1.Bölüm

542 28 4
                                    

Kate'in Bakış Açısı:

*BİP BİP BİP BİP*

Sersem ve yarı uykulu bir şekilde uyandığımda alarmım çaldı. Dişlerimi fırçalamak için banyoya giderken esniyorum. İşim biter bitmez dışarı çıktım.

Candice yanına otururken "Günaydın uyuyan güzel" dedi.

Candice benim oda arkadaşım, ikimiz de birkaç hafta içinde üniversiteden mezun oluyoruz. "Bu uyuyan güzelin kahveye ihtiyacı var" dedim esneyerek.

Ayağa kalkıp bana bir fincan kahve uzattı.

"Teşekkür ederim" dedim kahvesini alırken. Daha sonra oturup yazmaya başladı.

"Ne yapıyorsun?" diye sordum onun üzerine geldiğimde.

"Bayan Connor'a bazı sorular hazırlıyorum" dedi.

"Bunu zaten yaptığını sanıyordum? Mülakat yarın" dedim.

"Evet bunu biliyorum. Bu sorular üzerinde gerçekten çok çalışıyorum. Bayan Connor okulumuzun tek hayırseveridir. Bu röportajı mahvetmemeliyim, yoksa batırırız" dedi.

"Ahh, sorun olmayacak" dedim saçını karıştırırken.

"Duşa git, berbat kokuyorsun" dedi bana dik dik bakarken.

Güldüm ve ardından duşa girdim. Dondurucu soğuk suyla duş aldım.

Kahvemi duştan sonra içmeliydim. Keşke sıcak suyumuz olsaydı. Kulaklığımı takıp daireden çıktım.

Güzel, güneşli bir sabahtı, hava yoğundu ve taze çiçek kokuları havada asılı kalıyordu, bu da yüzüme bir gülümseme getirdi. Görüyorsunuz, hayattaki bu basit şeyler beni en çok etkileyen şey ve sırf bu yüzden bugün harika bir gün geçirecektim.

Daireden çok uzakta olmayan bir Hırdavat'ta çalışıyorum. 20 dakikalık bir yürüyüştü ama umurumda değildi. Doğaya karşı bir takıntım vardı, bu yüzden işe sabah yürüyüşü her zaman mükemmel görünüyordu. Adım Kate Williams, 23 yaşındayım ve şu anda üniversitedeki son yılımı bitiriyorum. İngiliz Edebiyatı alanında lisans yapıyorum ve bir gün Gazeteciliğe geçmeyi umuyorum. 4.0 not ortalamam var ve şu anda finalleri mahvediyorum.

Yüzümde kocaman bir gülümsemeyle işe geldim. Bayan Haynes tarafından karşılandım. Bay ve Bayan Haynes bana karşı her zaman iyi davrandılar, 4 yıl önce bana iş verdiler, gerçekten nazik insanlar.

"Günaydın Bayan Haynes." Gülümsedim.

"Günaydın Kate. Bu sabah oldukça neşeli bir ruh halindesin" dedi.

"Belki de sonunda sevişmiştir" dedi Ryan bana doğru yürürken.

Ryan onların oğullarıydı, benim yaşlarımdaydı, çok çekiciydi, delicesine çekiciydi ama aynı zamanda eşcinseldi. Güvenebileceğim çok az kişiden biriydi ve sık sık bana güvenirdi. Biz iyi arkadaşız. Kesinlikle inatçı olduğumu biliyor ama umursamıyor. Bana kız kardeşi gibi davranıyor.

"Bazı yeni hisse senetleri geldi. Onları toplamama yardım eder misin?" Ben onu alt katta takip ederken Ryan'a sordu.

"Tabii ki" dedim aşağıya inerken.

Bir kutuyu kaldırdım ama inanılmaz derecede ağırdı. Daha sonra ayağım takıldı ve düşmeme bir saniye kalmıştı, ta ki Ryan kutuyu kapıp beni yakalayana kadar.

"Kate'i sırtınızla değil, dizlerinizle kaldırın" diye uyardı.

"Usulüne uygun olarak not edildi, teşekkürler Ry" dedim.

Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin