17.Bölüm

75 2 0
                                    

Kate'in Bakış Açısı:

Hızla asansörden çıktım ve dışarı koştum, kıçım o kadar acıdı ki. Oradan o kadar hızlı koştum ki 'Eve nasıl döneceğim?' diye düşünemedim. Siktir et, yürüyeceğim. Jane'e karşı çok fazla öfke ve kızgınlıkla doluydum. Onun yüzünü görmek istemiyorum, onu yakınımda istemiyorum. Daha sonra kapının açıldığını duydum. Jane'i görmeyi umarak arkama döndüm ama onun yerine Taylor'dı.

Taylor, "Sizi eve bırakayım mı Bayan Williams? Gecenin bu saatinde ortalıkta dolaşmak tehlikeli" diyor.

"Jane senden beni eve götürmeni istedi mi?" Koklamayı soruyorum.

"Hayır hanımefendi" dedi beni arabaya doğru götürürken.

Taylor beni daireme götürürken arabada oturuyorum. Merdivenlerden aceleyle çıktım ve Candice ile Stefan'ın yine kanepede seviştiklerini fark etmeden kapıyı açtım. Herhangi bir keskin söz söyleme zahmetine girmedim, doğrudan odama yöneldim ve yatağa daldığımda kapıyı çarparak kapattım. Candice kapıyı çaldı ve içeri girdi.

"Mike iyi misin?" Yüzünde endişeli bir ifadeyle soruyor.

"Jane tam bir pislik" diye burnumu çektim.

"Ne yaptı?" O soruyor.

"Onu asla affetmeyeceğim bir şey" dedim bana sarılırken.

Sonunda uykuya daldım, elbisemi bile çıkarmadım. Ertesi gün kıçım hala acıyla uyandım. Belki de her ihtimale karşı Dr. Collins'e bir göz attırmalıyım? Üzerimi çıkarıp duşa girdim, saat 9'du. Suyu açtım, su ısıtıcımızın olmadığını tamamen unutmuşum... Su vurunca ürktüm ve duşta ağlamaya başladığımda kıçımdaki kan lekelerini hissedebiliyordum. Biraz uzun sürdü gibi görünüyordu ama sonunda bitirdim ve elimde bir fincan kahveyle Candice'i görmek için dışarı çıktım.

"Roket yakıtı Kate mi?" Bana bir fincan uzatırken şöyle diyor.

"Teşekkür ederim" alırken gülümsedim.

"Martinez Teyze'ye mi vurdun?" Kahvesini yudumlarken söylüyor.

"Ne? Bunu nasıl bildin?" Soruyorum.

Candice "Stefan.. Annesi hâlâ oldukça öfkeli" diyor. Daha sonra kahvemi yudumlarken sessiz kaldım. Bayan Sparks muhtemelen şu anda benden nefret ediyor.

"Kate sen böyle bir şeyi sebepsiz yere yapmayacak türden bir insansın. Neler oluyor?" O soruyor.

"O aşağılık ve kötü bir kadın" diyorum, ürperirken.

"Açıklamak ister misin?" O soruyor.

"Şu anda olmaz, şu anda bunu düşünmek istemiyorum." diye iç çektim.

"Jane'le aranızda ne oldu?" O soruyor.

"İşimiz bitti" diyorum.

"İyi misin?" Yaklaşınca soruyor.

"Ah evet iyiyim" gülümsedim.

Masanın üzerindeki gül buketini işaret ederek "Bunlar bu sabah senin için geldi" diyor.

~Üzgünüm~ Jane Connor.

Çiçekleri alıp iç çekiyorum ve onları atmak için doğrudan çöp kutusuna yöneliyorum.

"Durmak!" Candice diyor.

"Ne neden?" Kafam karıştı diyorum.

Candice, "Onları orada bırakın. Atmayın" diyor.

"Onları görmek istemiyorum. Jane'in bir kez daha hatırlatılmasını istemiyorum" diyorum.

Ben iç çekerken, "Sana şimdiye kadar gül getirmiş olan birinin adını Kate" diyor. Dediğini yapıyorum ve gülleri tekrar masaya koyuyorum.

Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin