Jane'in Bakış Açısı:
Dün gece Jason'la sınırlarımı aşmış olabilirim, Kate muhtemelen şu anda benden o kadar nefret ediyor ki.
"Miami'deki şubemiz önemli ölçüde çöküyor, bu yüzden daha da şube açmamız gerekiyor ama aklımızda çok az fikir var. Herhangi bir fikrin var mı Jane?" Bay Ranch diyor.
"Bayan Connor?" Dreyer diyor.
Ah doğru. Bir iş toplantısında olduğumu tamamen unutmuştum. Ah Kate, zihnimin senin içinden geçmesi ne kadar kolay, neden benim üzerimde bu etkiyi yaratıyorsun? Aklım neden yoldan çıkıp sana yöneliyor?
"Bayan Connor?" Dreyer bir kez daha diyor.
"Ah doğru. Özür dilerim, herhangi bir fikrin var mı?" Soruyorum.
Bay Ranch, "Eh, muhtemelen herhangi bir şeye dalabiliriz ancak nihai karar size kalmış" diyor.
Şirketim başka hangi alanlara dallanabilir? Müziğimiz, hukuk firmalarımız, mücevher mağazalarımız, stilistlerimiz var, peki Connor Enterprises için sırada ne var? Belki bir seks mağazası açıp seks oyuncakları satabilirsin? Ah, bu nasıl bir fantezim olurdu?
"Seks mağazasına ne dersin?" Hepsinin gözleri büyürken bilinçaltından söylüyorum.
"Seks mağazası mı Bayan Connor?" Dreyer'e soruyor.
"Neden?" Soruyorum.
Dreyer, "Bundan sonra porno endüstrisine girmek istersiniz" diyor.
"Dediğim gibi neden olmasın?" sırıtıyorum.
Toplantı sona erdiğinde Bay Ranch, "Ciddi ol Jane, Miami şubemiz çöküyor ve bir yedek parçaya ihtiyacımız var, bu yüzden bunu düşün ve bir karar ver. Son söz sana kalmış" diyor. Kate'e mesaj atmaya karar verdim. iPhone'unu bana iade etti ve orijinal telefonu olan Nokia'ya geri döndü.
~Ben: Merhaba. Naber?
Bir cevap bekledim ama cevap vermedi... beklediğim gibi.
Anlayabilecek tek kişiye gitmeye karar verdim. Martinez Teyze. Beni karşılayınca onun yanına gittim.
"Kızım. Saçını yapmaya mı geldin?" O soruyor.
"Hayır. Konuşmamız lazım" diyorum beni ofisine götürürken.
"Tabi ne oldu?" Kolunu katlamayı soruyor.
"Kate'e ne dedin?" Soruyorum.
"Gerçekleri" diyor gözleri beni yargılamaya başlarken.
"Kate, keyfine göre insanlara yumruk atacak tipte bir kız değil" diyorum.
"Belki onun zihni de diğerleri kadar olgunlaşmamıştır.
"Muhtemelen değil. Bu hoşuma gitti, itiraf etmek istediğimden çok daha fazla. Onda beni özgürleştiren ve yeniden normal bir insan gibi hissetmemi sağlayan bir şey var" diyorum.
"Sakın bana ona aşık olduğunu söyleme artık?" diyor Martinez Teyze.
"Fikrinize saygı duyuyorum ama konu Kate olunca buna ihtiyacım yok, ben onunla ilgilenebilirim, o da benimle ilgilenebilir" diyorum.
"Onun gibi biri asla seninle eşit şartlarda duramaz Jane. Aradığın kişi o değil" diyor.
"Nasıl bu kadar eminsin?" Soruyorum.
"Buna deneyim deyin ya da sadece sezgi deyin" diyor.
"Onu bırakamayacağım gibi görünüyor" diyorum.
"Eğer durum böyleyse o da burada seninle olurdu" dedi yargılayıcı sesiyle.
"Eh, bu benim için zaman kaybıydı" diyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]
Ficção AdolescenteÇEVİRİDİR : ASIL YAZAR : @Inori_Yuzuriha_ Grinin Elli Tonu'ndan uyarlanan hikaye bu. Adından da anlaşılacağı gibi kitabın eşcinsel versiyonu olacak, hikaye bazı noktalarda değişebilir. Jane Connor, Christian Gray rolünü oynayacak ve Kate Williams da...