bonus

353 32 9
                                    

Selini's PoV

-Mamá δες με!

Ακούω τον μικρό μου έρωτα να φωνάζει πάνω από το άλογο.

Κοιτάω τον γιο μου με περηφάνια που τρέχει μαζί με το άλογο του στο λιβάδι και ένα τεράστιο χαμόγελο στολίζει το πρόσωπο μου.

-Μπράβο Eryx! Πρόσεχε να έχεις ίσια την πλάτη σου!

Φωνάζω για να με ακούσει.

Ο Eryx στα 8 του πλέον είναι μια φυσική φωτοτυπία του πατέρα του με στοιχεία του δικού μου χαρακτήρα.

Το όνομα του σημαίνει ισχυρός ηγεμόνας και όσο μεγαλώνει τόσο περισσότερο του ταιριάζει.

Είμαστε στο σπίτι μόνοι μας σήμερα και όποτε βρίσκει τέτοια ευκαιρία με τραβάει μέχρι το λιβάδι για να ιππεύσουμε παρέα.

Μόνο που σήμερα σέρνομαι και δεν μπορώ να τον ακολουθήσω στον τόσο γρήγορο ρυθμό που τρέχει με την τρελή ενέργεια του.

Αν και δεν φταίω εγώ.

Τα αδέρφια του μου κλέβουν τρομακτικά πολλά ποσοστά ενέργειας από τον οργανισμό μου.

Στα 30 πλέον είμαι ξανά έγκυος και αυτήν την φορά σε δίδυμα.

Δεν το έχω πει ακόμη στον Varian.

Και ανυπομονώ σαν τρελή.

Το έμαθα σήμερα το πρωί.

Εχθές προέκυψε κάτι στο γραφείο της εταιρίας του Var με αποτέλεσμα να πρέπει να πάει αυτοπρόσωπος μέχρι εκεί ως βασικός CEO.

Και αφού θα έφευγε ο Varian δεν έστειλα τον μικρό σχολείο και πήγαμε μαζί μέχρι το δικό μου γραφείο να ρίξω μια μάτια πως όλα είναι στην εντέλεια στο δικηγορικό.

Και οι δυο μας δουλεύουμε από το σπίτι αλλά που και που πρέπει να πηγαίνουμε και από τα κεντρικά μας.

Μπορεί να είμαστε αφεντικά αλλά δεν γινεται να μην υπάρχουμε και καθόλου.

Και αφού θα κατεβαίναμε μέχρι την Ισπανία είπα να κλείσω και ένα ραντεβού στην γυναικολόγο μου γιατί είχα καθυστέρηση.

Ήμουν τόσο απορροφημένη με την δουλειά και με τον Eryx που δεν μου πέρασε από το μυαλό η πιθανότητα εγκυμοσύνης.

Νόμιζα απλά πως στρεσσαρίστηκα τόσο πολύ που ο οργανισμός μου άρχισε να βαράει κουδουνάκια.

Αλλά τελικά όχι.

Όλη η κούραση και η συνεχόμενη επιθυμία μου τις τελευταίες βδομάδες για ελιές και μπόλικο ύπνο δεν βασιζόταν στην κούραση αλλά σε δυο μικροσκοπικά ανθρωπάκια.

Through all your phases (#3)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant