Capitolul 47- "Reina"

48 3 0
                                    



~Cynthia~


      A trecut o saptamana de cand am stabilit cu fetele ca nu mai vorbim cu baietii pana nu-si schimba parerea. Nu am cedat niciuna dintre noi si asta ma multumea teribil. Dominic a incercat de cateva ori sa ma ameninte cu tot ce putea sa-mi faca, dar l-am ignorat de fiecare data. Norocul meu ca eram mereu cu fetele si nu putea sa-si aplice amenintarile.

Pista era plina de lume ca  intotdeauna. Am stabilit cu fetele ca vom participa impreuna la cursa din aceasta seara, intrand cate doua in masina. Baietii se chinuiau din rasputeri sa le convinga sa vorbeasca cu ei, dar esuau lamentabil.

— Va rog eu dati-le ce vor, nu mai rezist sa nu ma pot apropia de Thalia, spune disperat iubitul ei.

— Simt ca innebunesc! exclama Derek cu mainile in cap.

— Sam, iubire, opreste prostia asta. Te rog, nu mai rezist. Nu mai stiu cum arati, se plange si geamanul lui.

— Cat aveti de gand sa continuati asa? ne intreaba frustrat la culme si Nathan.

Din ce am inteles de la Aria, fratele meu facea pe durul cand erau oameni in jur, dar cand a prins-o singura, aproape a inceput sa planga. Se milogea sa-l bage in seama. Hilar.

— Cynthia, ajunge! Ti-ai demonstrat punctul de vedere, e timpul sa va opriti, spune, inchizand apelul pe care a stat cinci minute si se indreapta spre mine.

Imi era dor de el, dar mai dor o sa-mi fie daca n-o sa-l mai vad niciodata.

Ma prinde de mana si ma lipeste de pieptul lui. Ma saruta o data, dar buzele mele stateau in loc. Aproape ii picasem in plasa. Aproape ma imuiasem in fata lui. Ma trag din bratele lui, mana lui prinzandu-ma de talie si lipindu-ma inapoi de el.

— Mai poti sa ma respingi mult?

In ciudat faptului ca nu voiam sa-i raspund, nu asteapta sa primeasca acelas tratament ca pana acum si ma ridica de la sol, aruncandu-ma peste umarului lui.

— Dominic, lasa-ma jos! tip, zbatandu-ma peste umarul lui.

— Oh, acum vorbesti cu mine. Trebuia sa fac asta de mult, rade sarcastic si ma baga in masina lui, apoi intr-o fractiune de secunda se urca la volan si pleaca de pe loc.

— Deschide masina Dominic, iti jur ca daca nu deschizi masina o...

— O sa faci ce, iubito? O sa ma tratezi ca pe un strain iar? N-o sa ma lasi sa te ating? Cynthia o sa innebunesc daca nu o sa te simt.

— Dominic! marai, nemutandu-mi privirea din ochii lui.

— Iubito, nu ma mai chinui te rog.

— Ai renuntat la Luke?

— Nu. Cynthia, trebuie sa intelegi ca sunteti toti in pericol pana nu ...

— Atunci nu o sa ma mai atingi pana nu o sa renunti la el, pufai, intrerupandu-l dezamagita de faptul ca nu si-a schimbat parerea.

— Cand o sa intelegi ca lucrurile nu se pot intampla mereu cum vrem noi?

— Cand o sa intelegi ca nu as supravietui daca ti s-ar intampla ceva? i-o intorc in speranta ca poate il conving.

— Si ce propui? Sa stam si sa asteptam ca Luke sa mai bage un glont in tine? tipa la mine, facandu-ma sa tresar.

— Luke nu mai e aici. Nu o sa mai calce in Los Angeles din cauza ta. Nu intelegi ca nu ai pentru ce sa-ti faci griji? tip inapoi la el.

     Ofteaza lunga si se intoarce spre mine.

— S-a intors.

Dangerous BondsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum