79.Bölüm

16 1 0
                                    




Kate'in Bakış Açısı:

"Market birkaç dakika uzakta, akşam yemeği için bir şeyler alalım mı?" Soruyorum.

Jane alnımı öperken "Sen git, ben eşyalarımızı toplarım" diyor.

"Makarna?" Soruyorum.

"Tabii bebeğim" gülümsedi.

Telefon kılıfımın içinde Kredi Kartı vardı, harçlık aldık. Umarım artık tasarruf etmeye başlayabiliriz, ayrıca sanırım bundan sonra öğretmen maaşı alacağım, bu yüzden para sorun olmamalı. Beni endişelendiren tek şey Jane'in hayatı boyunca paranın etrafında olması. Bu onun için köklü bir değişiklik olurdu.

Manzarayı seyrederek caddede yürüyorum, hava o kadar hayat dolu ki. Burası bambaşka bir ortam gibi, havası temiz, her şey sessiz ve insanları çok cana yakın ve sıcak, bu kesinlikle alışabileceğim bir şey. Markete girdim ve beni karşıladılar. Makarna için gerekli malzemeleri alıp hemen dışarı çıkıp akşam yemeği hazırlayacağım. Birisi dikkatimi çekince yürüyorum. İşte oradaydı, bu adam bir buket gül seçiyordu.

Gülümserken güllerden bir tanesini kokladı. Bir şeyin beni bu adama doğru çektiğini hissettim, saf merak hakim oldu, sanki kaderin elleri beni ona doğru çekiyordu. Daha sonra etrafında birkaç kızın toplandığını fark ediyorum, içlerinden biri onun kız arkadaşı mı? Şüpheliyim...

"Bir resim çekebilir miyiz?" Kızlara sordu.

"Tabii ki" Kız telefonunu çıkarırken gülümsedi.

Bir resim? O unlu mu? Elbette görünüşü var, belki bir modeli?

Mükemmel gülü aramaya devam ederken fotoğrafı çektiler. Biraz zaman aldı ama sonunda bir buket seçti, saate baktı ve paraya çevirmek için acele ederken nefesi kesildi.

Ben de saate baktım ve nefesim kesildi, saat 17:40'tı, tam 40 dakika geçtiğine inanamıyorum ve makarnam için gerekli malzemeleri almaya bile başlamadım. Aceleyle yürüdüm ve işim bittiğinde saat çoktan 18.23'tü. Jane beni öldürecek!

Aceleyle geri döndüğümde Jane'i kanepede uyurken buldum; o kadar derin uyuyordu ki onu uyandırmak günah olurdu. Üstünü örttüm ve akşam yemeğini hazırlamak için mutfağa gittim. Akşam yemeğini bitirdikten sonra saat 19.45'ti.

Oturma odasına girdiğimde Jane'in hâlâ kanepede uyuduğunu gördüm. Parmaklarımı saçlarının arasında gezdirirken yanına eğildim.

"Öldün mü?" Yüzünü dürterek söylüyorum.

"fjfurfkwefjrfjruf" dedi yarı uykulu.

Yüzünü dürtmeye devam ederek "Uykulu konuşmuyorum Jane aşkım" diyorum.

"Uyandım" diyor esneyerek.

Mutfağa doğru ilerlerken "Yemek hazır" dedim.

Masaya otururken Jane de bana katıldı.

"Şarap aldım" dedim şişeyi açarken.

Jane, "Para biriktirmemiz gerekiyor" diyor.

"Biliyorum ama bu özel bir durum" gülümsedim.

"Bir fırsat mı?" Dedi.

"Yeni bir hayattaki ilk yemeğimiz" diyorum.

"Şerefe" Kızardı.

"Peki yarın baristalık yapacak mısın?" Yemeğe başladığımızda sordum.

"Çok şüpheliyim" diyor.

"Yani evde mi kalacaksın hanımefendi?" Soruyorum.

"Bundan da çok şüpheliyim" dedi.

"O zaman var olacak mısın?" Ona söylüyorum.

"Hemen hemen" dedi.

"Seni istemediğin bir şeyi yapmaya zorlayamam ama onlara yarın gelmeyeceğini söyledin mi?" Soruyorum.

"Hayır" diye yanıtladı.

Ona, "Bu çok korkunç, öylece ortaya çıkmamak mümkün değil" diyorum.

