42.Bölüm

22 1 0
                                    

Jane'in Bakış Açısı:

Kate... birdenbire aklına ne geldi...

Daha sonra Martinez devam etti ve ben orada şaşkın dururken kendine bir içki doldurdu.

"Bayan Connor. Sizinle konuşabilir miyim?" Taylor beni düşüncelerimden kurtarıyor.

Ona "Elbette Taylor" diyorum.

Taylor, "Bunu söylemek bana düşmez ama korkarım fikrimi söylemem gerekiyor" diyor.

"Taylor neler oluyor?" Soruyorum.

"Buraya gelirken binadan çıkmak üzere olan Martinez'in yanından geçtim. Binaya girdiğimde bir güvenlik görevlisinin Kate'i dövdüğünü gördüm... yani Martinez bunu gördü ve müdahale etmedi... yorumum gardiyanların Kate'i dövmesiyle bir ilgisi var mı?" diyor Taylor, gözlerim irileşirken.

"Martinez!" Bağırıyorum.

"Kate'e yardım etmeden öylece çekip gittin öyle mi?" Kafam karışarak sordum.

Martinez viski içmeye devam ederken "Katılmam gereken bir toplantı vardı. Korkarım zaman geldi" diyor.

"Ona yardım etmedin..." dedim sesim çatallanırken.

"Yapmam mı gerekiyordu?" O soruyor.

Vücudumun titremeye başladığını görünce "Dairemden defol git" dedim.

"Ciddi değilsin" diyor gülerek.

"Sana zarar vermeden defol buradan" diye ciğerlerimin sonuna kadar bağırdım.

"O çocuğu benden üstün mü tutacaksın?" Martinez bardağı bırakırken bunu söylüyor.

"Herhangi bir gün" diyorum onun ölü gözlerinin içine bakarak.

Daha sonra dışarı çıkarken güldü. Varlığımın her zerresi onu incitmek istiyordu. Böyle bir şeyi nasıl yapabildi? O kim olduğunu sanıyor?

"Bayan Connor. Kate bu haliyle ortalıkta dolaşacak durumda değil" diyor Taylor. Daha sonra onu bulmak için asansöre koştum. Bebeğim nereye gittin? Ben çok üzgünüm.

Kate'in Bakış Açısı:

Orada kalmak istemedim, koştum. Nereye gittiğimi bilmiyordum ama olabildiğince hızlı koştum. Üzgünüm Jane. Hayatımda hiç böyle bir patlama yaşamadım. Nefesim kesildiği için koşmayı bıraktım.

"Kate!" Bir ses bağırdı. Arkamı döndüğümde Anna ve Adelyn'i arkamda buluyorum.

"Kavga mı ettiniz? Neler oluyor?" Adelyn'e yüzünde endişeli bir ifadeyle sordu.

Adelyn nasıl oluyor da beni her zaman buluyorsun? Neredeyse bir sapık gibisin.

"Siz ikiniz burada ne yapıyorsunuz?" Soruyorum.

Anna, "Grup bu barda buluşuyor, taslakları tamamladık ve kutluyoruz" diyor.

"Yani seninle burada karşılaşmak tesadüf mü?" Adelyn'e bakarak söylüyorum.

"Öyle görünüyor, iyi misin?" Adelyn'e sordu.

"İyiyim. Sadece biraz havaya ihtiyacım vardı" diyorum onlara.

"İçeri gel. Bir içkiye ihtiyacın varmış gibi görünüyorsun" diyor Adelyn.

"Korkarım reddetmek zorunda kalacağım" dedim gülümserken.

Adelyn "Bu kadar utangaç olmana gerek yok Kate" diyor.

"Gerçekten değilim" dedim sinirle.

"Kate!!!!" Yüksek bir ses bağırdı. Daha sonra Josh'un bardan çıktığını fark ettim.

Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin