28.Bölüm

49 1 0
                                    

Kate'in Bakış Açısı:

Gün sorunsuz geçiyordu. Adelyn'i her fırsatta bana bakarken yakalıyordum. Bunun neden olduğunu merak ediyorum? Satış Departmanı o kadar katı ve kasvetli görünüyordu ki, nemli ve soğuk bir atmosfer vardı, buraya sığamayacağım değil mi?

"Kate, iyi misin? Bölgeden çıktın" diyor Christy.

"Evet iyiyim. Herkes çok odaklanmış görünüyor" diyorum.

Christy, "Çünkü eğer öyle yapmazlarsa Adelyn'in onları öldüreceğini biliyorlar" diyor.

"Gerçekten o kadar korkutucu mu?" Soruyorum.

Christy, "Gerçekten öyle, sadece onun yanında dikkatli ol. Eğer gevşersen seni toparlayacaktır" diyor.

"Herkesin ondan bu kadar korkmuş gibi görünmesinin nedeni bu mu?" Soruyorum.

"Evet" diyor.

"Bir salak gibi görünüyor" diye iç geçirdim.

"Bir salak ha?" Adelyn arkamızdan yaklaşırken bunu söylüyor.

"Bayan Adelyn" diyor Christy şok içinde.

"Rahatladın Christy. Bundan sonrasını ben halledeceğim" diyor Adelyn bana öldürücü bakışını atarken.

"Ah çok özür dilerim hanımefendi" dedim özür dilercesine.

Adelyn kollarını kavuştururken, "Bir bölümün başkanı olmak, kötü polis olmak demektir. Eğer bu aptalların başıboş dolaşmasına izin verirsem, Bayan Williams hiçbir iş yapamayız" diyor.

"Haklısın. Özür dilerim" diyorum.

"Gel" diyor beni ofise götürürken.

Daha sonra onu ofisine kadar takip ettim. Ofisi çok genel ve tipik görünüyordu, basit bir ofis görünümü.

"Otur" diyor sandalyeyi işaret ederek.

"Tamam" diyorum otururken.

"Neden buradasın Kate?" O soruyor.

"Şu anki gibi mi?" Soruyorum.

"Neden Diamond Star Yayıncılık Şirketi'ndesiniz?" O soruyor.

Dikkatini çektiği için "Hedefim bir gün yayıncı olmak, burada olmak bu konuda harika bir başlangıç" diyorum.

"Odaklanman hoşuma gitti, aynı zamanda şakacı görünüyorsun, fazla şakacısın, burada şakacılığa hiç ihtiyacım yok... ve esprili, bunun üzerinde çalış ve buraya uyum sağlayacaksın" diyor.

"Bunun üzerinde çalışacağım." Yutkundum.

"Güzel. Şimdi öğle yemeğine git" diyor kapıyı işaret ederek.

Bana mı öyle geliyor yoksa bu kadın kocaman bir pislik mi? Yani bazen esprili olabiliyorum ama... Değişim derken tam olarak neyi kastetmişti?

"Kate'i dışarıda bırakmaya devam et. İyi misin? Sana ne dedi?" Christy'e soruyor.

"Fazla şakacıyım." diye iç geçirdim.

Christy, "Evet, gergin biri, çalışanların çoğu onun hakkında İK'ya şikayette bulunuyor ama işinde iyi olduğu için işin peşini bırakmadılar" diyor Christy.

"İkinci olarak Satış'ta çalışmayı düşünüyorum" diyorum.

Christy, "Cesaretinizin kırılmasına izin vermeyin. Tek yapmanız gereken işlerinizi halletmek, her şey yoluna girecek" diyor.

"Teşekkürler Christy. Yemek odası nerede?" Diyorum.

"Üçüncü kat" diyor asansörü işaret ederken.

Üçüncü kata girdim, çok boş görünüyordu. Sandalyede küçük bir çocuk oturuyordu ve ayakları sallanarak bana bakıyordu, oturuyorum. Çocuk bana bakmaya devam ederken masaya oturdum. 7 ya da 8 yaşlarında görünüyordu. O kadar da aç değildim, o yüzden bir çikolata çıkardım. Küçük çocuk gözlerinde yıldızlarla bana baktı.

"Bir parça ister misin küçük çocuk?" Bana baktığında ve ağzı sulandığında ona şunu söyledim. Daha sonra ayağa kalktı ve ben parçayı kırıp ona uzatırken masaya doğru yürüdü.

"Teşekkür ederim" diyor.

"Hoş geldin evlat" diyorum.

"Sana yabancılardan şeker alma konusunda ne demiştim!" Çocuk atlarken bir ses bağırdı.

İçeri giren bu adama dikkat ettim, uzun boyluydu, siyah saçları mükemmel ütülenmiş bir takım elbiseliydi.

"Özür dilerim diğer ağabey" dedi çocuk çikolatayı bana geri verirken.

"Diğer ağabey?" Soruyorum.

"Kimsin sen? Yeni elemanlarımızdan biri misin?" Adama sorar.

"Evet. Ben.. Ben Kate" diyorum bu adamdan biraz korkarak.

"Her zaman çocuklara şeker mi dağıtıyorsun?" O sorar.

"H.. Hayır" diyorum.

"Hadi Mark, gidelim" dedi adam bana ölümcül bir bakış atıp odadan çıkarken.

O adam kimdi? Tanrım, burada en kötü ilk izlenimi bırakıyorum.

*Jane Connor'dan mesaj*

Jane Connor: Orada işler nasıl gidiyor?

Ben: Korkunç. En kötü izlenimleri bırakıyorum...

Jane Connor: Her şey yoluna girecek bebeğim. Sana inanıyorum.

Ben: Teşekkür ederim. Bu çok şey ifade ediyor.

Jane Connor: Çok hoş geldiniz.

.....................................................

Çikolatamı bitirip dışarı çıktım ve Bayan Adelyn'in beni beklediğini gördüm.

"Geri döndüm." dedim bana bakmaya devam ederken.

"İşe döndüğünüz için alkışa ihtiyacınız var mı Bayan Williams?" Diğer işçiler gülerken diyor.

"Hayır hanımefendi" dedim utanarak.

Adelyn kollarını kavuştururken "Eğer böyle bir şakayı kaldıramıyorsan buraya ait değilsin" diyor.

"Yaptığımı sanmıyorum" dedim zorlukla yutkunarak.

"O halde o gün için izinlisin. Eve git" diyor bana sırtını dönerken.

O dururken, "Saat sadece 13:30 hanımefendi" diyorum.

"Satış departmanı başkanı az önce seni kovdu, şimdi git" diyor kapıyı işaret ederek.

Bana anlayışlı bir bakış atan Christy'ye baktım ama Adelyn ona doğru bakıyordu ve gözlerini başka tarafa çevirdi. Kuyruğumu bacaklarımın arasına sıkıştırıp odadan çıktım. Hayatımda hiç bu kadar utandığımı hissetmemiştim.

Gözlerim sulanmaya başlayınca hızla oradan uzaklaştım. Daha farkına varmadan asansörde ağlıyordum. Daha sonra asansörün kapısı açıldı ve yanlarında Josh'la birlikte yeni acemilerin sırasını gördüm. Ben orada durup ağlarken hepsi bana şaşkın gözlerle baktılar.

"Kate! Neden ağlıyorsun? Ne oldu?" Josh yaklaşırken bunu söylüyor.

"Üzgünüm. Buraya ait değilim" diyorum elini çekip ağlayarak oradan uzaklaşırken..

"Hey bekle!" Bana bağırdı ama arkama bakmadım, sadece koştum.

Arkama bakmadan arabama atlayıp uzaklaşıyorum.

Daha sonra kendimi olmak istediğim tek yerde buldum. Arabadan indim ve orada Connor Enterprises'ın önünde durdum.

Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin