6.Bölüm

235 6 0
                                    

Kate'in Bakış Açısı:

"Üstte misin, altta mısın?" O soruyor.

"Hiçbir fikrim yok. Ben de hiç denemedim" diyorum.

"Pekala, her bir parçanın bekaretini bozmak isterim, bu yüzden sadece bir kereliğine beni becermene izin vereceğim ve bu iyiliğin karşılığını vereceğim" diyor.

"Ah. Tamam" diyorum.

"Korkmana gerek yok Kate" diyor beni öperken.

Daha sonra üstümden başlayarak üzerimi çıkardı. Üstümü ve ardından eteğimi çıkararak pembe külotumu ortaya çıkardı.

"Görünüşe göre zaten ıslanmışsınız Bayan Williams." Gülümsedi.

"Emin değilim Bayan Connor" dedim külotumu çıkarırken ne kadar ıslandığımı ortaya çıkardı.

Yutkunurken gözleri genişledi "Cidden mi? Tüm hayatım boyunca neredeydin!" Üzerime oturup beni sertçe öperken diyor.

Boynumu ısırdı ve ardından pantolonunu çıkarıp siyah dantelli külotunu ortaya çıkardı. Daha sonra yatağa uzandı.

Külotunu işaret ederek "Bayan Williams'ı çıkarın ama ellerinizi kullanmayın" diyor.

"Peki ne kullanacağım?" Soruyorum.

"Yaratıcı ol" diyor beni öperken.

Daha sonra dişlerimi çektim ve gülümserken külotunu çıkardım. Daha sonra bacaklarını açtı ve beni öperek beni kendine doğru çekti ve sertçe sıkarken kıçımı tuttu.

"Beni becermek mi istiyorsun?" O soruyor.

"Evet Bayan Connor" dedim, saçlarımı sertçe çekerken meme uçlarını emmeye başladım.

Yavaşça vücudunu öperken dilimi kalçasının iç kısmında ve klitorisinin üzerinde gezdirdim. Yüzümü bacaklarının arasına gömdüğümde ve dilimi vajinası uzunluğu boyunca yukarı ve aşağı kaydırırken, ıslaklığının her parçasını tadayıp yutarken elini kafamda hissediyorum.

"Ooh, daha derine in Kate!"

"Yatağın kenarına otur da bacaklarının arasına iyice gireyim" diyorum.

Bunu yaparken Jane yatağın kenarına oturuyor ve arkasına yaslanıyor, ben bacaklarını iki yana açıp zonklayan vajinasının içine iki parmağımı vuruyorum. Parmaklarımla hızlanmaya başlıyorum ve onları şimşek gibi vajinasına sürmeye başlıyorum.

"Aman Tanrım, yavaşla, çok çabuk boşalacağım!"

"İstediğiniz bu değil mi Bayan Connor?"

"Evet! Ahhh Tanrım. Durma!!" Yüksek sesle inledi.

Bunu yaparken, parmaklarımın her yerine geldiğini hissettiğimde parmaklarımı daha derine vurmaya başladım. Parmaklarımı çıkardım, temiz ve sıkı bir şekilde emdim.

"Kalk ve yatağın üzerine eğil, seni arkadan dövmek istiyorum"

Ben yerimi alırken komodinin çekmecesinden bir şey aldığını fark ettim, elini sırtıma koydu ve içime bir yapay penis soktu. Acıyla çığlık atıyorum.

"Acı dinecek. Bana katlan" diyor biraz daha yavaşlarken.

İçimin yırtıldığını hissedebiliyordum. Ben hem acıdan hem de zevkten inlerken o yavaşladı, sonra daha hızlı ve daha hızlı gitti.

"Acıyor" dedim gözlerim dolmaya başladığında.

"İlk seferin olduğu için öyle olacak" diyor beni sikmeye devam ederken, acımı hafifletmek için beni öpüyor.

O daha da hızlandıkça çarşafı sıkıca tuttum.

Başımı zevkle kaldırdım, ağzımdan yumuşak bir inleme çıktı ve o onu bir kez daha içime soktu.

Boynumu sıkıca kavrayarak yarın yokmuşçasına sıkı vajinamı sikmeye başlıyor. Onu sonuna kadar içeri sokuyor ve sonuna kadar dışarı çekiyoruz. Bacaklarımın teslim olduğunu fark edene kadar klitorisimi iyice okşarken kolunu bacaklarımdan birinin etrafına doladı.

"Mmm, birkaç saniye sonra geleceğim" diye yüksek sesle inledim.

"Eminim ki öyle yapacaksınız Bayan Williams" diyor beni hızla eliyle yatağa sabitlerken ve ben sertçe boşalırken bir kez daha itiyor. Çıkardı ve biraz kan çıktığını fark ettim. Beni kendine çevirdi ve tutkuyla öpmeye başladı.

Daha sonra kalkıp banyoya yönelir. Yaklaşık on dakika sonra ben yatakta cansız halde yatarken geri döndü. Beni kucağına alıp ayağa kaldırdı ve beni kollarının arasına aldı. Kendimi gelin gibi hissettim. Daha sonra küvetin dolduğunu fark ettiğimde beni banyoya götürdü. Daha sonra beni yavaşça suya oturttu, sıcak su tenime değdiğinde hemen ayağa fırladım.

"Sorun değil. Sadece nefes al" diyor ben tekrar otururken.

Daha sonra benimle birlikte küvete girdi "Merak etme Kate. Ben seninle ilgileneceğim, ağrın dinecek, şimdi acıyabilir ama bu sıcak su acını dindirecek" Gülümsedi.

"Tamam" diyorum göz kırparak.

"Sen çok masumsun" diyor.

"Evet. Evet öyleyim" diyorum nefes almaya çalışarak.

"İyi iş çıkardın Kate. Eğlendin mi?" O soruyor.

"Acı dışında evet öyleydi" diyorum.

"Acı benim için bir zevktir Bayan Williams" diyor.

"Yani beni incitmekten zevk mi alacaksın?" Diyorum.

"Hayır Kate. Seni kaldıramayacağın hiçbir şeye sokmayacağım. Bunların hepsi sözleşmede mevcut" diyor.

"Yarın okuyacağım" diyorum.

"Geceyi burada geçireceksin, bu gece eve gitmen gerektiğini düşünmüyorum" diyor.

"Tamam. Bunu isterim" diyorum.

"Hadi yıkanalım, seni yatağına götüreceğim" diyor.

Daha sonra küvette yıkanıyoruz. Bu gece fiziksel olarak acı vericiydi. Hem acıyı hem zevki hissettim ama artık acıya saplanıp kaldım. Biraz daha nazik olamaz mıydı? İçimden bir ses onun nazik kelimesinin anlamını bilmediğini söylüyordu. Daha sonra beni kucağına aldı ve dışarı çıkardı. Beni temizlerken yatağa yatırdı.

"Ben artık bir bebek miyim?" Alay ediyorum.

"Bırak seninle ilgileneyim." dedi alnımı öperken.

"Tamam Bayan Connor" diyorum kızararak.

"Eğer buna devam etmeye karar verirsen. Burası senin odan olacak. Sen bu gece burada uyuyacaksın, ben de kendi odamda uyuyacağım" diyor.

"Benimle yatmıyor musun?" Soruyorum.

"Korkarım Kate değil. Misafirlerimle yatmam. Genellikle yalnız uyurum" diyor.

"Bu çok tuhaf, dolayısıyla benimle yatma şansın yok" diyorum.

"Biriyle aynı yatakta yatamam" diyor.

"Neden?" Soruyorum.

"Yapamam" diyor.

"Ama kucaklanmayı seviyorum. Çabuk üşüyorum" diyorum.

"O halde sana fazladan battaniye getireceğim" diyor hiçbir sempatiyle.

"Unuttum... Sen romantik tiplerden değilsin" dedim somurtarak.

"Aynen, sarılmak kelimesinin anlamını bilmiyorum" diyor.

"Bu çok yazık" diyorum.

"Özür dilerim Kate" dedi ayağa kalkarken. Daha sonra ben orada otururken o odadan çıkıyor. Neden sarılmadığını merak ediyorum? Bir yandan da sarılmayı çok isterim. Yatağa uzanıp düşündüm. Jane'le bir geleceğim olsun istiyorsam mutlaka ona sarılıp uykuya dalmak, her sabah onunla uyanmak isterim. Bu anlaşmanın benim için sorun olduğunu düşünmüyorum... Gerçekten Jane'in kafasını karıştırıyorsun!!!!

Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin