~Cynthia~— Hei Cy, pleci acum? Tristan intrând în garaj după mine, întreabă curios.
— Da, trebuie să-l pun pe Shadow la locul lui. Tu nu vii?
— Nu, o să vorbesc cu Jake și probabil o să dorm. Cumpărăturile cu Xi sunt obositoare, parcă sarcina îi dă energie dublă. Ne vedem când te întorci. Lasă-mi-l mie pe pufosel, am eu grijă de el până vii.
Îl intind pe micuț exact când apare și Dom lângă noi.
— Trebuie să mă întorc până acasă, am uitat de un colet. Du-te înainte, o să vin și eu, îmi spune și mă sărută pe cap.
— Bine atunci, ne vedem direct acolo, îi răspund, iar el dă din cap și pleacă spre mașina sa, făcând și eu exact ca el. Ne vedem deseară Tristan, mă urc în mașină și pornesc spre pistă.
În mod normal astăzi era cursa stabilită dintre mine și Amanda. Făcusem un fel de tradiție, dupa fiecare zi de naștere a mea participam amândouă la o cursa. Ideea era simplă, dupa încă un an de participări și exersări, reușesc sau nu, să fiu măcar la egalitate cu ea. Scopul era să aflăm în cât timp o să pot să termin cursa învingătoare. Anul trecut eram atât de aproape s-o întrec, dar în ultima curbă mi-a luat fața.
Ajuns mai repede decât credeam. Adevărul este că la viteza pe care am avut-o și cum am condus, pot să spun că am început cursa de acasă. De data aceasta nu am mai ajuns ultima. Pe pistă se aflau Aria și Sierra, iar dintre băieți erau ajunși deja Adam și Derek.
— Hei lume, îmi salut prietenii, care stăteau, ca deobicei, adunați în jurul uneia dintre Furii.
—Hei, ai de dat niște explicații. Cum ai putut să nu îmi spui tot, mă ceartă, Sierra și în același timp arată supărată cu degetul spre mine.
Nu am apucat să-i povestesc seara în care am adormit amandoi pe terasă sau de întâmplarea de pe câmp. Și ceva îmi spune ca este vorba despre cea de a doua.
— Ai încurcat-o, prințeso, vorbește nimeni altul decât Adam. Ce ai făcut?
Îi ignor întrebarea și îmi întorc atenția spre creața care mi se adresa.
— Hei Cy, mă salută Aria, luându-mă în brațe. Îmi pare rău, dar aproape că m-a luat la bătaie. Ai cam omis niște detalii despre știi tu ce, iar eu m-am cam dat puțin de gol. Scuzeeee!
— Thia, cum adică "despre știi tu ce", aveți secrete față de noi? întreabă Derek ironic.
— Nu că ar fi treaba ta, iubitule, dar da, avem secrete și încă câte, își tachinează iubitul, Sierra.
— I-auzi Adam, fetele au secrete față de noi, se preface Derek că plânge.
Mă apucă râsul câteodată. Cât de imaturi pot fii băieții, mai ales băieții noștri. Vor să pară puternici și de neînvins, dar ei au suflete de copii. Sunt niște suflete de copii prinse în corpuri de bărbați.
— Fetele sunt foarte rele. Noi le spunen totul, iar ele ce fac? Au secrete, se plânge și șatenul.
— Erau niște amănunte nesimnificative, îi spun Sierrei, pentru a o liniștii, ignorând plânsetele false ale celor doi băieți.
— Nesimnificative? Erau cele mai importante!!
Nu m-am așteptat să mă apropii de ea atât de tare. O cunoșteam din liceu, am fost colege de bancă la orele de Biologie și Desen, dar niciodată nu am fost prea apropiate. Asta până să se sărute cu Derek de revelion, acum aproape un an, când i-a devenit și iubită. Norocul lor că au acceptat să participe la petrecerea pentru noua afacere a părinților lor. Sunt așa fericită când mă gândesc că Mark și Samantha s-au împăcat. Încă nu-mi vine să cred că Thalia a reușit să o aducă acolo. Cred că blonda noastra a planificat totul cu mult mult timp înainte să ne fii gândit măcar că urmează ziua mea.
CITEȘTI
Dangerous Bonds
Teen FictionEl avea nevoie sa fie luminat de ingerul lui, iar ea avea nevoie sa arda cu diavolul. Sufletul lui ranit, alimentat de ura din jurul lui si mediul in care traieste, se vindeca odata ce gusta iubirea. Iubirea ei. Iubirea ingerului pus de Dumnezeu in...