59.Bölüm

19 1 0
                                    




Kate'in Bakış Açısı:

İşyerinde geçirdiğim uzun bir günün ardından otoparkta Adelyn'i bekliyordum. Geceyi onun evinde geçiriyordum.

Beklerken birisinin güçlü kolları beni köşeye çekip duvara yasladı. Şaşırtıcı bir şekilde bu Jane'di.

"Konuşmamız lazım." dedi sessizce.

"Hayır, yapmıyoruz" diyorum ona. Sertçe gözlerini kırpıştırdı ve ardından başını salladı.

"Kate, beni dinlemelisin. Bir planım var" dedi Jane, ben derin bir nefes aldım ve devam etti.

"Kayıp olduğumda beni bulmanıza yardım eden dedektifle konuştum ve bana Martinez'in Connor Enterprises ve Diamond Star şirketlerinin her ikisini de tek başına hackleyemeyeceğini söyledi. Bunu yaparken ona yardım eden biri var. Ve Yasadışı şeyler yaptığı için tutuklanması gereken kişi her kimse, yardımına ihtiyacım var. Martinez'e yardım edenin Adelyn olduğundan o kadar eminim ki, onun dizüstü bilgisayarını kontrol etmeni ve bunun doğru olup olmadığını görmeni istiyorum" diye açıklıyor.

"Ona güveniyorum. Bunu yapmama gerek yok" dedim sinirle.

"Kate, eğer ona güveniyorsan bunu yapmaktan korkmamalısın. Ve sana söz veriyorum eğer bu işin arkasında o yoksa beni bir daha asla göremezsin." dedi ve birkaç saniye ona baktım.

"Tamam" diye söyledim.

Adelyn sapık olamaz değil mi? Bu olayla hiçbir ilgisi yokmuş gibi görünüyor. Kendimi çok fazla endişelendirmemeliyim.

Birinin elini omzumda hissettiğimde ne kadar süre orada durduğumu bilmiyorum bile. Döndüm ve Adelyn'le yüz yüze geldim.

"Gitmeye hazır?" Adelyn diyor.

"Evet elbette" dedim ve gülümsedim. Arabasına doğru ilerledik, içeri girdiğimde kapıyı bana açtı.

Araba yolculuğu sessizdi. Fazla konuşmadım. Hala Jane'in benden yapmamı istediği şeyi düşünüyordum. Yapmalı mıyım yapmamalı mıyım? Belki de yapmalıyım. Evine doğru çekiyor.

Arabadan indik ve onun evine girdik. Vücudunu benimkine bastırırken dudaklarını dudaklarıma bastırdı.

"Sanırım bir şeyi unutuyorsun." diye fısıldadı.

"Hayır değilim. Yatağa git. Seninle orada buluşuruz" diyorum dudağımı ısırırken.

"Tamam bebeğim" diyor gülümseyerek.

Daha sonra etrafa bakmaya karar verdim. Onun dizüstü bilgisayarını bulmam gerekiyordu. Yaklaşık bir dakika sürdü, dizüstü bilgisayarı sehpanın üzerine konuldu. Şifre isteyen bir kilit ekranı açılınca bilgisayarı başlatıyorum.

Ana ekran açıldığında şifreyi başarıyla girdim. Onun iş e-postası için izinlerim var ve bir keresinde bana şifresini vermişti ve tüm şifreleri aynı. Hızla bazı kodları girdim ve IP Adresini geri yükledim. Hayır, olamaz.. Diğer şeylerin yanı sıra Connor Enterprises, Diamond Star Publishing Company'ye ait gözetleme görüntüleri ve şifreli şifreleme yazılımı var. Şirketin veri tabanını hackledi ve tüm yayınları çevrimiçi olarak ücretsiz olarak dağıttı. Martinez için mi çalışıyordu?.. Aman Tanrım.. Sonra sapık kişiden aldığım e-postaların, masajların aynısını fark ettim. Takipçi Adelyn.. Jane haklıydı.. Artık her şey mantıklı geliyor. Neden bunu daha önce fark etmeyecek kadar aptalım ki..

Telefonumu alırken dizüstü bilgisayarımı kapattım ve Leo'yu arayıp Diamond Star'ın hacklenmesiyle ilgili her şeyi anlattım. Adelyn'in böyle bir şey yapacağı hiç aklına gelmezdi. Daha sonra dedektifi aradım ve ona da her şeyi anlattım. Yakında polislerle birlikte burada olur.

Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin