44.Bölüm

26 1 0
                                    

Kate'in Bakış Açısı:

Ben ve Taylor ona bakarken Jane dairede ileri geri yürüyordu. Öfke modunda görünüyordu ve söyleyeceğim hiçbir şeyin onu sakinleştireceğini söyleyemezdim.

"Bayan Connor?" Taylor ona yaklaşırken şöyle diyor:

"Ne?" Jane dururken şöyle diyor.

"Bu gece burada kalmamalısın" diyor Taylor.

"Taylor haklı. Benim daireme gidelim" dedim ona.

"Tamam" diyor Jane iç çekerken.

Taylor, "Rosa'dan daireyi temizlemesini isteyeceğim" diyor.

"Tamam" diyor Jane elimi tutup asansöre doğru giderken.

Ona "Yavaş ol" diyorum.

"Buradan çıkmamız lazım." dedi hızlı adımlarla yürümeye devam ederken.

"Dur" diyorum dururken.

"Sorun nedir?" Titreyerek soruyor. O kadar korkmuş ve savunmasız görünüyordu ki.

"Seni seviyorum" diyorum onu öperken. Beni öptüğünde hemen titremeyi bıraktı.

"Teşekkür ederim. Buna ihtiyacım vardı." dedi burunlarımız birbirine değdiğinde.

"Hadi gidelim bebeğim" dedim elinden tutup onu asansöre doğru yönlendirirken. Daha sonra kapanan asansöre doğru gidiyoruz. Kapılar kapanırken kapının üzerine iliştirilmiş bir notu fark ediyoruz.

"Bir not?" Jane onu yakalarken söylüyorum. Daha sonra notu parçalamaya çalışırken hayal kırıklığıyla iç çekti.

"Ne diyor?" Diyorum.

"Bir şey değil." İçini çekiyor.

"Bir şey değil. Göster bana" dedim notu bana uzatırken.

"SEVGİLİ Bayan Connor, benden kaçamazsınız ve saklanamazsınız. Ben her zaman sizi izliyorum. Nereye giderseniz gidin sizi bulacağım. Sizi her zaman bulacağım. Sizi seviyorum Bayan Connor. Sonsuza ve Daima ~ Kim olduğumu biliyorsun"

"Bayan Connor?" Soruyorum.

"Bu sefer sıra bana, bu kişi ne istiyor?" Jane diyor.

"Onun seni istediği çok açık" diyorum.

"Ve o da seni istiyor" diye ekledi Jane.

"Yani bu kişi ikimizi de sevmek istiyor?" Soruyorum.

Jane iç çekerken "Görünüşe göre karar verememişler" diyor.

"Dur bir dakika..." dedim notu alırken.

"Nedir?" Jane'e sorar.

"Bu el yazısını tanıyorum" diyorum.

"Siz yapıyorsunuz?" Jane'e sorar.

"Evet, bu el yazısını daha önce görmüştüm" diyorum.

"DSÖ?" Jane'e sorar.

"Bilmiyorum. Hatırlayamıyorum. Tek bildiğim bu el yazısını daha önce gördüğüm." dedim notu cebime koyarken.

"Demek bu kişi tanıdığınız biri" diyor Jane.

"Öyle görünüyor" diyorum.

"Onu bulacağız bebeğim. Artık bizi incitmesine izin vermeyeceğim" diyor Jane alnımı öperken. Daha sonra Jane'in arabasına doğru yürüdüğümüzde asansör kapısı açıldı ve daireme doğru ilerledik.

İçeri girdiğimizde Candice'i kanepede oturmuş dondurma yerken buluyoruz.

"Tanrım. Neredeydin? Seni arıyordum" diyorum ona.

"Ah, telefonumu kaybettim" diyor dondurmayı yemeye devam ederken.

"Stefan'la mıydın?" Soruyorum.

"Hayır. Biz ayrıldık" diyor Candice.

"Ne? Neden bana söylemedin?" Soruyorum.

Ayağa kalkarken "Şu anda yeni hayatıyla o kadar meşgul görünüyorsun ki seni rahatsız etmek istemedim" diyor.

"Sen benim en iyi arkadaşımsın. Bu hiç de rahatsız edici değil" dedim kafam karışarak.

"Yine de beni kontrol etmedin." dedi odasına doğru yürürken.

Onu durdurmaya çalışırken "Candice bekle" dedim.

"Beni rahat bırak." dedi kapıyı kapatırken.

Kapıyı çalarken "Candice. Aç" diyorum.

"Bırak onu bebeğim, yalnız kalmak istiyor gibi görünüyor" diyor Jane elini omzuma koyarken.

Çok üzgünüm Candice.

"Hadi biraz dinlenelim" diyor Jane odama doğru giderken.

Telefonumu yatağın yanına koydum ve Jane külotuna kadar soyunurken içeri girdim.

Ona "Kıyafet giymezsen donarak öleceksin" diyorum.

"Beni sıcak tutacaksın" diyor.

"Doğru. Sıcak bir kucaklaşmanın çözemeyeceği hiçbir şey yoktur" diyorum yatakta oturup ona bakarken.

"Bu bakış da ne?" Önünde durduğumda diyor ki.

"En son ne zaman seks yaptık?" dedim üstüne oturup saçlarını okşarken.

"Bir süre. O kadar çok şey oluyor ki aklıma bile gelmedi" diyor kollarını belime dolarken.

"Ah?" Boynunu öperken söylüyorum.

"Şu ana kadar bunu düşünmemiştim." dedi boynunu emerken.

"Anladım. Belki biraz stresi azaltır" diyorum, onu azarlayarak.

"Bebeğim" diyor kıçımı yakalayıp onu öperken. Daha sonra boynumu öperken kıçımı sıktı. O klitorisimi ovalarken saçını sertçe tuttum. Boynumu emmeye başladığında sessizce inledim. Daha sonra yavaşça külotumu indirdi.

Artık nefesim yoğunlaşırken beni tutkuyla öpüyordu, kıçımı sertçe sıkıyordu ve sıcak nefesini boynumda hissedebiliyordum. Daha sonra ben sertçe emerken orta parmağını ağzıma soktu, ardından bir parmağını içime soktu. Beni o kadar hızlı parmakladı ki ikinci parmağını içeri sokarken yavaşça inledim. Sonra beni kaldırdı ve parmağı hala içimdeyken beni yatağa çarptı, ben bacaklarımı ona dolarken dilini ağzımın içine soktu. vücudum kıpırdadı. Daha sonra ne kadar ıslak olduğunu fark ettiğimde elimi külotunun içine soktum. Ortasını ovmaya başladım.

"Mmm" Öpücüklerin arasında inledi. Daha sonra parmaklarını daha hızlı hareket ettirerek üzerime çıktı. Bu kadar yaklaştığım için inledim. G noktama çarptığını hissediyorum. Çok iyi hissettirdi. Beni o kadar çok becerdi ki, bir süre seks yapmamak, gerçekten tekrar yaptığında çok iyi hissettiriyor. Ben parmaklarına sert bir şekilde boşalırken o da içime parmaklarıyla vurmaya devam etti. Nefes nefeseydim ama kalkıp onu öpmeyi başardım.

"Arkanı dön." diye fısıldadım kulaklarına.

"Tamam" diyor ve dudaklarını ısırıyor. Daha sonra başını yastığa gömdüğünde yana döndü. Boynunu, omuzlarını, sırtını öpmeye başladım ve iki parmağımı içine soktum. İnledi ve çarşafları yakaladı. Vücudunu öpmeye devam ettim ve gittikçe daha hızlı ilerlemeye devam ettim. Birkaç saniye içinde geldi. Daha sonra bana dönüp beni kendine çekti ve öptü.

"Bu inanılmazdı" diyor nefes nefese.

"Kesinlikle öyleydi" dedim gülümseyerek.

Jane umarım bu senin stresini biraz olsun hafifletmiştir çünkü benim için kesinlikle işe yaradı. Seni çok seviyorum!!!

Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin