35.Bölüm

37 1 0
                                    

Kate'in Bakış Açısı:

Günüm sorunsuz geçti ama artık eve gitme zamanı gelmişti. Bitirmem gereken ikinci görevim vardı ve bunu bir an önce yapmak istiyordum. Josh bana seslendiğinde lobiye doğru yöneldim.

"Bay Josh Trainor, Key of the Stary Heavens'ın editörü" diyorum gülümseyerek.

"Ah yani biliyordun" dedi gülerek.

"Evet. Bu harika. Sen olmak istediğim kişisin" dedim gülümserken.

"Adelyn senden hoşlanmış gibi görünüyor ki bu alışılmadık bir durum. Seninle ve Leo'yla sabah başka bir görüşme talep etti" diyor.

"Ne neden?" Kafam karıştı diyorum.

"Hiçbir fikrim yok. Bunu Leo'nun ağzından çıkaracağım" diyor.

Leo bize doğru yürürken, "İkinizin neden bu kadar yakın olduğunuzu ve birbirinizi neredeyse hiç tanımadığınızı anlamıyorum" dedi.

"Bay Atlas" diyorum bana onaylamayan bir bakış atarken. Her zaman çok gergin ve soğuk görünüyor. Merak ediyorum o hep böyle mi?

Josh'a "Gitmeye hazırım" dedi.

Josh omzuma vururken "Evet, arkadaşıma yetişmeye çalışıyorum" diyor.

Leo dışarıda yürümeye başlarken "Başka zaman yetişelim, gidelim" diyor.

Josh'a göz kırparak "Hepinizin bir randevusu var" diyorum.

Leo beni dinlerken "Seni ilgilendirmez" diyor.

Leo'yla dalga geçerken "Hayır korkarım ben onun kaltağıyım, onun asistanıyım" diyor.

"Haha anladım" dedim gülümserken.

Josh ayrılırken "Yarın görüşürüz Kate. Sabah 10'da Leo'nun ofisinde" diyor.

Daha sonra arabama doğru yola çıktım, sonra lastiklerimden birinin patladığını fark ettim. Bu garip. Bu sabah lastiğimde herhangi bir sorun olduğunu hatırlamıyorum. Delinmiş olduğunu görmek için daha yakından inceledim. Kasıtlı olarak delinmiş gibi görünüyor.

"Her şey yolunda?" Arkamı döndüğümde ses olarak söylendi. Arkamı döndüğümde Adelyn'i yüzünde o kötü bakışla görüyorum.

"Evet lastiğim patladı" diyorum o yaklaşırken.

"Eve kadar arabaya ihtiyacın var mı?" O soruyor.

"Hayır sorun değil, dairem şehrin hemen dışında. Yürüyebilirim" diyorum, her zamankinden daha ürkütücü bir havayla.

"Israr ediyorum, senin gibi bir kızın yalnız kalması güvenli değil" diyor.

"Yalnız değilim" diyorum.

"Çok güvende ol Kat" diyor ve kapatıp uzaklaşıyor.

"Bu Kate" diyorum ama o çoktan uzaklaşmıştı.

Tam zamanında nasıl ortaya çıkıyor? Elimde bir sapığın olduğu çok açık, acaba sen o sapkın Adelyn misin diye merak ediyorum.. hayır bu imkansız. Zaman çizelgesi bir anlam ifade etmiyor. Bu gizemli takipçinin kim olabileceğini merak ediyorum...

Arabadan çantamı alıp eve yürümeye karar verdim. Eve doğru yürürken düzensiz bir şey fark ettim. Siyah kapşonlu bir kişi yanımdan geçip gidiyordu. Hiçbir şey düşünmedim ama bu üçüncü seferdi. Sonra dördüncü, sonra beşinci. Altıncı olmayacaktı. Daha sonra tekrar yanımdan geçti, ben de onu takip etmeye karar verdim. Adımlarını hızlandırdı ve ben de onu takip ettim. Her köşeyi döndü ama saniyeler sonra ben de onu takip ettim.

Daha sonra ben onunla koşarken o da koştu. Bu da kim... Sonra ara sokağa doğru eğildiğini görüyorum. Daha sonra peşinden koştum ama ortadan kayboldu. Daha sonra o ürpertici sokağın girişinde duruyorum. Sokağın diğer tarafına çıkıyor. Karanlık ve soğuk bir ara sokaktı ve oraya girmemem gerektiğini biliyordum... Sonra çöp bidonunun yanında kırılan şişelerin sesini duydum... Sonra yerde bir şey gördüm. O kadar ürkütücü ve korkutucuydu ki. Kalbim hızla çarpmaya başladı... yerde babamın bana verdiği madalyon vardı. Bunun burada ne işi var? Bunun arabamda kilitli olması gerekiyordu.

Daha sonra yavaşça madalyona doğru yürüdüm. O tüyler ürpertici sokağın ortasındaki çöp konteynırının yakınındaydı... tüm varlığım bana daha fazla ileri gitmememi söylüyordu ama o madalyon benim için çok şey ifade ediyordu. Onu orada bırakamazdım. Madalyonu yerden alırken yavaş yavaş yürüyorum.

Daha sonra gözlerim büyürken açtım. Madalyonda kan lekeleri vardı, sonra yere düşerken düşürdüm... Sonra arkamda ayak sesleri duydum.. Yavaşça arkamı döndüm ve işte oradaydı, kapüşonlu kadın... yaklaşık 10 adım uzaktaydı benden uzağa... nasıl ben fark etmeden arkamdan gizlice yaklaştı? Daha sonra yavaşça geri çekildim. Yüzünü göremedim. Ama onun uzun siyah saçlarını görebiliyorum. Daha sonra bana doğru koşarken kalbimin atışı hızlandı. Hemen sokağın diğer tarafına doğru koşmaya başlıyorum. Telefonum elimden düştü ama onu almak için dönmedim, sadece koştum. Sokağa çıkmam gerekiyor. Olabildiğince hızlı koştum ve insanlar bana tuhaf tuhaf bakarken nefesimi düzene sokmaya çalışarak o ara sokaktan çıktım. Sonra arkamı döndüm ama kadın ortadan kaybolmuştu...

"Kimdi o?" Adelyn'in söylediğini duydum.

"Adelyn.. senin burada ne işin var?" Nefes nefese söylüyorum.

"Seni takip ediyordum" diyor.

"Beni takip ediyor!" Bağırıyorum.

"Kimdi o Kate?" Kafam karıştı diyor.

"Bilmiyorum. Bir takipçim var" diyorum gözleri irileşirken.

"Ne? İyi misin?" Yüzünde gerçekten meraklı bir ifadeyle sordu.

O olamaz değil mi? Siyah kıyafetini çıkarıp arkamdaki caddeden geçmesine imkan yoktu. Ayrıca koşucu nefes nefese kalırdı ve Adelyn'in yüzünde gerçekten endişeli bir ifade vardı. Evet hayır... O kadar saf değilim. Artık bu sapığın sen olduğuna eminim. Her zaman yaptığın gibi tam zamanında ortaya çıkıyorsun. Bütün hislerim sana karşı dikkatli olmam gerektiğini söylüyor Adelyn.

"İyiyim" diyorum ona.

"Seni kesinlikle evine götüreceğim. Güvenli değil" diyor elini uzatırken.

"Hayır iyiyim" dedim ona gülümserken.

Adelyn, tam zamanında gelen tek kişi sen değilsin. Daha sonra Jane'in arabası yanaştı.

"Arabam geldi" dedim gülümseyerek. Daha sonra telefonumu görüp görmediğimi görmek için ara sokağa döndüm ama orada değildi. O siyah kapüşonlu kadın onu almış olmalı.

Yüzünde hoşnutsuz bir ifade olan Adelyn'e "Yarın görüşürüz" diyorum.

Hızla Jane'in arabasına doğru yürürken bana "Yarın görüşürüz Kate" diyor. Daha sonra kapıyı açıp içeri giriyorum.

"Geç kaldın... o kadın kimdi.. ve neden ara sokaktaydın" diyor Jane kaşını kaldırırken.

"Sana sonra anlatırım. Lütfen beni evime götür" dedim rahat bir nefes alarak.

"Tamam bebeğim" diyor arabayı sürerken.

Jane.. tam zamanında yanıma gelen kadın bana doğru geliyor ve beni bu umutsuz durumdan kurtarıyor.

"Seni gördüğüme hiç bu kadar sevinmemiştim." dedim gülümseyerek.

Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin