Varian's PoV
Το σπίτι είναι και επίσημα έτοιμο.
Και είμαι τόσο ενθουσιασμένος να της δείξω το αποτέλεσμα.
Ελπίζω να της αρέσει η μικρή έκπληξη που ετοίμασα.
Δεν ξέρει ακόμα ότι το σπίτι είναι έτοιμο.
Θα την πάω σήμερα το απόγευμα να το δει.
Αλλά πρώτα πρέπει να κάνω τα απαραίτητα ψώνια.
Ξέρω πως αυτή την στιγμή η Seli είναι με την μαμα της, την θεία της και την Περσεφόνη και ψάχνουν για μωρουδιακά.
Η αλήθεια είναι πως είμαστε 7 μηνών και νιώθω πως δεν έχουμε προετοιμαστεί αρκετά καλά.
Το δωμάτιο του μωρού είναι έτοιμο φυσικά.
Το σχεδιάσαμε μαζί με την Seli όταν αποφασίζαμε πως θα κάνουμε το ολο σπίτι όποτε από έπιπλα είμαστε καλυμμένοι.
Το μόνο που μένει είναι ρούχα, παιχνίδια και εξοπλισμός τύπου μπιμπερό, πιπίλες και τα σχετικά.
Έχω ψάξει κάθε μπλοκ που βρήκα και διάβασα κάθε βιβλίο που φαινόταν απαραίτητο.
Αλλά ακόμη νιώθω απροετοίμαστος.
Η Selini από την άλλη είναι παρα πολύ χαλαρή.
Αυτό με ηρεμεί λίγο αλλά εξακολουθώ να αγχώνομαι.
Την προηγούμενη εβδομάδα η Seli ένιωσε μια δυνατή κλωτσιά και επειδή φώναξε από τον ενθουσιασμό της, εγώ κατάλαβα πως έπαθε κάτι και έπαθα συγκοπή.
Αν είμαι τώρα έτσι στην εγκυμοσύνη που το μωρό είναι μέσα στην Selini προστατευμένο, τι θα κάνω όταν βγει;
Φοβάμαι.
Και αν μοιάξει στην Selini;
Τότε είναι που δεν θα ξανά κλείσω μάτι μέχρι το παιδί να φτάσει τα 30.
Δεν θέλαμε να μάθουμε το φύλο του μωρού αλλά η Selini είναι πεπεισμένη ότι είναι αγόρι.
Βασίζομαι στο μητρικό της ένστικτο.
Έχοντας τελειώσει με τα δικά μου ψώνια κοιτάω την ώρα και αντιλαμβάνομαι πως η Seli δεν θα αργήσει να γυρίσει σπίτι.
Κουβαλάω τα πράγματα μέσα στο σπίτι και στήνω το σκηνικό όπως θέλω.
Μετά από μισή ώρα μπαίνει μέσα στο σπίτι.
Πλησιάζει στο σαλόνι αλλά παραμένω στην γωνία.
Díos δεν έχω ξανά δει πιο όμορφη γυναίκα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Through all your phases (#3)
RomansaΘεωρώ πως ο κάθε άνθρωπος γεννιέται με έναν σκοπό. Είτε είναι καλός είτε όχι αυτός ο σκοπός. Μερικοί γεννιούνται με απίστευτα και μοναδικά ταλέντα. Άλλοι με υπέροχες δεξιότητες ή ατελείωτα όνειρα. Εγώ γεννήθηκα με σκοπό να κυριαρχώ. Το μόνο που μπορ...