Capitolul 4-"Breakfast"

101 5 1
                                    



~Cynthia~

     Somnul dulce îmi este distrus de alarma telefonului meu pe care o opresc numaidecât. Deși era deja ora unu după masa, îmi era tare somn, draperiile mele negre nu permiteau să fie pătrunse de lumina de afară. Îi mulțumesc lui Dumnezeu sau mai bine zis mamei, pentru că a ales materialul gros din care sunt confecționate.

     Mă ridic în fund pe marginea patului, scoțându-mi picioarele afară și rămân preț de câteva minute în poziția aceasta având telefonul în mână. Mai sunt câteva zile până la ziua mea. Oftez. Am de gând să fac ceea ce sora mea și-ar fi dorit, am de gând să îmi văd de viața, dar o să fie foarte greu, perioada aceasta mă omoară încet.

    Părăsesc patul călduros și mă încalț în papuceii, cu urși panda, primiți de la Thalia. Scopul lor era să mă oprească din a mai umbla desculță. Mă șantaja emoțional. Știa cât de mult ador ursuleții aceia, dar în același timp știa și că nu pot să suport papucii de casă. Spre fericirea ei, planul a mers, de când i-am primit îi port încontinuu. Mai nou instinctul ei părintesc s-a activat și totodată și l-a îndreptat către mine și celelalte prietene din grup.

     Mă îndrept leneșă spre baie pentru a-mi face un duș. Nu pot să cred că am adormit nespălată aseară. Dupa discuția cu Dominic, am decis să merg totuși în club. Fericirea mea a crescut când nici Adam nu se afla printre prietenii mei. M-am bucurat de o seară ca oricare alta. Cel mai probabil ultima de acum încolo.

    Părul îmi duhnea a țigări. Măcar am avut bunăvoința de a mă schimba în pijamale, știam că voi face foarte urât de dimineață, dacă aș fi dormit în pat cu hainele pe care le-am purtat în club. Nu de alta, dar mirosul de tutun mi-ar fi împuțit toată camera și așternuturile schimbate nu de mult.

   Dușul meu a durat patruzeci de minute, pentru că m-am răsfățat în toate modurile posibile. Masca de păr și cea de față cu miros de cireșe, au contribuit la umplerea băii mele cu mirosul meu preferat. Ies mulțumită din baie cu un prosop mov răsucit în cap și încă unul în jurul corpului. Intru în dressing pentru a-mi lua niște haine de casa, grăbindu-mă să mănânc. Mă lovise o foame imensă. Trag din teancul de haine frumos împăturite, prima pereche de colanți negri simpli și un tricou gri mulat cu un singur cuvânt scris pe el, Independent.

    Ies din dressing cu scopul de a folosi crema de corp, dar aproape îmi scap din mână hainele. Instinctul mi-o ia înainte și mă face să țin cât de strâns se poate de prosopul ce mi se înfășura în jurul corpului când îl văd pe Dominic, stând. Stând în camera mea. Pe patul meu.

Ce.Face.El.Aici. Țip în gând cât de tare pot, rușinată că tot ceea ce port sunt două prosoape, iar arogantul mă privește cu ochii mijiti.

    Cum de l-a lăsat Jo să intre? Vom avea o discuție pe tema aceasta și nu va fi plăcută pentru el.

— Ce faci în camera mea? îl întreb încercând să par relaxată.

    Dar nu prea cred că imi ieșea. Îmi vine să fug pe prima ușă pe care o văd. Țintisem deja trei, măcar aveam de unde alege.

— Dacă știam că o să te găsesc așa aș fi ajuns și eu mai repede, să nu te simți singură în baie.

— Pervers de dimineață? întreb mai calmă, dar pot să jur că am făcut gaură în prosop la cât de tare îl strângeam în pumn.

— Niciodată nu este prea devreme pentru așa ceva, dar ca să știi, dimineața a trecut de mult, rânjește în același mod enervant ca pe pistă.

— De unde ai știut unde stau? întreb amintindu-mi că el habar nu avea unde este casa mea.

— Nu a fost greu să aflu, răspunde cu o lejeritate nemaipomenită.

Dangerous BondsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum