~Cynthia~O analizam din cap pana in picioare si incepeam sa ma obisnuiesc cu ideea ca e reala. Ca e vie si respira langa mine.
Parul ei buclat perfect ca intotdeauna, se misca in timp ce vorbea. Toata camera era tacut, doar ea vorbea. Totul statea in loc cand aparea ea. Nici timpul nu indraznea sa treaca cand o vedea. Era incredibila senzatia pe care ti-o dadea. Frumusetea ei era de neintrecut. Nu am cunoscut pe cineva mai frumos ca Amanda. Felul in care ii statea in brate la Jace era atat de senzual, atat de pur si de frumos. Iubirea dintre ei nu s-a stins, se tineau in brate de parca nu ai fost despartiti, de parca ea nu a fost moarta pentru aproape 3 ani si totodata dorul se vedea prin felul in care isi vorbeau.
Prietenii mei priveau socati si hipnotizati de faptul ca Amanda le vorbea. Reactiile lor cand au vazut-o nu au fost diferite de a mea si a tatei. Nimeni nu credea ca este in fata lui, desi cu totii o vedeam. Grupul nostru era complet. Acum, dupa atatia ani, eram toti in aceeasi incapere si eram mai uniti ca niciodata.
— Eu nu pot sa cred, spune Thalia, atingand-o pe obraz pe Amanda. Esti reala! exclama de parca nu a vorbit cu ea timp de doua ore.
— Trebuie sa vin si eu sa o ating, sa ma asigur ca nu e vreo holograma avansata, spune si Aria, repetand miscarea pe care a facut-o blonda noastra. Nu, nu e vreo holograma, concluzioneaza, tragand-o din bratele iubitului ei.
— Am atatea intrebari, vorbeste si Adam, asezandu-se pe canapeaua din sufrageria sediului.
— Deja am raspuns la toate intrebarile mamei, nu pot fi mai multe ca ale ei, rade si se apleaca dupa paharul de apa.
— E incredibil, singurul lucru pentru care ma bucur ca s-a intamplat tot ce s-a intamplat, esti tu, spun, asezandu-ma in bratele lui Dominic.
— Poti s-o mai spui o data, spune Mark, turnandu-si in pahar un fel de alcool de care n-am mai auzit.
— Nu pot sa cred ca sunteti amandoua imsarcinate! exclama Amanda, uitandu-se in directia in care cele doua mamici stateau.
— Ma pregatesc psihic de acum, raspunde Nathan, sarutand-o pe cap pe sotia lui.
Nu-mi venea sa cred ca Nathan a cerut-o pe Aria, desi era de asteptat. Nunta lor a fost extraordinara, cea mai frumoasa nunta la care am luat parte.
— Ximena, cand a spus doctorul ca o s-o cunoastem pe Valerie, o intreaba Sierra incantata.
— In orice moment, am deja pregatita geanta pentru spital, raspunde razand, iar pe fata lui Blake se citea frica si stresul. Eu sunt foarte pregatita, in schimb Blake cred ca mai are nevoie de cateva luni, explica, iar noi pornim rasul isteric cand il privim pe sotul ei.
— Razi tu, razi, dar sa te vad pe tine Nathan, cand o sa fie timpul Ariei, daca o sa mai razi, spune si privirea lui Nate se schimba instant, provocandu-ne sa radem si mai tare.
— Am nevoie ca voi toti porumeilor, ma opresc sa fac semn catre toti baietii din grup, sa va tineti samanta departe de ele, nu pot sa ma topesc dupa zeci de copii deodata, spun si ei ma privesc socati pret de cateva secunde, dupa care pornesc din nou valul de rasete.
— Adam ce face Melissa? il intreaba Dominic, abtinandu-se sa nu rada de faptul ca Adam a ajuns sa fie impreuna cu ea.
Pana la urma Melissa a primit ce a vrut, iar Adam pare ca simte ceva pentru ea cu adevarat. Asta e un alt soc pe care l-am avut in luna aceasta. Nimic nu mai pare ceea ce parea de cand l-am cunoscut pe Dominic.
— Du-te dracu Dominic, vezi ca nu am uitat ce i-ai facut Cynthiei, spune ca sa-l raneasca.
A trebuit sa-l tina toti baietii ca sa nu-l bata pe Dominic. Cand a aflat am crezut ca o sa-i puste carotida, nici acum nu vorbeste cu el ca pe vremuri, dar incepe sa se obisnuiasca cu ideea ca totul a fost in trecut si a trecut.
CITEȘTI
Dangerous Bonds
Подростковая литератураEl avea nevoie sa fie luminat de ingerul lui, iar ea avea nevoie sa arda cu diavolul. Sufletul lui ranit, alimentat de ura din jurul lui si mediul in care traieste, se vindeca odata ce gusta iubirea. Iubirea ei. Iubirea ingerului pus de Dumnezeu in...