26.Bölüm

56 2 0
                                    

Kate'in Bakış Açısı:

Güneş batarken Jane "Hadi içeri girelim" diyor.

"Evet, banyo yapabilirim" diyorum.

Jane, "Yukarı doğru yolu takip etmeye devam edersek eve ulaşacağız" diyor. Eve giden patikayı takip ettik. "Evden buraya ulaşmak on dakika mı sürüyor? Bir kestirme yol mu vardı? O halde neden bizi ormanın içinden yürüttünüz?" dedim ona tokat atarken.

Gözlerim irileşirken önümde yürüyen Jane, "Bu varış noktası değil, yolculukla ilgili. Bunu bana sen öğrettin" diyor.

Haklıydı, varış noktasına dikkat ediyordum ama yolculuk konusunda endişeleniyordum. Yemin ederim kişiliklerimiz değişti sanki. O düşünceli biri gibi görünüyordu ve ben de huysuz biri gibi görünüyordum.

"Özür dilerim Jane" dedim özür dilercesine.

"Sorun değil." Gülümsüyor.

"Ne olduğunu bilmiyorum.." dedim bir öpücükle sözümü keserken.

Kapıya vardığımızda, "Beni nasıl susturacağını gerçekten biliyorsun değil mi?" diye iç geçirdim. Jane daha sonra kapıyı açtı, oldukça genişti, dairesinden 10 kat daha büyüktü.

Jane şömineye giderken "Ben odun alacağım, duş alacağım" diyor.

"Duş nerede?" Soruyorum.

"Üst katta, koridordan yürüyün, soldaki kapı" diyor Jane.

Yukarı çıkıp sıcak bir duş aldım, üstümü değiştirdim ve aşağıya indim.

"Duşun nasıldı?" Jane'e sorar.

"Harikaydı. Bekçi bize akşam yemeği hazırladı. Ben duşa gireceğim ve sonra birlikte akşam yemeği yiyeceğiz" diyor alnımı öperken.

Daha sonra kanepeye oturup akşam yemeğimizi yedik, sotelenmiş tavuk ve patates püresi yedik. Jane bir sebepten dolayı aşağıya baktı. Acaba ona neler oluyor? Geri döndüğümüzden beri çok sessizdi.

"İyi misin Jane?" Soruyorum.

"Evet iyiyim ama konuşmamız lazım" demesi hemen dikkatimi çekti.

"Hakkında?" Merakla söylüyorum.

"Hakkımızda" diyor yavru köpek gözleriyle bana bakarken.

"Neler oluyor?" Soruyorum.

Tabaklarımızı kaldırıp ellerimizi yıkarken, "Hadi, sana göstermek istediğim bir şey var" diyor. Daha sonra beni dışarı çıkardı ve bir merdivene götürdü.

"Beni nereye götürüyorsunuz?" Soruyorum.

"Yıldızlara bakmak. Şehirde yıldızlar tam olarak görülemiyor ama burada ışıklar olmayınca öyle parlak parlıyorlar ki" diyor zirveye ulaştığımda.

"Bu çok güzel bir manzara" diyorum okyanusa bakarak.

Daha sonra birlikte uzanırken yere bir battaniye yaydı, ben de parmaklarını birbirine dolanırken parmaklarıma koydum. O gece yıldızlar o kadar güzel parlıyor ki, sanki sadece bizim için parlıyorlarmış gibi.

"Babama benzeyen erkeklerle çıkıyorum, onları cezalandırıyorum çünkü bu onu cezalandırmak gibi, sana bunu söylediğimi hatırlıyor musun?" Jane'e sorar.

"Hayır bana söylemedin" diyorum.

"Ah doğru, evet sana söylediğimde uyuyordun" diyor Jane.

"İki kişi bir birliktelik içindeyken, böyle önemli şeyler söylemeden önce karşınızdakinin bilincinin tam olarak yerinde olduğundan emin olmalısınız Connor Hanım" diyorum.

Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin