Kate'in Bakış Açısı:
Fırtına dindi ve Jane'in dairesine geri döndüm, dışarı çıkıp Diamond Star'dan ayrılmamdan bu yana bir saat geçmişti. Ana'ya ne olduğunu merak ediyorum.
O kukuletalı grupla karşılaştıktan sonra dizlerimin üstünde durduğumu hatırlıyorum, kendime geldiğimde onlar gitmişti, bu yüzden şimdi Jane'in dairesine geri dönüyorum. Jane'in beni ararken muhtemelen sinir krizi geçirdiğini biliyorum. Sanırım kimseye nereye gittiğimi söylemeden kaçtım. Sadece oradan çıkmam gerekiyordu... o kız... dizlerinin üzerindeydi... ve Jane.. sen... onu cezalandırdın...
Asansör açıldığında dairesine vardım, Jane'in telefonda bağırdığını duydum.
"Umurumda değil! Onu yarım saat içinde bulun yoksa hepiniz kovulursunuz!" Oturma odasına yaklaştığım sırada bağırdı.
"Neredeydin sen!" Yüzünde kızgın bir ifadeyle bağırdı.
"Yürüyüşe çıktım" dedim kanepeye otururken.
"Fırtınada mı?! SENİN NE YANINIZ VAR!" Ben sessiz kalırken bağırdı.
"Seninle ne yapacağım Kate. O kadar itaatsizsin ki" diye bağırdı dişlerini gıcırdatırken.
"Beni kırbaçlarken dizlerimin üstüne çök? Belki bu kendini daha iyi hissetmeni sağlar" dedim gözlerimi devirerek.
"Az önce bana gözlerini mi devirdin?" diyor kollarını kavuştururken.
"Ana'ya ne oldu?" diye sordum.
"Senden bahsediyoruz Kate" diyor.
"Ana'ya ne oldu?" Ona öldürücü bakışımı atarken tekrar sordum.
"Onunla ilgileniliyor.um" İçini çekiyor.
"Ne demek halledildi?" Soruyorum.
"Endişelenme." dedi bir bardağa viski doldururken.
"Aman Tanrım, onu öldürecek misin?" diye soruyorum.
"Aman tanrım hayır. Deli misin? Onu akıl hastanesine yatırdım" diyor.
"O deli değil" diyorum hemen arkasını dönerken.
"Ne?" Kaşlarını kaldırırken soruyor.
"Senin için deliriyor ama deli değil.. gözlerindeki o bakış.." diyorum.
"Yardıma ihtiyacı var" diyor Jane.
"Bana olanları anlattı" diyorum.
"Önemli bir şey değil. Bunun hakkında konuşmak istemiyorum" diyor bir bardak daha doldururken.
"Onun Jane'iyle bir geleceğin olacaktı, bu hiçbir şey değil" dedim.
"Benimle gel" diyor onu takip ederken. Daha sonra beni masanın üzerinde bazı belgeler gördüğüm çalışma odasına götürdü. Yerine otururken bana bir dosya uzattı.
~Alıcı: Anastasia Steele. Yaş 26. Meslek: Editör~
Birkaç sayfa okudum. Ana hakkında detaylı bilgiler veriyordu, yaşı, göz rengi, banka bilgileri, hatta resimleri bile vardı.
"Ben ve Ana yaklaşık 2 yıldır birlikteydik" diyor.
"Ve ne oldu?" Soruyorum.
"Arzularına boyun eğmeye başladı ve benim sadist tarafıma aşık oldu. İlk başta eğlenceliydi ama takıntılı ve muhtaç hale geldi.. Ben de sıkıldım..." diyor.
"Yani onunla sözleşmeni sonlandırdın öyle mi?" Soruyorum.
Jane yutkunurken "Bir sözleşmemiz yoktu. Ona aşık oldum" diyor. "Yani bana yalan mı söyledin?" Dosyayı bırakırken söylüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]
Teen FictionÇEVİRİDİR : ASIL YAZAR : @Inori_Yuzuriha_ Grinin Elli Tonu'ndan uyarlanan hikaye bu. Adından da anlaşılacağı gibi kitabın eşcinsel versiyonu olacak, hikaye bazı noktalarda değişebilir. Jane Connor, Christian Gray rolünü oynayacak ve Kate Williams da...