem undeva, dar nu am mai ajuns din cauza cutiei misterioase. Cutia asta amărâtă a provocat dita mai întrunirea la sediu. Nu știu de ce Dominic a ținut neapărat să-i chemăm și pe restul prietenilor noștri.
— E de la Zimmermann sigur, spune Blake, privind-o la fel de curios.
— Unde e Ximena? întreb când văd că este singura care nu se află în încăpere.
— Doarme, nu vreau să fie supusă la stresul ăsta, răspunde soțul ei.
— Nathan, sigur ai verificat-o să nu fie vreun model nou de bombă? îl întreabă Jace pentru a treia oară.
— Pentru ultima oară, da. E o cutie normală, răspunde puțin frustrat pentru că nenorocita asta de cutie i-a întrerupt conversația cu Aria.
— De ce dracului nu o deschidem? întreb furioasă pe cutia asta.
— Nu înțeleg, ce e așa special la ea? întreabă și Sierra, apropiindu-se mai tare de masa unde se afla cutia.
Ea stătea pe masa și noi stăteam în jurul ei. Ne uitam ca proștii la ea, dar nimeni nu o deschidea.
— Știți ceva, eu o s-o deschid, m-am săturat să stăm ca proștii și să ne uităm la ea, spun și mă întind spre cutie.
— Nu, strigă îngerii mei păzitori.
— De ce? Cât mai vreți să stăm așa? mă rățoiesc frustrată, pentru că voiam o dată să aflu ce se este în ea.
— O s-o deschid eu, spune scurt Nathan și apucă cutia într-o mână, înlăturându-i capacul.
Se uita mirat la ceea ce se află în ea și nu spune nimic. O așează la loc pe masă și scoate din ea ceva micuț.
— As...asta e cumva... încearcă Ty să spună, dar nu termină.
— Nu pot să cred, spune și Aria, având ochii mari cât cepele, trecându-și mâna prin părul ei creț, lucru pe care îl face doar atunci când ceva o stresează.
— Ce dracu? Ce ai acolo Nathan? întreb, deja nu mai puteam să-i acord atâta importanță.
Mă apropii de el și îi iau din mâna obiectul. Incremenesc. Priveam și refuzam să cred că văd ceea ce văd. Era ireal. Era imposibil, nu are cum.
O brățară.
— Nu..nu are cum, spun înainte să mă prăbușesc la pământ cu brățară în mână în fața tuturor.
— Cynthia! îl aud pe Dominic cum țipă, dar negrul îmi acoperea deja retina. Cynthia, trezește-te, iubito, Dominic țipa în urechea mea așa tare că-mi spărgea timpanul.
— Ce...ce s-a întâmplat? întreb amețită și mă ridic în fund pe canapeaua din sufrageria sediului.
Cum am ajuns pe ea?
Prietenii mei stăteau acum în jurul meu și mă piveau speriați. Acum eu eram atracția principală și nu înțelegeam de ce.
— Ai leșinat, îmi spune Aria și se așează lângă mine.
De ce naiba am leșinat?
— Îmi amintesc de Nathan care a deschis afurisita aia de cutie și a sco...brățară, spun dintr-o dată, amintindu-mi motivul pentru care am leșinat.
CITEȘTI
Dangerous Bonds
Novela JuvenilEl avea nevoie sa fie luminat de ingerul lui, iar ea avea nevoie sa arda cu diavolul. Sufletul lui ranit, alimentat de ura din jurul lui si mediul in care traieste, se vindeca odata ce gusta iubirea. Iubirea ei. Iubirea ingerului pus de Dumnezeu in...