~Cynthia~De mai bine de jumatate de ora ma uit la ei si nu inteleg nimic. Vorbeau la telefon cu cineva in rusa si nu intelegeam o iota. Habar nu aveam ca ei stiu limba asta. Tot ce stiam era faptul ca vor sa formeze un plan pentru prinderea lui Luke.
Dominic, Nathan, Jace si Blake vorbeau cu Yuri Voskini. Capul mafiei rusesti vorbea la telefon cu ei de parca stateau la taclale, dar daca prinderea, torturarea si omorarea cuiva se poate defini asa, atunci da, stateau la taclale.
Dupa sesiunea de aseara n-am mai fost in stare sa cobor inapoi la petrecere. Eram atat de obosita, incat am adormit instant dupa ce am facut dus. Dus in care Dominic nu m-a lasat sa ma spal linistita. Mi s-a parut ca am auzit-o pe Aria batand la usa la un moment dat, dar somnul se tinea cu dintii de mine si eu il lasam.
— Nenorocitul, urla Dominic si abia atunci mi-am dat seama ca a inchis apelul.
— Nu-ti face griji, o sa-l prindem.
— Nathan, nu o sa-l extradeze nimeni, urla nervos la fratele meu, desi stiam ca nu lui ii era indreptata nervozitatea.
— Daca nu-l putem scoate afara, mergem noi dupa el, spune serios si nervos Jace.
— Nu e atat de simplu, Rusia nu este o tara in care faci ce vrei, explica, asezandu-se nervos la masa.
— Dominic, toata lumea stie ca noi suntem cei care taie si spanzura. Yuri nu o sa faca nimic, ii raspunde Nathan, asezandu-se si el la masa.
— Yuri nu este un om cu care sa te joci, in special pe teritoriul lui, ii replica Blake fratelui meu.
Nu indrazneam sa spun nimic cand il vedeam pe Dominic in halul acela. Stateam muta pe canapea si ii priveam cu groaza. La toti patru le scanteiau ochii de furie. Se pare ca Luke este mai destept decat au crezut. Timp de o luna l-au cautat si nu l-au gasit, iar acum aparent descopera ca tradatorul s-a ascuns in Rusia in tot acest timp.
— Dominic, o sa-l prindem, iti garantez asta, il linisteste Nate, dar el tremura aproape la fel de tare ca Dom. Nu cumva ii datora lui Zimmermann o favoare?
— Exact. Toata lumea stie ca Zimmermann l-a ajutat sa-si recapete sotia din mainile dusmanului sau de moarte, aproba Jace.
— Stiu. Nu voiam sa apelez la el. Trebuie sa existe alta varianta, spune Dominic, aprinzandu-si o tigara.
— Nu prea exista Dom, trebuie sa vorbim cu Alexander. Iti datoreaza macar atat dupa tot ce a facut si avand in vedere ca Ian nu i-a trecut un glont in cap.
— La dracu Nathan, urla, lovind cu pumnul in masa si apeland numele cuiva, cel mai probabil al lui Alexander, iesind afara din camera.
Nu inteleg de ce nu renunta la Luke. Acum ca stiu ca se afla in Rusia si nu se pot atinge de el, nu inteleg de ce inca planifica prinderea lui. Luke nu e atat de prost incat sa se mai intoarca.
— Nate, rostesc aproape soptind, facandu-l sa se intoarca spre mine, de ce nu o lasati balta? Luke nu mai poate ajunge la noi, stie ce-i va face Dominic daca se intoarce.
— Pentru ca nimic nu e sigur Cynthia, iar tradarea nu este un lucru care se iarta.
— Nu vreau sa mai fie cineva in pericol, nu vreau sa va pierd, spun si ma ridic in picioare, inaintand spre el.
— Nu o sa ne pierzi, o sa ne gandim la un plan care iti va garanta asta, spune, imbratisandu-ma frateste.
— Tu ai zis cu gura ta, nimic nu e sigur, raspund, tragandu-ma din bratele lui. Nathan trebuie sa te gandesti la Aria, la Ethan, la mine, nu poti sa te pui in pericol asa, spun si ma intorc spre ceilalti doi. Blake, Ximena va naste in orice moment, iar tu Jace, Amanda abia s-a intors la tine, aveti impresia ca asta ne dorim? Aveti impresia ca nu ne este frica ca plecati si nu va mai intoarceti. Nu va ganditi o secunda cum ne simtim noi, nu va ganditi cum o sa ne fie daca o sa va pierdem, explic ferm si apasat, nelasandu-i sa-mi dea vreun raspuns, ies pe usa si trec de Dominic, care ma privea intrebator.
CITEȘTI
Dangerous Bonds
Teen FictionEl avea nevoie sa fie luminat de ingerul lui, iar ea avea nevoie sa arda cu diavolul. Sufletul lui ranit, alimentat de ura din jurul lui si mediul in care traieste, se vindeca odata ce gusta iubirea. Iubirea ei. Iubirea ingerului pus de Dumnezeu in...