67.Bölüm

9 1 0
                                    




Kate'in Bakış Açısı:

Leona Teller, çok garip bir kız ...

"Kahve nasıl?" Diye sordu Anna içeri girerken.

"Çok teşekkürler" dedim ona.

"Ofiste yürümeden önce Leona'nın söylediklerini duydum. Sextape'i duydum ve sonra pistlerimde durdum .. İyi misin?" Diye sordu.

"Evet, sadece olayın şimdi arkamda olduğunu düşündüm" diyorum.

"Bunu duyduğuma üzüldüm, fikrimi sunabilir miyim?" Diye sordu.

"Elbette devam et" diyorum.

"Neden onu profilleme hakkındaki teklifine almıyorsunuz? Bu işleri düzleştirir. Bu yüzden ne kadar acı çektiğinizi biliyorum" diyor.

Anna'nın nereden geldiğini biliyorum ama o karanlık geçmişi tekrar ziyaret etmeye hazır mıyım? Geçmişin olaylarının ortaya çıkmasını isteyeceğimi sanmıyorum ..

"Hazır olduğumu sanmıyorum" diyorum Anna.

"Tamam" diyor.

Josh nefes nefese kaldıkça kapı açıldı.

"Josh! Neler oluyor?" Soruyorum.

"Bunu gördün mü?" Bana kağıtları verirken nefes nefese söylüyor.

New York Times'dı.

Kate Williams-Connor'ın eski kız arkadaşı Adelyn? !! ??!

Sızan sextape, Bayan Kate Connor'un Bayan Adelyn Knox'un eski kız arkadaşı olduğunu doğruladı. Hikayede bildiğimizden daha fazlası var. Bayan Kate Connor'un eski kız arkadaşı Bayan Adelyn, ona karşı suçlamalar için barların arkasında. Bu suçlamalar hala gerçek mi? Şimdi Kate'in eski patronu Adelyn'in talihsizliğinin neden olup olmadığını sorgulamaya başlıyoruz. Bilinmeyen bir kaynak, bununla ilgili daha fazla bilginin yakında ortaya çıkacağını doğruladı.

"Ne .. bu ne oluyor !!!" Elim titremeye başladığında diyorum.

"Buna inanamıyorum!" Diyor Anna şokta.

"Dedikodu sonrası zamanlar nasıl böyle olabilir?" Josh diyor.

"Kate .." diyor Josh ama cevap vermedim.

Hala şoktaydım.

"Kate!" Ben gerçeğe geri dönerken Anna diye bağırdı.

"Bu mantıklı değil" dedi kafam karıştı.

"Bu yasadışı değil mi? Karakter iftirası" diyor Josh.

"New York Times'tan bir kız sadece buradaydı. O bir editördü, dergi için bir profil yapmak istedi" diyorum.

"Lütfen bana hayır dediğini söyle!" Josh diyor.

"Yaptım .. Bu makale bu sabah piyasaya sürüldü. Neden gelip benden böyle bir şey serbest bırakacaksa benden bir profil isteyeceğini anlamıyorum, mantıklı değil .." Ben " İşler mantıklı geldiğinde söyle.

"Ne olmadıkça?" Diye sordu Anna.

"Leona ile konuşmam gerekiyor" diyorum kartvizitini alırken.

"Leona? Neden?" Diye sordu Anna.

"Bir şeyi onaylamam gerekiyor" diyorum.

"Merhaba" diyor Leona.

"Leona bu Kate Connor, 15 dakika içinde Caesar'ın kafesinde benimle buluş" diyorum.

"Tabii, her şey yolunda mı?" Ben telefonu kapatırken diyor.

----------------

"Onunla buluşacak mısın?" Diyor Anna şaşırdı.

"Bu iyi bir fikir değil Kate" diyor Josh.

"Muhtemelen iyi bir fikir değil ama yapmalıyım" iç çekiyorum.

"Tamam, sana güveneceğim Kate" diyor Anna.

"Kahretsin!" O zamana bakarken diyorum.

"Sorun nedir?" Diye sordu Josh.

"10:45, Bay Drake'in 15 dakika içinde burada olması gerekiyordu. Taslağı hakkında bir toplantım var" Diyorum ki kendime bir faceplam vururken.

"Drake ile başa çıkacağım. Taslaklarını okudum, yayınlıyorsun değil mi?" Josh diyor.

"Evet, taslakları iyiydi. Bundan sonra ne olacağını merak ediyorum, harika bir roman olacak" diyorum.

"Drake ile konuşacağım ve sen Leona ile konuşuyorsun" diyor Josh.

"Teşekkür ederim Josh! Sen çok cankurtaransın" diyorum gülümseyerek.

Leona'nın beni bekleyen bir masada oturduğunu gördüğümde ofisten ayrılıyorum ve Sezar'ın kafesine acele ediyorum.

"Leona" diyorum ona ölüm bakışını veriyorum.

"Hey Bayan Connor, naber? Benimle düşündüğümden çok daha erken iletişime geçtin" diyor kahvesini yudumlarken.

Daha sonra gazete makalesini yuturken masaya bıraktım.

"Bu saçmalık nedir? Bir profilimi istedin ve zamanlar devam ediyor ve bunu yayınlıyor mu?" Diyorum.

"Bunu yazmadım. Ben birçok editörden biriyim" kahvesini yudumladığını söylüyor.

"Bullshit Leona'yı bırak, ne istiyorsun? Aradığın para mı?" Soruyorum.

"Hayır, o kadar basit bir şey Bayan Connor" diyor, bakarken.

"O zaman ne istiyorsun?" Soruyorum.

"Daha önce de söylediğim gibi, ben senin hayranıyım. Cheif'in editörü bunu yayınladı ve bunu yapacağından şok oldum. Amacım seni temizlemek, buna inanamadım, bu yüzden doğrudan sana geldim Gerçekler düz.

"Neden bana yardım etmeye çalıştığına inanıyorum. Senin için ne var?" Soruyorum.

"Ah hayır, karşılığında hiçbir şey için yapmıyorum Bayan Connor" diyor sert yutulurken.

Ne dediğine gerçekten inanıyor muyum? Bağırsaklarım neden bana bir şeyin kapalı olduğunu söylüyor ...

"Bana Bayan Connor'a inanmak için hiçbir nedenin yok ama kendim editör olarak sana yardım etmek istiyorum ve işte bu kadar. Sana ne yaptıklarını duyduktan sonra .. İnanamadım" diyor.

"Yani bu benim profilinizin arkasındaki gerçek sebep mi?" İnançsızlıkla diyorum.

"Kate ne derse desin sana inanacağım" diyor samimi bir gülümsemeyle.

Lanet etmek! Bunu duyduktan sonra ne yapacağım? Ona mı .. yoksa bu başka bir yalan mı? Adelyn'den sonra yeni insanlara güvenmek zor. Tehlike seviyem yükseliyor! Şimdi ne yapmam gerekiyor!

Etrafa bakıyorum ve tüm bu insanların masada New York Times kağıdına baktığını görüyorum. Bu yoğun bakışlar, ruhumun derinliklerine bakıyormuş gibi, beni o gözlerle yargılıyor gibi ...

Ne yapacağımı bilmiyorum !! Bunu nasıl düzelteceğim?

Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin