64.Bölüm

16 1 0
                                    




Kate'in Bakış Açısı:

17:00 idi ve iş bitti. Taylor beni beklerken aşağıya doğru ilerledim. Jane geç toplantı yaptı, bu yüzden daha sonra evde olacak. Taylor beni Jane'in dairesine geri götürürken beni karşıladı. Taylor sürerken pencereden dışarı bakıyorum, gökyüzüne bakarken yağmur bulutları içeri girdi, kasvetli bir gece olacak.

Asansöre giderken daireye varıyoruz, dışarı çıkarken Jane'in katına geldi, daire çok sessiz görünüyordu, Jane burada yer boş hissetti. Kendi başıma burada olduğumdan beri bir süre geçti. Bir cam kırma duyduğumda derin bir nefes alıyorum. Ben nefes nefese. Burada yalnız kalmam gerektiğiydi. Ateş demirini şömineden alıyorum ve yavaşça mutfağa giriyorum, bildiğim kadarıyla kimse burada olmamalı.

Mutfağa yaklaşırken yangın alarmı söndü, başka bir cam kırma duyduğumda atladım.

"Kahretsin!" Diye bağırdı Jane, kalbim bir ritmi atlarken.

"Jane!" Elimde ateş demiriyle bağırıyorum.

"Kate" deneksiz Jane diyor.

"Fırın yanıyor ..." diyorum.

Jane daha sonra ateşi söndürmek için yangın söndürücü almak için koştu.

"Neler oluyor?" Jane nefesini yakalamaya çalışırken kafam karıştı.

"Geç toplantı bir yalandı. Erken bitirdim, senin için akşam yemeği yapmak istedim" diyor iç çekerken.

"Ne yemek yapmaya çalışıyordun?" Yanmış fırın tabağına bakarken soruyorum.

"Mac ve Cheese" dedi gülmekten geri çekilmeye çalışırken.

"Bebeğim, neredeyse mutfağı mac ve peynir yaparak yakttın" diyorum alnını öperken.

"Görünüşe göre kişisel bir aşçı almamız gerekecek" diyor.

"Bir tane olduğunu mu düşündün?" Soruyorum.

"Hayır, tüm evin genel şefi" diyor Jane.

"Ya da sadece yemek yapabilirim" diyorum.

"Bu destansı bir başarısızlıktı, Çin yemeği sipariş edeceğiz" diyor Jane içini çekerken.

"Çok üzülme. Önemli olan düşünce, teşekkür ederim" diyorum onu öperken.

"Ne için teşekkürler? Neredeyse binayı yakıyor" diyor.

"Bana akşam yemeği yapmaya çalıştığın için" diyorum.

"Kanamıyorsun" diyorum elini tutarken.

"Evet, cam beni kesti. Yine de derin değil" diyor. Sonra yarayı temizlerken onu oturmaya koydum.

"Fırınla savaşınızdan savaş yaraları" diyorum ki üzerine bir alçı koyarken.

"Teşekkürler" diyor kızarırken.

"Onu öpmemi ve daha iyi hale getirmemi ister misin?" Bana ölüm bakışını verirken alay ettim.

"Ben 5 değilim" dedi.

"Neyse ki, çünkü o zaman evlenmezdik" diyorum mutfağı temizlemeye başladım.

"Bunu yapmak zorunda değilsiniz. Bayan Ramirez yarın yapabilir" diyor Jane.

"Yardıma çok güvenmemelisin. Bunu yapabileceğimden daha fazlası" diyorum.

"Çok iyi" dedi elini çenesine koydu ve bana baktı.

"Ne?" O bakarken soruyorum.

"Çok güzelsin" diyor dudaklarını ısırırken.

"Teşekkürler Bayan Connor" Diyorum ki kalkarken.

"Rica ederim Bayan Connor" diyor boynumu öperken.

"Birisi oldukça azgın" diyorum.

"Sadece senin görüşün beni ıslatıyor AF, Connor tedavisine hazır mısın?" Dedi Jane boynumu öpmeye devam ederken.

"Evet Üstat" Fısıldaydım ve gülümsedim.

"Şimdi zevk odası!" Sert yutulduğunda emretti.

"Şimdi yolumda usta" diyorum kulağına fısıldayarak.

Jane koştu ve takım elbiseyi takip ettim ve ağrıdan kırmızı odaya yöneldim .. Demek istediğim. Kapıyı açtım ve Jane'in orada bir kırbaçla durduğunu gördüm, sert yudumlarken gömleğini ve pantolonunu çıkardı.

"Buraya gel" diye emretti. Ben söylediği gibi yapıyorum.

"Kaldır" diye emretti.

Gözlerine bakarken üstümü ve etekleri çıkarıyorum, asla benimkini bırakmadı.

"Dizlerinin üzerinde" diyor yüzümü kırbaçla fırçalarken.

Gulp ve hemen ıslanırken dizlerimin üzerine çıkıyorum. Daha sonra bir kablo aldı ve dudaklarını ısırırken ellerimi bağladı. Daha sonra kalp atışım yarışırken gözlerimi uyku maskesi ile kapladı.

"Jane" Fısıldadım.

"Shhhh" diyor onu emerken parmağını ağzıma koyarken. O daha sonra onun külot üzerinde diliyle yalamaya başladı gibi yüzümü onu vajina içine itti. Sonra beni kanepeye götürdü.

"Eğil" kulaklarıma yumuşak bir şekilde fısıldadı. Ben söylediği gibi yapıyorum ve kanepenin kenarında eğildim.

Daha sonra vücudum gyrated gibi kıçımı kırbaçla yumuşak bir şekilde vurdu. O daha sonra inilti ve dudağımı ısırırken benim vajina için geçti. Daha sonra bir inilti bıraktığımda beni çırptı. Bundan sonra tekrar vururken yanağımı öptü.

"O bebeği seviyor musun?" Parmağını benim vajina üzerine geçerken diyor.

"Evet!" Benim vajinamla ile oynamaya başladığında inliyorum. Daha sonra zevk içinde inliyor gibi tekrar kıçımı çırptı. Yumuşakça inlerken tekrar tekrar vurdu.

Sonra beni çevirdi ve yüksek sesle inilti benim vajinamın üzerinde bir buz küpü ovuşturdu. Vücudum sertleşirken benim vajinamın içinde buz küpü bastırdı. Buz küpünü gelip dudaklarımı öperken orada bıraktı.

"Onun için hazır mısın?" Kulaklarıma fısıldar ve onları emer.

"Evet .." Diyorum ki sertçe yutkundum. Daha sonra vücudum sertleştikçe buz küpünü çıkardı.

"Muhtemelen şu anda çok sıkısın" dedi uyku maskesini çıkarırken.

"Sen ..." diyorum ama bitirmedim. Onun bir kayış giydiğini gördüm. Çığlık atarken kayışı tam bana itti. Her itme ile G noktamı vururken bana itmeye devam etti. Devam ederken durmadan onun tarafından itildikçe daha yüksek sesle inliyorum. Sonra o beni sert siktirmeye devam ederken tüm kayış üzerinde vurdu.

"Kötü kız, bana boşalacağın söylemedin" diyor beni daha sert becerdin.

"Üzgünüm, sadece oldu" diyorum nefessiz.

"Şey, bu senin cezanın!" Acı çekerken durmadan beni becermeye devam ederken dedi.

Çok acıyor ama çok iyi hissettim! Sonra tekrar boşaldım ve nefesimi yakalamaya çalışırken kanepeye düşüyorum.

"Sana sıcak bir duş çalıştıracağım" dedi elini saçlarımdan geçirirken.

"Bence benim vajinam sıcak su için çok ağrılı" diyorum kalkmaya çalışıyorum ama yapamadım.

"İyi misin?" Diye sorar Jane.

"Evet .. bu harikaydı" diyorum Jane kızardı.

"Rica ederim" dedi beni kollarından alırken.

  "2. tur sonra mı?" Onu şapırdatırken alay etti.

"Duşa!" Beni dışarıda taşırken diyorum.

"Tamam Usta" diyor gülümserken.

Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin