Kate'in Bakış Açısı:Tatil bitti, keşke daha uzun sürseydi. Kesinlikle bunu tekrar yapmalıyız. Kelimelerle anlatılamazdı, manzara, yemek, soğuk esinti, kaçmak için iyi bir yoldu ama artık gerçekliğe dönüldü. Dönüşte uyuyakalmışım. Son günü dinlenerek geçiriyoruz, rahatlamak bile zihinsel olarak zarar veriyor. Ben nasıl bu kadar güzellikle çevrili olup da onu kavrayamayan biri gibi aynı yerde duracak biri değilim. Gittiğimiz her yerde bizi takip eden paparazziler hariç gerçekten huzurlu bir haftaydı..
Şimdi cuma sabahı ve işe dönmem gerekiyor.
Jane, "Ben seni bırakacağım, Taylor da sonra alacak" diyor.
"Araba kullanamaz mıyım? Bir kamyonete ihtiyacım yok biliyorsun" diyorum.
Jane, "Bu şekilde çok daha güvenli, üstelik paparazziler de seni takip edecek. Taylor onlarla nasıl başa çıkacağını biliyor" diyor.
"O halde neden arabam var?" dedim Veyron'un anahtarlarını alırken.
"Güvende olmanı tercih ederim" diyor.
"Ben çocuk değilim biliyorsun ve biliyorsun, aynı zamanda baş belasıyım" diyorum sırıtarak.
Anahtarı alırken, "Arabayı sürmemenizin nedeni tam olarak bu umursamazlık" diyor.
"Berbatsın" diye iç çekiyorum.
"Yutacaksın" diyor kapıdan çıkarken.
Taylor bizi selamlarken "Günaydın Bayan Connor'ın yeri" diyor.
Arabaya doğru yürürken, "Bakın, Taylor'ın bugün keyfi yerinde" diyorum.
"Öyle olması gerekiyordu" diyor Jane.
"Ona en son ne zaman tatil verdin?" Taylor arkamızdaki arabaya binerken sordum.
Arabaya bindiğimizde Jane "Hiç sahip olmadı" diyor.
"Onun bir ailesi yok mu?" Soruyorum.
"Evet, bir eş ve iki kız çocuğu" diyor Jane arabayı çalıştırırken.
"Bu çok tatlı. Taylor çok çalışıyor, ne zaman ararsanız yanınızda. Onun da bir ailesi var. Onun ve ailesinin tatiline katkıda bulunmalısınız" diyorum.
"Korunmaya ihtiyacımız var" diyor.
"İtibaren?" Soruyorum.
Jane, "Paparazzi ve kukuletalı grup... o olaydan sonra daha dikkatli olmamız gerekiyor. Hâlâ peşimizde olabilirler" diyor.
Kapşonlu grup... istenmeyen anıları geri getiriyor. Ama artık endişelenmem gereken kapüşonlu grup yok.
Jane uzaklaşırken "Her neyse.. tatile ihtiyacı var" dedim. Jane şehir merkezinden hızla geçerken Taylor da arkamızdan geliyordu. Taylor ve ailesini düşünerek derin düşüncelere dalmıştım ki Diamond Star'a geldiğimizi bile fark etmemiştim.
Jane beni öperken "İşte iyi günler bebeğim. Taylor seni saat 5'te alacak" dedi.
"Sen de aşkım." Arabadan inerken onu öptüm.
Josh'un beşinci kattaki ofisine doğru giderken Diamond Star'a girdim. Kapıyı çaldım ve Leo'yla kahvaltı yaptığını görünce içeri girdim.
"Kate" diyor Josh gülümseyerek.
Gülümseyerek "Josh, Leo, günaydın" diyorum.
"Tatilin iyi geçti mi?" Josh diyor.
"Gerçekten de öyle yaptım. Neyi kaçırdım?" Soruyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]
Ficção AdolescenteÇEVİRİDİR : ASIL YAZAR : @Inori_Yuzuriha_ Grinin Elli Tonu'ndan uyarlanan hikaye bu. Adından da anlaşılacağı gibi kitabın eşcinsel versiyonu olacak, hikaye bazı noktalarda değişebilir. Jane Connor, Christian Gray rolünü oynayacak ve Kate Williams da...