Yer: Diamond Star Yayıncılık Şirketi.
Saat: 17.30.
Kate'in Bakış Açısı:
Jane'den 7 cevapsız çağrı... Jane canım, konu sabır olduğunda gerçekten berbatsın.
"Bayan Connor, Bayan Connor sizi görmek istiyor" diyor Stacy kapımı açarken.
Stacy, o aşk romanı editörüydü. Oldukça kullanışlıdır.
"Teşekkür ederim Stacy, lütfen onu içeri gönder" diyorum bazı belgeleri toplayıp.
--------------------------------
"Hiç telefon diye bir şey duydun mu?" Jane ofisime girerken şöyle diyor.
"Sana bu sabah 5:30'da söylemiştim" diyorum ona somurtarak.
"Saat 5:30" diyor bana nazar ederek.
Ona "Sabır önemlidir" diyorum.
"Daha erken bitirebilirdin" diyor.
"İşlerimin birikmesine izin veremem, bu beni kötü bir editör yapar. Balayına gitmeden önce ayarlamam gereken bazı şeyler var" diyorum ona.
"Sanırım uzatmanız var?" Bana dedi.
"Evet, cumaya kadar serbestçe dolaşabiliriz. Bir hafta izinliyim" diyorum ona.
"Çok güzel, şimdi sizinle konuşmam gereken ciddi bir konu var Bayan Editör" diyor Jane.
"Ah? Bayan Connor ne olabilir?" Soruyorum.
"Aşağıdaki kızın adı Clara'ydı. Onun kovulmasını istiyorum" diyor otururken.
"Peki neden Clara'nın Bayan Connor'ı kovmasını istiyorsunuz?" Masamda oturup ellerimi kavuştururken ona şunu söylüyorum.
"Kim olduğumu bilmiyordu..." diyor iç çekerken.
Gülerek ona "Bu birini kovmak için okunaklı bir neden değil" dedim.
"Mesela Jane Connor'ın kim olduğunu nasıl bilmezsin?" dedi somurtarak.
Ayakkabımın ucu kasıklarına yakın olacak şekilde ayağımı sandalyesine koyarken, "Bu durum tanıdık geliyor" diyorum ona.
"Bu size Bayan Connor'ı neyi hatırlatıyor?" Jane'in eğlendiğini söylüyor.
"Seninle tanıştığım gün ben senin yerinde oturuyordum, sen de masanın üstünde, ayağın kasıklarıma yakın bir yerdeydin. Konuştum ama sen benim söylediklerimle hiç ilgilenmedin. Artık işler değişti" diyorum sırıtarak.
"Söylediklerimle ilgilenmediğini mi ima ediyorsun?" Jane yüzünde keyifli bir ifadeyle şöyle diyor:
Ayaklarımı sandalyeden çekerken, "İsteğinizin reddedildiğini söylüyorum Bayan Connor" diyorum.
"Çok alaycısın Kate" dedi yutkunarak.
İşime devam ederken ona, "Bu belgeleri bir kenara koyayım, sonra yola çıkarız" dedim.
"Taylor'la dışarıda olacağım ama acele etme." dedi alaycı bir şekilde.
"Ah, biliyorsun yapacağım" diyorum o ayrılırken.
Jane'le buluşmak için alt kata inmek işimi bitiriyorum, asansöre doğru giderken personel bana bakıp beni işaret ediyor.. bu gerginlik ve yoğun atmosfer de ne? Sanki hepsi beni yargılıyor.. neden kendimi yabancı gibi hissediyorum? Josh beni beklerken derin düşünceler içinde asansörün kapısı lobiye açıldı.
Ona "Josh" diyorum.
"Katy, balayına hazır mısın?" Heyecanla söylüyor.
"Evet, öyle düşünüyorum" diyorum ona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]
Teen FictionÇEVİRİDİR : ASIL YAZAR : @Inori_Yuzuriha_ Grinin Elli Tonu'ndan uyarlanan hikaye bu. Adından da anlaşılacağı gibi kitabın eşcinsel versiyonu olacak, hikaye bazı noktalarda değişebilir. Jane Connor, Christian Gray rolünü oynayacak ve Kate Williams da...