Capitolul 18-" Alone together"

70 3 0
                                    



~Cynthia~

— Sunt convins că nu o faci intenționat. De ce ai face-o, nu?

Aș avea câteva motive cu care ți-aș răspunde la întrebare, dar cine zice că trebuie să ne spunem totul din prima?

— Corect. Nu aș avea de ce. Este din instinct, un instinct nevinovat.

— Foarte nevinovat, afirmă și el.

    Știu că nu crede ceea ce spun, dar este mai interesant așa.

Mă îndrept spre oglinda mare de la dulap, pentru a-mi face un coc acceptabil. Nu m-am mai obosit să-mi usuc părul, pentru că oricum se va uda la loc când voi înota. Trec puțin prin el cu peria, dupa care îl răsucesc în vârful capului și îl prind cu elasticul.

Își lasă telefonul pe pat ca și când dintr-o dată nu i se mai părea interesant ceea ce făcea sau vedea pe el. Se ridică din pat și vine în dreptul meu. Aruncă o privire în oglindă la amândoi, apoi își lipește pieptul de spatele meu, îmbrățișându-mă de la spate. Îmi așez mâinile peste ale sale, care stăteau încolăcite în jurul meu, lăsându-mi totodată capul pe umărul său. Fiindcă aveam părul prins, gâtul meu era gol, liber, iar acest lucru îi dă oportunitatea de a se juca acolo. Îmi plasează câteva săruturi umede pe pielea gâtului. Sunt sigură că săruturile acestea erau la fel de nevinovate ca și vorbele mele de acum câteva minute. Adică deloc. Pentru mine săruturile lui erau ca niște mici curenți electrici, mici fulgere pentru corpul meu. Când ne atingeam, ne curentam într-un mod atât de plăcut, simțeam cum volții îmi parcurg fiecare părticică din corp. Descărcarea electrică îmi stimulează terminațiile nervoase de la nivelul pielii, înfiorându-mă într-un mod pozitiv. Mă întorc cu fața la el și îl sărut. Nu puteam să mă abțin din a face acest lucru, nu după ce m-a pornit. Își așează mâinile puternice pe spatele meu, extrem de aproape de fund, dar nu-l atinge și mă bucur. În cel mai scurt timp face ca spațiul dintre noi să nu existe. Diferența de înălțime mă obligă să mă ridic pe varfuri pentru a ajunge să-l sărut mai bine. Eram atât de mică față de el. Ne sărutam neîntrerupt de parcă ne era pofta unul de altul, aș minții să zic că nu. Totul stătea în loc, doar noi ne mișcam, doar buzele noastre se mișcau coerent și neîncetat.

— Neintenționat, nu? spune o dată ce rupe sărutul.

— Neintenționat, răspund cu toată încrederea că puterea este încă la mine.

    M-am înșelat.

Mâna lui ajunge în jurul gâtului meu și mă împinge în spate până mă lipesc de dulap, fără să rupă contactul vizual. Icnesc ușor când fac contact cu bucata de lemn, dar nu protestez nimic. Nu mă plâng, pentru că îmi plăcea. Mă sărută din nou, de data aceasta apăsat și controlul se vede că i-a revenit lui. Încă nu și-a desprins mâna din gâtul meu și preț de câteva secunde, a strâns suficient de tare cât să-mi oprească respirația, toate acestea în timp ce mă săruta cu ardoare. Tricoul său stătea ridicat pe mâinile mele, pe care nu am putut să le țin acasă. Căutam să-l trag mai aproape de mine, deși știam că acum el conduce ceea ce se întâmplă.

Eram atât de pierdută în săruturile lui, încât nu mi-am dat seama, când am ajuns în pat. Gâtul meu, acum eliberat, m-a avertiza că are nevoie de o gură mare de aer și mă conformez desprinzându-mă de buzele lui Dominic. Nu apuc să mă bucur de aerul de care aveam nevoie, că-i simt respirația caldă, urmată de buzele umede pe partea dreaptă a gatului. Un gemut timid îmi scapă, dar senzația, pe care mi-o provocă era prea puternica ca să-i rezist. Fiori peste fiori imi strabateau corpul sub atingerile lui. Partea dintre picioarele mele pulsa constant, dornică să primească și ea atenție de la el. Sfârcurile mele se întăriseră dureros sub materialul costumului de baie. Se întoarce la buzele mele, sărutându-mă mai puternic și mai sălbatic. Mâna sa coboară spre cordonul halatului.

Dangerous BondsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum