parte veinta y dos

493 29 67
                                    

Selini's PoV

Έχουμε πάλι συνεδρίαση.

Μέσα στην αίθουσα είμαστε όλοι ήρεμοι.

Σπάνιο αυτό.

Ο Varian παραδίδει κάτι χαρτιά στον Apollo και ένα στικάκι στον μπαμπά μου.

-Ξανά έψαξα τα πάντα για την Ιταλία, φαίνονται όλα κανονικά. Ο Carlo όλα αυτά τα χρόνια προσπάθησε να τους έχει όλους ικανοποιημένους αλλά η απληστία μερικών δεν είχε όρια.

Εξήγησε ο χάκερ με αυτοπεποίθηση στον τόνο του.

Έχουν περάσει 5 μέρες από το συμβάν στο σπίτι του.

Συμπεριφερόμαστε άριστα ο ένας στον άλλον αλλά δεν το ξανά συζητήσαμε.

Σαν να μην έγινε ποτέ.

-Και αυτοί που του εναντιώθηκαν; Τι βρήκες για αυτούς;

Ρωτάει με αμέριστη προσοχή ο αρχηγός.

-Είναι μια ομάδα, που ήταν αρκετά πίστη στον Lorenzo η αλήθεια είναι, αλλά και πάλι κίνητρο τους δεν είναι η εκδίκηση αλλά η εξουσία. Θέλουν να καταστρέψουν τον Carlo γιατί ξέρουν τις αδυναμίες του και πολύ απλά μπορούν.

Εξέφρασε την άποψη του ο Varian σύμφωνα με όσα βρήκε στο λαπτοπ του.

Η Περσεφόνη είναι εκνευρισμένη με όσα συμβαίνουν με την μαφία της ενώ ο Άδης φαίνεται ψύχραιμος.

-Την άλλη εβδομάδα η Ιταλική μαφία διοργανώνει μια εκδήλωση για να καταφέρει να παρει με το μέρος της όσους περισσότερους συμμάχους μπορεί.

Ανέφερε ο Άδης.

Δεν περιμένω ο Apollo ή ο μπαμπάς να τρελαθούν από την χαρά τους.

Ο αρχηγός φαίνεται σκεπτικός.

-Έχουμε συμμαχία με την Ιταλία όποτε πρέπει να παρευρεθούμε.

Είπε ο Apollo σε έναν ήρεμο συνειδητοποιημένο τόνο.

Ο μπαμπάς φαίνεται μόνο η ιδέα να του γδέρνει το δέρμα.

Δεν θέλει καθόλου.

-Θα παρευρεθείτε εσείς ως ομάδα του Tony, με τον υπαρχηγό και θα έρθει μαζί σας και ο Ares ως διάδοχος μαζί με τον Adam.

Απευθύνθηκε σε όλους μας ο αρχηγός και σηκώθηκε από την θέση του.

2ο ταξιδάκι στην Ιταλία.

Τι λες τώρα.

Ανυπομονώ.

~

Στο αεροπλάνο καθόμαστε όλοι ήσυχοι.

Through all your phases (#3)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant