parte sesenta y seis

386 16 2
                                    

Selini's PoV

Μπαίνουμε στην βάση της Ισπανίας χέρι χέρι με τον Var.

Διάφοροι μας κοιτάνε περίεργα αλλά αρκεί ένα βλέμμα μου για να γυρίσουν το κεφάλι τους από την άλλη.

Η Περσεφόνη είναι η πρώτη που τρέχει κατά πάνω μας.

-Πως είστε;

Ρωτάει ενθουσιασμένα.

Λογικό να είναι ενθουσιασμένη.

Την προηγούμενη φορά που είδε τον Var ήταν σε κατάσταση σοκ και τώρα δεν σταματάει να χαμογελάει με τίποτα.

-Όλα καλά.

Απαντάει ο Varian και περνάει ένα χέρι στην μέση μου.

Μπαίνουμε μέσα στο γραφείο του θείου μου και εκεί συναντάμε τον Apollo, τον Alex, τον Max αλλά και τον Adam.

Όπως ακριβώς ζήτησα.

Γνέφω κοφτά σε όλους ενώ ο Varian τους καλημερίζει.

Ο Adam με κοιτάει με παράπονο.

Η τελευταία φορά που μιλήσαμε ήταν όταν μαλώσαμε.

Και δεν του αρέσει να μένουμε έτσι.

Γαμώτο πως αλλάζουν τόσο πολύ οι ζωές μας και οι χαρακτήρες μας όσο μεγαλώνουμε.

Καθόμαστε στον καναπέ και ο Apollo μου γνέφει.

-Λοιπόν μετά το τελευταίο γεγονός με τον Scott έχω παρει μια απόφαση.

Απάντησα με αυτοπεποίθηση.

Με κοιτάνε όλοι με ενδιαφέρον εκτός από τον Varian που χαϊδεύει το χέρι μου.

Εξακολουθεί να πιστεύει ότι την απόφαση την πήρα εξαιτίας του και πως θα την μετανιώσω.

Αλλά είμαι σίγουρη για αυτό που θέλω.

-Η ζωή μου θα είναι πάντα συνδεδεμένη με την μαφία. Αλλά όσο μεγαλώνω καταλαβαίνω πως έχω διαφορετικές προτεραιότητες.

Ολοι οι συγγενείς μου με κοιτάνε περίεργα αλλά δεν με διακόπτουν.

-Νονέ μου θα ήταν τιμή μου να αναλάβω την μαφία σου αλλά θα παραχωρήσω την θέση μου στον Adam.

Ο Adam πνίγεται με τα σάλια του και ο νονός μου με κοιτάει μπερδεμένος.

-Θέλω να βγω στο περιθώριο. Θα είμαι ακόμα δικηγόρος μέσα στην μαφία και θα βοηθάω όποτε με χρειάζεστε και μπορώ αλλά θέλω να φύγω από το προσκήνιο.

Συνέχισα δυναμικά.

Νομίζω πως όλοι τους έχουν μουδιασει.

Through all your phases (#3)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang