15.Bölüm

95 1 0
                                    

Kate'in Bakış Açısı:

Daireme geri dönmeye karar verdim. Uzun zaman oldu ve bu gece kendi yatağımda uyumak isterdim ama gece bitmeden son bir kez gülmek isterim.

Kate: Doktor her türlü cinsel aktiviteyi bir hafta ertelemem gerektiğini söyledi.

Jane: Ne? Neden!

Kate: Vücudumla ilgili bir şey. Herhangi bir iç gerilimi kaldıramaz bu yüzden üzgünüm, tüm cinsel aktivitelerin ertelenmesi gerekecek.

Jane: Benim daireme gel. Bunu daha detaylı tartışmalıyız.

Kate: Korkarım yapamam. Bu gece kendi yatağımda uyumak istiyorum. Bunu yarın tartışalım mı? Çok yorgunum.

Daha sonra yanıt alamadım. Jane'i tanıyorum, muhtemelen deliriyor ve bir hafta boyunca beni beceremeyecek. Ters şaka Bayan Connor. Kapıya doğru giderken Taylor beni daireme bıraktı, kapıyı açtığımda Candice ve Stefan'ın masada oturmuş güldüğünü gördüm.

Kapıyı kapatırken, "İkinizin de kanepede seks yapmadığını gördüğüme sevindim" diyorum.

Candice "Elbette hayır. Misafirlerimiz var" diyor.

"Merhaba Kate" diyor Jane yatak odamdan çıkıyor.

"Burada ne işin var ve neden benim yatak odamdaydın?" Şaşırarak soruyorum.

"Sen benim kız arkadaşımsın. Sanırım bu iki soruya cevap olmalı" diyor yanıma gelip alnımı öperken.

Stefan, Candice'in elini tutup onu yatak odasına götürürken "Benim sert kız kardeşimin aşkı bulabileceğini kim düşünebilirdi" diyor.

"Siz çılgın çocuklar iyi eğlenceler. Lütfen mutfak masasında seks yapmayın" diye bağırdı.

"Yani seks yok mu?" Jane diyor.

"Şaka yapıyordum" diye dalga geçtim.

"Evet biliyorum. Dr. Collins'i aradım. Bana kalp krizi geçirdin Kate" diyor Jane.

"Bay Williams'tan beklendiği gibi" diye dalga geçiyorum.

"Evet ama baskın olan benim, bu da istediğim her şeyi yapabileceğim anlamına geliyor" diyor.

"Peki Bayan Dominant. Bu konuda ne yapacaksınız?" Gözleri büyürken söylüyorum.

Jane "Kötü olduğun için seni cezalandıracağım" diyor.

"Oh? Seni görmek isterim..." diyorum beni omuzlarının üzerine kaldırırken.

"Ne yapıyorsun! İndir beni!" Bağırıyorum.

"Hayır. Kötü kızlar itaatsizlikleri nedeniyle cezalandırılmalı" diyor Jane beni yatağa çarparken.

Daha sonra cebine uzandı ve beğendiğim gri kravatı çıkardı. Ellerimi birbirine bağlayıp pantolonumu çıkardı. Karnım onun kucağına gelecek şekilde orada yattım.

"Cidden beni tokatlayacak mısın?" Külotumu indirip kıçımı ortaya çıkardığında güldüm. Daha sonra sanki düzeltmeye çalışıyormuş gibi kıçımı ovuşturmaya başladı.

"Bir hafta boyunca seks yok. Bu 7 gün, yani 7 vuruş, benimle birlikte sayın" diyor. Sonra nefesim kesildiğinde çıplak eliyle vurdu.

"Bir" dedim nefes nefese. Bu neden beni bu kadar taklit ediyor? Daha sonra tekrar vuruyor.

Biraz ıslanırken "İki" diye inledim.

Daha sonra bu sefer daha sert bir şekilde tekrar vurdu. Bunu omurgamdan hissedebiliyordum.

Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin