77.Bölüm

12 1 0
                                    

Sabah 10, Connor İşletmeleri

Üçüncü Kişi Bakış Açısı:

Jane ona bir fincan kahve verirken "Teşekkür ederim Jerica" ​​diyor.

Jerica "Birisi seni arıyor" diyor.

Jerica ayrılırken Jane "Tamam, alacağım" diyor.

"Merhaba" diyor Jane.

"Bayan Connor, ben Helena Johnson, Merkezi İstihbarat Teşkilatından gizli ajanınız. Biraz zamanınıza ihtiyacım var. İçeri girebilir misiniz?" O soruyor.

"Bunun neyle ilgili olduğunu sorabilir miyim?" O soruyor.

"Telefonda konuşulmayacak bir konu" diye devam etti.

Jane telefonu kapatırken, "Elbette, bugün saat 13:00'te görüşürüz, o saatte boşum" dedi.

10:00 - Diamond Star Yayıncılık Şirketi

"Bay Noah, popüler romanın yayıncısı. Araf Dairesi" diyor Kate.

"Bayan Connor, sizin hakkınızda iyi şeyler duydum" diyor Noah.

"Eh, önceki yazarlarımızın yeni çalışmaları her zaman memnuniyetle karşılanır. Josh sizin yayıncınızdı, değil mi?" Kate'e soruyor.

"Evet, şimdi sizinle yeni projemi tartışmaya geldim" diyor.

"Evet, doğru. Seni dinlemekten mutluluk duyacağım" diyor Kate, telefonu çalmaya başladığında.

"Bir dakika" Cevap verirken devam etti.

"İyi günler, bu Bayan Kate Connor mı?" dedi kadın.

"Evet bu o" diyor Kate.

"Ben Helena, Merkezi İstihbarat Teşkilatı'nın gizli ajanı, gelişen bir durum var ve işbirliğinize ihtiyacımız var" diye devam etti.

"Tabii, nasıl yardımcı olabilirim?" Kate diyor.

Daha sonra görüşme sona erdiğinde Kate'e bazı koordinatlar verdi. Şehir merkezinde bir kahve dükkanıydı.

Kate özür dilercesine "Üzgünüm Bay Noah, bir durum ortaya çıktı. Korkarım diğer yazarı beklemeniz gerekecek. Onlara mesaj atıp burada olduğunuzu bildireceğim" diyor.

"Sorun değil Bayan Connor, zaman ayırdığınız için teşekkür ederim" Gülümsedi Noah.

Kate'in Bakış Açısı:

Neler oluyor? Helena neden acil bir toplantıya çağırdı? Her ne ise, kesinlikle kulağa hoş gelmiyor.

Taylor'ı görünce aceleyle kafeye doğru yürüyorum.

"Taylor" dedim şaşkınlıkla.

"Bayan Connor, siz de mi çağrıldınız?" Taylor diyor.

"Sen de mi çağrıldın?" Soruyorum.

Taylor kapıyı açarken "Evet Bayan Jane ile birlikte içeride sizi bekliyor, gelin sizi ona götüreyim" diyor.

Dükkana girdiğimde etrafta birkaç kişinin ve kapıda nöbet tutan birkaç adamın olduğunu gördüm. Taylor beni Jane'in oturduğu masaya götürdü.

Ben otururken Helena "Merhaba Bayan Connor" dedi.

"Merhaba" dedim Jane'e bakarken.

Onun da yüzünde şaşkın bir ifade vardı.

"Bu ne hakkında?" Jane'e sordu.

"Ayrıca neden sizin gibi biri bizi bir kafede buluşmamızı teklif ediyor?" Soruyorum.

Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin