Kate'in Bakış Açısı:
"Mezuniyetin Kutlu Olsun Kate. Şimdi git duş al, ben de seni dışarı çıkarayım" diyor beni kucağına alırken.
Göğsüne dokunurken "Hareket edecek enerjim kalmadı" dedim ama o elimi itti.
"Sınırlarım dokunaklı. Bana dokunamazsın Kate" diyor saçımı severken.
"Neden sana dokunamıyorum Jane?" Kollarının arasında uzanırken söylüyorum.
"Yapamazsın..." diye homurdandı.
"Nedenini açıklayamaz mısın? Bazı cevapları hak etmiyor muyum?" Gözlerim seğirirken söylüyorum.
"Hadi ortalığı toparlayalım, sonra ne olursa olsun sorulara cevap veririm" diyor beni kollarına alıp yukarıya çıkarırken. Duşa gidip döndüğünde küveti hazırlarken beni yatağında dinlendiriyor.
"Yara izlerin yüzünden değil mi?" Ona bakarken söylüyorum.
"Fark ettin?" O soruyor.
"Evet. Sırtınızdalar, bakmayan biri için pek fark edilmiyor" diyorum. Daha sonra beni kucağına alıp küvete götürdü ve dinlendirdi. Daha sonra karşı tarafıma girdi.
"Ben 4 yaşımdayken öz annem ve babam sırtımı kül tablası olarak kullanırdı, babam beni sık sık döverdi ve annem beni günlerce aç bırakırdı, ikisi de uyuşturucu bağımlısıydı, ben de onların kum torbasıydım" diyor bana bakarken gözünde öldü.
"Çok üzgünüm.. O anıları geri getirmek istemedim" dedim, yüzündeki duyguları net bir şekilde görebiliyordum.
"Sorun değil" diyor bir sünger alırken.
"Sadece seni anlamak istiyorum Jane, bu her ne ise sadece seks ve cezalara dayanamaz" diyorum.
Beni süngerle yıkarken, "Kate yapmayı bildiğim tek şey bu" diyor.
"Senin için değişemem Jane" dedim yutkunarak.
"Rahatla, şimdi bunu düşünme" diyor yaklaşıp alnımı öperken.
Daha sonra onu dudaklarından öptüm. Şu an çok savunmasız görünüyordu. Kalbini kollarında taşıyan bir kız tipine pek benzemiyor. Sanırım şimdi onu daha iyi anlıyorum ama bu beni daha fazla cevaptan uzaklaştırıyor.
Daha sonra beni tekrar kaldırıp odama götürdüğünde küvetten çıktık.
Beni yatağıma yatırırken "Bayan Connor'ı yürütebilirim" diyorum.
"Gün ışığını biliyorum ama az önce sizin o dar deliğinizi öldürdüm, böylece düzgün yürüyemeyeceksiniz Bayan Williams" diyor.
"Çok iyi yürüyebiliyorum Bayan Connor" dedim yataktan kalkıp ona doğru yürürken.
"Hiç acı çekmeden nasıl özgürce yürüyebiliyorsun Kate?" Şok içinde diyor.
"Acı zevktir, bu kadar küçük bir acı beni memnun etmiyor Bayan Connor" diye dalga geçiyorum, sonra ciddileştiğini fark ediyorum ve anında bu karardan pişman oluyorum.
"Benimle oynama Kate" diyor beni yatağa iterken.
"Ah kahretsin" diyorum.
Boynumu ısırırken "Artık üçüncü tur gerekli gibi görünüyor" diyor.
"Hayır. Sadece seninle dalga geçiyordum" dedim onu kendimden uzaklaştırırken.
"Yanmak istemiyorsanız ateşle oynamamalısınız Bayan Williams" Geri çekilirken diyor ki "Kıyafetleriniz gardıropta. Rahat bir şeyler giyin" diyor ve sonra çıkıyor.
Lanet etmek. Görünüşe göre onu kızdırdım. En önemli özelliklerimden biri esprili ve alaycı olma yeteneğidir. Esprili mizahımın gerçekten yeri ve zamanı değildi, sanırım sadece komik olmaya çalışıyordum ama görünüşe göre o bunu ciddiye almış. Aceleyle gardıroba gidip bulduğum beyaz bir tişört ve mavi dar bir kot pantolonu seçtim. Bu dolabın tamamını kendime aldığıma inanamıyorum. Hızla onları giyip odasına doğru ilerledim.
"Jane özür dilerim" dedim içeri dalarak. Daha sonra onu yatakta mastürbasyon yaparken fark ettim.
"Aman Tanrım. Ne yapıyorsun?" Durduğunda bağırdım.
"Bana katılmak ister misin?" Elini uzatırken söylüyor.
"Hayır. Aman Tanrım" diyorum odadan çıkarken.
Tanrım. Bu kadınların hiç mi edepleri yok? Demek istediğim, daha yeni iki tur seks yaptık ve o hala çok tahrik ediciydi. Bu seks dürtüsü nereden geliyor?
Daha sonra odadan dışarı çıktı "O odada söylediklerin beni tahrik etti ve beni Bayan Williams'la asılı bıraktın. Ben sadece sorunu çözüyordum" diyor.
"Evet, bunun için üzgünüm." dedim yanıma gelip bana sarılırken.
"Umrumda değil ama ateşle oynama Kate" diyor beni tutarken.
"Anladım. Aklımı kontrol etmeye çalışacağım, şimdi git giyin" diyorum.
"Yapacağım" diyor.
"Bu arada beni nereye götürüyorsun?" Soruyorum.
"Bir araba sürmek ve güzel bir yürüyüş yapmak için" diyor.
"Yürüyüş mü? Ne kadar büyüleyici" diyorum.
"Dört gözle bak, memnun kalacaksın" diyor.
"Eminim yapacağım" diyorum, hazırlanmak için odasına dönerken, o geri çekilirken o mükemmel kıçına bakıyorum. Daha sonra aşağıya indim piyanonun başına oturdum.Acaba daha sonra beni neler bekliyordu?. Acaba daha sonra beni neler bekliyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]
Teen FictionÇEVİRİDİR : ASIL YAZAR : @Inori_Yuzuriha_ Grinin Elli Tonu'ndan uyarlanan hikaye bu. Adından da anlaşılacağı gibi kitabın eşcinsel versiyonu olacak, hikaye bazı noktalarda değişebilir. Jane Connor, Christian Gray rolünü oynayacak ve Kate Williams da...