parte seis

406 29 4
                                    

Selini's PoV

-Άρα τι ξέρουμε για την μαφία τους;

Ρώτησε απαιτητικά ο Apollo.

Έχουμε μαζευτεί σε μια αίθουσα συνεδριάσεων σχεδόν όλοι μας.

Ο Varian κάθετε πάλι δίπλα μου και είναι αγχωμένος σε ακραίο βαθμό.

Το πόδι του πάει πάνω κάτω και ολο του το σώμα είναι τσιτωμένο.

Δεν ξέρω γιατί αλλά όλη η αρνητική του ενέργεια επηρεάζει και την δίκη μου.

Λες και με μαγνητίζει.

Σκύβει ελάχιστα πάνω στο τραπέζι και σπρώχνει έναν φάκελο με πολλά έγγραφα προς το μέρος του αρχηγού.

-Αυτά ήταν όσα βρήκα εγώ από τις ηλεκτρονικές τους συναλλαγές.

Απάντησε ο χακερ και ξανά κάθισε με όρθια την πλάτη.

Όσο η συζήτηση συνεχιζόταν μέσα στην αίθουσα ο Varian τόσο περισσότερο τσιτωνόταν.

Από λεπτό σε λεπτό φαινόταν ακόμα πιο ανήσυχος.

Κάθε δυο λεπτά γυρνούσα διακριτικά το βλέμμα μου να δω τι κάνει.

Πλέον έχει στο χέρι του ένα πλαστικό μπεζ λαστιχάκι -σαν αυτά που ασφαλίζουμε τα τρόφιμα- και το τραβάει πάνω στον καρπό του.

Από την φορά και την ένταση που "χτυπάει" το λαστιχάκι στο χέρι του, ο καρπός του έχει γίνει κατά κόκκινος.

Τι ακριβώς κάνει;

Καλμάρει το άγχος του έτσι;

Αν συνεχίσει έτσι θα ματώσει το δέρμα του.

Αφού βεβαιωθώ ότι κανείς μέσα στην αίθουσα δεν μου δίνει σημασία ούτε σε εμένα αλλά ούτε και στον χακερ, αρπάζω το χέρι του κάτω από το τραπέζι.

Με το που τον ακούμπησα ένιωσα να ηλεκτρίζομαι αλλά δεν άφησα κάτω το χέρι του.

Μέσα σε ένα δευτερόλεπτο ο Varian με κοιτούσε με γουρλωμένα μάτια αλλά δεν απομάκρυνε το χέρι του.

Κρατώντας τον πληγωμένο καρπό του με το ένα χέρι μου, με το άλλο έβγαλα το λαστιχάκι από πάνω του και το έχωσα μέσα στην τσάντα μου.

Αφού έκανα ένα ελαφρύ μασάζ στην πληγωμένη περιοχή άφησα το χέρι του ήρεμα κάτω και ξανά γύρισα την προσοχή μου στγν αίθουσα.

Κανείς δεν είχε αντιληφθεί τίποτα.

Ο Varian φαινόταν να βρίσκεται ακόμα σε σοκ αλλά τουλάχιστον δεν ήταν άλλο πια τσιτωμένος.

Through all your phases (#3)Where stories live. Discover now