Varian's PoV
Μετά το χθεσινό η Selini είναι σε μια κατάσταση αρπακτικού.
Οποίος κοιτάξει προς το μέρος μου είναι στόχος της.
Όσο και αν μου αρέσει η προστατευτική της πλευρά είναι δύσκολο να προσπαθώ συνέχεια να την σταματήσω από το να σκοτώνει όποιον κοιτάει προς το μέρος μου.
Λατρεύω την ψυχωτική της πλευρά αλλά πρέπει να την περιορίζουμε όσο βρισκόμαστε ανάμεσα σε αθώους ανθρώπους.
Όσο για το μαρκάρισμα είπε ότι θα το σκεφτεί κι ότι θα πρέπει να φοβάμαι.
Μόνο που πήρα μια πρωτοβουλία.
Δεν ξέρω αν θα της αρέσει.
Γαμώτο δεν έχω ιδέα πως θα αντιδράσει.
Μπορεί να της έρθει πολύ βαρύ.
Αλλά δεν το μετανιώνω.
Μπαίνω μέσα στο δωμάτιο της και μιλάει στο τηλέφωνο.
-Selini είσαι σοβαρή; Γιατί συμπεριφέρεσαι σαν παιδί;
Αυτή είναι η φωνή του Apollo που προέρχεται από τον τηλεφωνητή της.
-Apollo ηρέμησε, κάποια στιγμή θα αναλάμβανα την Αμερική είτε το ήθελες είτε όχι.
Απάντησε ψύχραιμη και μου έκανε νόημα προς το φαΐ που βρίσκεται στο τραπέζι.
Χαμογέλασα και την πλησίασα πάνω στο κρεβάτι.
-Σηκώθηκες έφυγες χωρίς καμία προειδοποίηση, πήρες έναν από τους καλύτερους μου χακερ και μου λες να ηρεμήσω; Πως θες να αναλάβεις μαφία με τόση ανωριμότητα;
Φωνάζει έξαλλος ο Apollo και μόνο στον τόνο του θέλω να σπάσω το τηλέφωνο.
Η Seli παίρνει μια βαθιά ανάσα.
-Αντί να με ευχαριστείς που δεν σκότωσα τον γαμημένο γιο σου τολμάς και μου φωνάζεις; Μάθε τα όρια σου Apollo, εγώ δεν είμαι ούτε Tony ούτε Ares να φωνάζεις και να κατουριέμαι πάνω μου.
Απάντησε με πλήρη ψυχρότητα η μικρή.
Την αγκαλιάζω και χώνω το κεφάλι μου στον λαιμό της.
Το δέρμα της καίει από τα νευρα της.
Μαλακισμένε Apollo.
-Selini μάθε να σέβεσαι! Ξέρεις πως άμα θέλω μπορώ να κυνηγήσω τον Varian και να τον κατηγορήσω για προδοσία έτσι όπως τον πήρες από την Ισπανία και φύγατε σαν κυνηγημένοι. Μην με προκαλείς.
Στην απάντηση του η Selini κοκκαλωσε και νομίζω πως ήταν φανερό πως ήρθε η σειρά μου να μιλήσω.
YOU ARE READING
Through all your phases (#3)
RomanceΘεωρώ πως ο κάθε άνθρωπος γεννιέται με έναν σκοπό. Είτε είναι καλός είτε όχι αυτός ο σκοπός. Μερικοί γεννιούνται με απίστευτα και μοναδικά ταλέντα. Άλλοι με υπέροχες δεξιότητες ή ατελείωτα όνειρα. Εγώ γεννήθηκα με σκοπό να κυριαρχώ. Το μόνο που μπορ...