Jane ve Kate'in Evi-19:00Jane'in bakış açısı:
Ellerimi uzatırken esnedim. Sarhoş olup kanepede uyuyakaldım mı? Lanet olsun, saat zaten 7 oldu! Kate bir süre önce evde olmalı. Daha sonra Kate'in sözlerine geri dönüş yapılıyor.
"Sadece okuldaki çocuklarla uğraşmak zorunda değilim, aynı zamanda evde de bu yeni çocukla uğraşmak zorunda mıyım? Çok uzun bir gün oldu ve şimdi eve gelip seninle ve evle ilgilenmem gerekiyor. Korkarım ki Enerjim yok Büyük Jane Connor, şimdi kendine bak aşkım, lütfen bana yardım et, bunu tek başıma yapamam" dedi Kate gözlerinde yaşlarla.
Lanet etmek. Gerçekten kötü bir eş mi oldum? Daha sonra yerdeki viski lekesini görünce başımı tuttum, Kate onu temizlemiş olmalı. İğrenç bir leke bıraktı tanrım, çok üzgünüm Kate. Aceleyle lavaboya doğru yürüdüm çünkü hatırladığım son şey mutfağı darmadağın bir halde bıraktığımdı. Şaşırmadım ama görünen o ki Kate ortalığı temizlemiş ve bulaşıkları yıkamıştı. Sana gerçekten berbat bir eş oldum Kate. Gerçekten üzgünüm.
Odamıza gittiğimde Kate'in yatakta mışıl mışıl uyuduğunu gördüm, üzerinde hâlâ iş kıyafetleri vardı, gerçekten yorgun olmalı. Alnını öperken aceleyle yanına gidiyorum.
Gözlerimden yaşlar süzülürken, "Çok üzgünüm aşkım, yemin ederim daha iyi bir eş olacağım" diyorum.
Çok üzgünüm Kate. Aç olmalı. Ben akşam yemeği hazırlamaya gideceğim. Komşuya da güveç yapacağım, bugünkü davranışım için özür dilemeliyim. Bu telafi etmez ama bu bir başlangıçtır.
öğleden sonra 8:30
Kate'in Bakış Açısı
Havadaki yemek kokusuyla uyandım, güveç kokuyordu. Jane akşam yemeği mi hazırlıyor? Aman Tanrım, Jane akşam yemeği hazırlıyor! Mutfağın yandığını düşünerek aşağıya koştum.
"Uyuyan güzeli uyandırdın" dedi Jane.
"Yemek pişiriyorsun ve mutfak yanmıyor, neler oluyor?" Şaşırdım diyorum.
"Güveç, mutfağı ateşe vermeden pişirebildiğim çok az şeyden biri" dedi.
"Evet, bu şok edici" diyorum.
Bir süre Jane'e bakarak oturdum, o kadar odaklanmış görünüyordu ki. Çok sıcaktı.
"Orada ne kadar oturacaksın?" Diye sordu.
"Ayakta durmamı ister misin?" Soruyorum.
"Duşa git, akşam yemeği neredeyse hazır." dedi alnımdan öperken.
Bu birdenbire tavır değişikliği de neyin nesi? Çok uzun zaman önce değildi, sarhoş Jane ilk kez sahneye çıktı. Yani kesinlikle şikayetçiyim, şu anda tamamen tahrik oldum. Acele edip duş aldım ve akşam yemeğinde ona katıldım.
"2 güveç mi var?" Soruyorum.
"Biri komşuya" dedi.
"Ona güveç mi yaptın?" Etkilendim diyorum.
"Tabii ki gidip ona götürelim. Davranışım için özür dilemem gerekiyor
bugün" diyor bana.
Yan odaya gittik ve kapıyı çaldım.
"Merhaba" diyor kapıyı açarken.
"Mann!" Şaşırdım diyorum.
"Siz ikiniz birbirinizi tanıyor musunuz?" Jane'e sordu.
"O Mann, ders verdiğim sınıfın sınıf başkanı" diyorum.
"Bayan Connor, demek siz annemin hakkında konuşup durduğu rahatsız edici komşusunuz" diyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]
Teen FictionÇEVİRİDİR : ASIL YAZAR : @Inori_Yuzuriha_ Grinin Elli Tonu'ndan uyarlanan hikaye bu. Adından da anlaşılacağı gibi kitabın eşcinsel versiyonu olacak, hikaye bazı noktalarda değişebilir. Jane Connor, Christian Gray rolünü oynayacak ve Kate Williams da...