Kate'in Bakış Açısı:
Esneyip yataktan kalkarken alarm çaldı. Dişlerimi fırçalayıp dışarı çıkıyorum. Alıştığım basit ve normal sabah, temiz sabah havasını içime çekiyorum ve roket yakıtımı alıyorum. Harika bir gün olacak.
Yatak odamın kapısını açtım ve mutfağa doğru ilerlediğimde Candice'in elinde iki kahve fincanıyla sindiğini gördüm. Boğazımı temizleyip bir bardağa yöneliyorum.
Ben sessizce ona bakarken Candice üzgün sesiyle "Sana kahve yaptım" diyor. Daha sonra buzdolabına gittim, sütü çıkardım ve mısır gevreğini aldım.
"Özür dilerim Kate." dedi sinerek.
Kahvesini ondan alırken, "Ya gerçekten onun sayesinde bu bursu aldıysam" diyorum.
"Ya da akıllı olduğun için aldın" diyor.
İç çekerken, "Bunlardan hangisi kulağa daha çok Jane'e benziyor" diyorum.
Candice, "Peki ya sevgiliniz, ona tüm masrafları karşılanan bir burs veren başarılı bir girişimciyse, bunu isterim" diyor.
"Bunu istemeyeceğim. Çok çalışıp elde etmeyi tercih ederim. Bana verilen şeyleri sevmiyorum" diyorum.
"Bunu söyleyeceğinden o kadar emindim ki, seni çok iyi tanıyorum." Gülümsedi.
Birisi kapıyı çaldığında "Ben işe gideceğim." dedim.
"Eğer öyle yapsaydı, yine de hediyeyi kabul eder miydin?" Kapıya doğru giderken soruyor.
Bir adam bulmak için kapıyı açarken "Kesinlikle hayır. İşin özüne ineceğim" diyorum.
"Siz Bayan Williams mısınız?" Adam soruyor.
"Evet, öyleyim" diyorum kafam karışarak.
"Bayan Connor'dan bir teslimatım var" diyor.
"Anladım.." dedim paketi alırken. Kapıyı kapatırken iç çekiyorum.
Candice, "Kız arkadaşın sana bir hediye aldığında, iç çekmemen gerektiğini biliyorsun" diyor.
"Kız arkadaş mı? Evet hayır.. Bunca zamandır çok bağımsız davrandım. Hediyelere alışkın değilim" dedim onu masaya bırakırken.
"Açmayacak mısın?" Candice'e sorar.
"Hayır. Daha sonra iade edeceğim" diyorum duşa doğru giderken. Duş alıyorum ve Candice'in beklediğini görmek için dışarı çıkıyorum.
"Hadi. Aç şunu" diyor heyecanla.
"Ne neden?" Soruyorum.
"Çünkü içinde ne olduğunu görmek istiyorum" diyor beni dürterken. Daha sonra bir iPhone 6s bulmak için paketi açtım. Telefonu kaldırdığımda Jane Connor'dan bir mesaj gördüm.
Jane Connor: Bumblebee'nin çekini Taylor'la birlikte göndereceğim.
Kate: iPhone'un nesi var Jane?
Jane Connor: iPhone'lar harika.
Kate: Lady Gaga muhteşem.
Jane Connor: Her zamanki gibi kendini beğenmiş.
Kate: Komik. Neyse işe gidiyorum. Günün tadını çıkarın Bayan Connor.
Jane Connor: Siz de Bayan Williams.
Daha sonra şimdiye kadarki en normal günü geçirmek için işe gidiyorum, Ryan bugün işe gelmedi. Görünüşe göre grip olmuştu. Jane'le "buluşma"ya hazırlanmak için aceleyle daireye dönüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]
Teen FictionÇEVİRİDİR : ASIL YAZAR : @Inori_Yuzuriha_ Grinin Elli Tonu'ndan uyarlanan hikaye bu. Adından da anlaşılacağı gibi kitabın eşcinsel versiyonu olacak, hikaye bazı noktalarda değişebilir. Jane Connor, Christian Gray rolünü oynayacak ve Kate Williams da...