~Cynthia~Mark se uită confuz la Thalia, precum de altfel și noi toți. Nu înțelegeam pe cine putea să aducă Thalia aici. Bănuiam că este cineva pe care Mark cunoaște, dar nu-mi trecea prin cap nici măcar un nume. Ty face semn spre geamul imens, iar noi ne conformăm gestului. Ne ridicăm în picioare și ne apropiem de geam. Priveam șocați. Sigurat nu la fel de șocați precum este Mark, nu ne așteptam nici care dintre noi la asta. După calculele mele și o analiză amănunțită a grupului meu, surpriza aceasta a ținut-o pentru ea.
Oare de cât timp planifică ea toată treaba asta?
Mă îndepărtez de geam și mă uit la Mark, voiam să-i văd reacția, iar reactia lui nu mă dezamăgește. Mi se pare atât de drăguț. Chipul îi este șocat, ochii îi sunt măriți și înlăcrimați. Face câțiva pași în spate, după care se răsucește pe călcâie și fuge spre ușa casei. O deschide și iasă afară, fără să o mai închidă în urma lui. Ne întoarcem toți înapoi la geam ca să vedem ce are de gând să facă. Privim fericiți cum Mark se oprește în loc, probabil nevenindu-i să creadă că fosta lui iubită este aici. O ridică în aer, o privește scurt și o sărută. Modul în care o strânge în brațe este atât de dulce. Se vede că i-a dus lipsa.
— Eu nu pot să cred Ty, cum ai făcut asta? o întreb pe blondă, cu cea mai mare uimire și curiozitate.
Mark a fost împreună cu Samantha doi ani de zile, dar ea își dorea să studieze într-un alt stat, la o facultate mult mai bună. Mark deși o iubea, nu putea să părăsească L.A.-ul și tot ceea ce are aici. A trecut mai bine de jumătate de an de când au decis amândoi că este mai bine să se despartă.
— Dacă iubirea este adevărată se va simți, îmi răspunde ea.
Iar eu nu pot să nu mă întreb cum a reușit s-o aducă înapoi. Sincer..cum??!
— Ty, te-ai întrecut pe tine cu tot ceea ce ai planificat, îi spune Aria.
— Eu sunt șocat, pur și simplu șocat, vorbește Derek în timp ce se așează pe canapea și o trage pe Sierra în brațele sale.
— Ai vindecat o inima rănită, asta dacă ea va rămâne, îi spune Matt iubitei sale. Sunt mândru de tine iubire.
— Ce se întâmplă aici? De ce aveți toți fețele astea? ne întreabă Dominic amuzat.
Huh. Aproape am uitat de tine.
— Samantha, răspunde Thalia, de parcă el știa despre cine vorbește prietena mea.
Apoi realizez.
— Stai, tu știai? Tu o știi pe Sam? îl întreb pe brunet, uimită că el știa și eu nu.
— Eu am adus-o de la aeroport pentru că toată lumea era ocupată cu bagajul și toate cele, explică el.
— Dumnezeule, câte surprize?! N-ai obosit să tot organizezi? Sierra îmi întreabă prietena la fel de șocată ca noi toți.
— Eu nu pot să cred că ea chiar s-a întors. Dacă Sam va rămâne Mark o să fie cel mai fericit om, dacă pleacă iar, îl va distruge pentru a doua oară. Nu știu sigur dacă ar mai rezista o dată. Numai eu știu cum a trăit cu adevărat până acum și vă spun sincer a fost devastat.
— Eu nu cred că mai vrea să plece, intervine și Dom în discuția pe care sper că Sam nu o va auzi.
— De unde știi? întreabă de data asta Aria, care mai pregătea un pahar de vin și pentru Sam presupun.
— Mi-a spus pe drum că voia să vină înapoi după prima lună.
— V-am spus iubirea adevărată se simte, se vede și indiferent de ceea ce se întâmplă, ea câștigă mereu. Nu poți să fugi de ea, cu toții știm că ne-o dorim. Oricât ne-am împotrivii ajungem să cedăm și să o acceptăm în final.
CITEȘTI
Dangerous Bonds
Dla nastolatkówEl avea nevoie sa fie luminat de ingerul lui, iar ea avea nevoie sa arda cu diavolul. Sufletul lui ranit, alimentat de ura din jurul lui si mediul in care traieste, se vindeca odata ce gusta iubirea. Iubirea ei. Iubirea ingerului pus de Dumnezeu in...