"Evet yapabilirim" dedi.

"En azından onları arayıp gelmeyeceğini söyleme nezaketini göster" diye iç geçirdim.

"Edeplilik hiçbir zaman benim güçlü yanım olmadı, senindi." İçini çekti.

"Pekala, yarın gidip onlara çalışamayacağınızı haber vereceğim, vardiyamız saat kaçta başlıyor?" İç çekiyorum.

"3:00" dedi.

"Eh, yarın sabah 8'den akşam 3'e kadar çalışmam gerekiyor, bu yüzden vardiyamdan sonra içeri gireceğim" diyorum, o da bakışlarını kaçırırken.

O yemeğini bitirip kanepeye doğru giderken ikimiz de sessizce yemeğimizi yedik. Artık hayatımız bu mu Jane? Eşim benim bakıcım mı yoksa çocuğum mu?

---------------------------------------------------

Gecenin geri kalanında bana sessiz muamele yaptı. Saat 23.00 civarındaydı ve Jane henüz yatmadı. Yavaşça aşağı indiğimde kanepede uyuyakaldığını gördüm.

"Yatağa gel bebeğim" dedim onu ​​uyandırırken.

"Hayır, bu gece burada uyuyorum." Tekrar uykuya dalarken çekişti.

Daha önce olgun bir konuşma yaptıktan sonra gerçekten kızgın mı? Daha sonra onu bir battaniyeyle örterken iç geçirdim ve yukarı çıktım. Yarın yeni işimde ilk günüm, heyecanlıyım ama bir o kadar da korkuyorum. Gerçekten yarının iyi geçeceğini umuyorum.

-----------------------------------------------------

sabah 6:30

Kalktım, duş aldım ve öğle yemeği için bir kase makarna artığı hazırladım, Jane hâlâ kanepede uyuyordu.

Uykusunda inlerken alnını öperek "Umarım günün tadını çıkarırsın bebeğim" dedim.

Onun nesi var? Uyanıp karısına iyi bir iş günü dilemez mi?

Güzel atmosferin tadını çıkarırken aceleyle ilerledim. Üniversiteye doğru yürürken telefonumdaki talimatları takip ettim. Daha sonra Jane'in 'Seni Seviyorum Kafe'de çalışmaya başlayacağı kafeyi gördüm, ne kadar güzel ve sevimli bir isim.

Bana okulu ve sınıfları gezdirirken müdürle buluştum, bana aslında daha kolay görünen İngilizce müfredatını verdi. Temel İngilizceydi ve kesinlikle iyi öğretebileceğimi biliyordum.

"Bugün ders vereceğiniz ilk ders burası, eğer başınız belaya girerse beni arayın." Gülümsedi.

Sınıfa girdiğimde masamda ayağı sandalyemin üzerinde oturan birini buldum, o dünkü adamdı, gül buketi yapan adam.

"Merhaba, kusura bakmayın" diyorum ama o telefonda.

"Şimdi değil" diyor telefonda biriyle konuşmaya devam ederken.

"Hımm... pardon..." diyorum sözümü keserken.

"Sonra sana imza alırım." dedi ve beni uzaklaştırdı.

Bu adam öyle olduğunu mu sanıyor?

Gözleri şokla irileşirken ona, "Ben yeni İngilizce öğretmeniyim, şimdi kıçını masamdan ve ayaklarını sandalyemden kaldır" diyorum.

"Öğretmenim" diyor ve hemen telefonu kapatıyor.

"Doğru" diyorum ona nazar ederek.

Havadaki gerilim yoğundu, sonra o kadar garip ve garip geldi ki, gerilimi kırmam gerektiğini biliyordum.

"Dün gece seni markette gördüm, o çiçekleri kız arkadaşına mı aldın?" Aptal ağzımdan çıkan sözlere anında pişman olarak söylüyorum.

"Beni takip ediyor musun?" Kaşını kaldırırken konuştu.

"Hayır, ben..." diyorum.

Diğer öğrenciler içeri girerken "Sen bir sapıksın" diye bağırdı.

Bana tiksintiyle bakarken sessizce orada durdular. Gözleri beni sanki gece bir haydutmuşum gibi işaretliyordu.

"Stalker" dedi adam.

Ne oluyor! Yeni işime bu şekilde başlamamam gerekiyordu!

Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin