~Cynthia~Dimineața aceasta, mai bine zis ora prânzului, o să fie grea pentru toți prietenii mei. După plecarea părinților, am rămas noi, muzica și barul. Pot spune că de mult nu i-am mai văzut pe băieți făcând declarații de dragoste în felul în care le-au făcut în urmă cu câteva ore. Am râs cu fetele de ei ore în șir, erau atât de drăguți și sinceri. Ximena s-a distrat pe seama lor cel mai tare, fiind și singura care nu a băut deloc. Nu ne-am putut abține să nu le facem poze și să-i filmăm când ne-au dansat. Amintirile acestea o să fie cele mai interesante pentru copii și nepoții noștri.
Mă ridic în șezută și mă întind după telefonul de pe noptieră. Era ora 01:36 PM, eram sigură că mă voi trezi mai târziu de atât. Îl privesc pe bărbatul care dormea lângă mine, părul lui era răvășit încă dinainte să mergem la culcare. A fost atât de scump, mi-a spus că s-a îndrăgostit de mine din prima clipa în care m-a văzut. Că vrea să mă facă soția lui și că nu mai vrea să continue nimic din ce a vorbit cu tatăl lui, dar nu a vrut să-mi spună la ce se referă. L-am lăsat să vorbească ce vrea, știam că vorbește alcoolul din el. Nu mă așteptam să consume o cantitate atât de mare. Întotdeauna era controlat în ceea ce privește alcoolul. Dormea dus pe burtă cu o mână m-a ținut strâns toată noaptea, iar pe cealalta a ținut-o sub pernă. Cum a adormit așa l-am găsit acum.
Îl las să doarmă liniștit, întorcându-mă la telefon pentru a le trimite mesaj fetelor pe grup, sperăm ca una dintre ele să se fii trezit până acum.
Eu: " Bună dimineața amazoanele mele, este trează careva?"
Si: "Acum am vrut să trimit și eu mesaj. Nici măcar o șansă să-l trezesc pe Derek, ne vedem jos la o cafea?"
Eu: "Este tot ceea ce voiam să aud în momentul acesta."
Dau plapuma la o parte, îndreptându-mă la baie pentru rutina zilnică. Aseară, când Dom a adormit cum s-a pus în pat, am avut timp să mă demachiez și să-mi desprind parul din cocul stricat, prinzandu-l într-un coc normal. Nu aveam de gând să dorm cu un machiaj pe care l-am avut atâtea ore pe față. Aveam nevoie să-mi respire pielea. Termin de spălat pe dinți, ieșind din baie. Mă aplec să-l sărut pe spate pe Dom, dar el nu a avut nici măcar o reacție. Părăsesc camera în liniște. Ajung în sala unde se servea micul dejun, întâlnindu-mă cu Sierra care căsca de zori.
— Neața Si, o salut pe blonda al carei machiaj la ochi era neatins. Unele machiaje chiar țin enorm de mult. Să spună cineva că machiajul nu este o artă. Unii n-au idee câtă îndemânare trebuie să ai pentru a ieșii bine totul.
— Neața Cy, spune-mi că vrei să ieșim pe terasă.
— Cu siguranță mi-ar prinde bine niște aer curat, dacă nu mă întrebai tu, te întrebam eu pe tine.
Ieșim pe balconul sălii de mese, așezându-ne fiecare pe câte un fotoliu. Am ales masa cea mai mare, pentru că sigurat curând se vor trezi și restul prietenilor noștri. Privelistea era superbă, soarele bătea exact pe partea în care ne-am așezat, îmi simțeam pielea încălzită încă din prima secundă în care am pășit afară. Nu mă așteptam să fie atât de cald în luna decembrie. Era o zi liniștită după o noapte interesantă dintr-o mulțime de puncte de vedere.
— Eu nu pot să cred că Xi s-a gândit la toate, spune blonda, făcând referire la faptul că verișoara mea ne-a lăsat în camera pentru fiecare dintre noi, o pereche de pijamale, periuțe de dinți, pastă și halate. Probabil a prevazut că se va ajunge să rămânem peste noapte aici.
— Până și culorile le-a ales bine, ceva îmi spune că inspirația ei au fost mașinile, spun lăsându-mi capul în jos pentru a-mi reface cocul.
— Categoric, pijamaua mea e mov, a lui Derek verde inchis, iar a ta neagra.
CITEȘTI
Dangerous Bonds
أدب المراهقينEl avea nevoie sa fie luminat de ingerul lui, iar ea avea nevoie sa arda cu diavolul. Sufletul lui ranit, alimentat de ura din jurul lui si mediul in care traieste, se vindeca odata ce gusta iubirea. Iubirea ei. Iubirea ingerului pus de Dumnezeu in...