~Cynthia~— Domnișoară White, domnul doctor nu recomandă încă externarea dumneavoastră, îmi spune, pentru a doua oară, asistenta care mi-a schimbat pansamentul timp de două săptămâni.
— Cynthia, nu poți să zbori atâtea ore în starea în care ești, explică Amanda, încercând să mă convingă și ea să mai rămân în spital.
— Unde pot semna că plec pe propria mea răspundere? întreb, ignorându-le pe cele două.
— Cynthia, te rog, rostește și tata îngrijorat, punându-și mâna pe umărul meu.
— Vreau să semnez, insist când văd că asistenta ezită să-mi dea actele.
— Te rog, Thia...
— Nu. Vreau să plec. Vreau să o văd pe Aria.
Aflarea veștii că Aria trăiește mi-a dat putere să mă ridic din pat și să vreau să plec. Copilul ei este bine. Ea e bine. Singura veste care mă face să nu mă pierd de tot. M-am agățat de faptul că este în viață și nu am de gând să schimb asta. Când Nathan l-a sunat pe tata plângând am crezut că a venit confirmarea a ceea ce știam deja, a ceea ce Alexander mi-a lăsat de înțeles, dar lacrimile lui erau de fericire că Aria și copilul sunt bine. E un miracol de care mă agăț cu dinții. Un miracol de care am nevoie ca să mă simt vie.
Săptămânile acestea au fost crunte și pline de durere. Cea mai cruntă din toată viața mea. Nu credeam că o să depășească ceva ceea ce am simțit când am aflat adevărul față de părinții mei, dar trădarea lui s-a simțit mai rău de o mie de ori. Nu simțeam durerea cauzată de operația prin care am trecut, precum simțeam durerea din interiorul meu pe care el a cauzat-o.
Ian și cu Iris au trecut o dată să mă vadă, dar am refuzat vizita lor, eram convinsă că el i-a pus să vină. Mi s-a părut că i-am auzit vocea dincolo de ușa camerei mele, dar era doar ecoul lăsat în urma plecării lui. Venise și Alexander să mă vadă, dar era mai mult decât evident că n-o să-l accept.
— Puteți să semnați aici și sunteți liberă să plecați.
— Mulțumesc, spun în timp ce semnez rapid toate foile documentului de externare.
Mă îndrept spre ușa de ieșire a spitalului și aștept ca mașina să ajungă în față. Tata și Amanda mă urmează tăcuți. Încă nu pot să cred că e în viață. Încă nu pot să cred că am crezut-o moartă pentru aproape 2 ani jumate. Creierul meu încă se obișnuiește cu ideea că este lângă mine, că vorbesc cu ea, că există în fața ochilor mei și nu este imaginația mea.
Tata apelează pe cineva, informându-l că este așteptat în fața spitalului. La nici 5 minute distanță de la apelul lui, mașina se oprește în dreptul nostru. Urcăm toți trei tăcuți. Atmosfera din mașină era una mixtă. Ei erau îngrijorați, iar eu eram fericită de faptul că o s-o revăd pe Aria. Aveam nevoie să o văd.
Mașina ajunge în aeroport și ne urcăm în avion numaidecât. Niciunul dintre ei nu a scos un cuvânt tot drumul. Eram conștientă că nu eram în cea mai bună formă ca să călătoresc, dar nu mai puteam sta în Sydney. Nu mai puteam sta în orașul lui și nu mai puteam sta să nu vorbesc cu ea. Să mă conving cu ochii mei că este bine.
Oboseala pe care am acumulat-o în ultima perioadă m-a lovit din toate părțile, dar mă bucur enorm din strictul fapt că am dormit aproape pe tot parcursul zborului. La început m-am foit în pat, încercând să găsesc o poziție confortabilă, dar la scurt timp am reușit să adorm.
Ușile avionului se deschid și mă chinui să cobor scările lui. Nu aveam răbdare. Aerul Los Agelesului îmi pătrunde în corp, invadându-mi rapid plămânii o dată ce inspir adânc.
CITEȘTI
Dangerous Bonds
Подростковая литератураEl avea nevoie sa fie luminat de ingerul lui, iar ea avea nevoie sa arda cu diavolul. Sufletul lui ranit, alimentat de ura din jurul lui si mediul in care traieste, se vindeca odata ce gusta iubirea. Iubirea ei. Iubirea ingerului pus de Dumnezeu in...