Kate'in Bakış Açısı:Korkudan titrerken cebimdeki telefonumun titrediğini fark ettim. Anna olmalı. Artık beni bu çaresiz durumdan ancak o kurtarabilir.
"Bunu alacağım." Adelyn elini cebime soktu ve tam önümde dururken telefonumu çıkardı. Telefonu cevapladı ve hoparlöre aldı.
"Kate, neredesin? Neden henüz ofiste değilsin? Müşteriler seni bekliyor" diyor Anna.
"Pekala merhaba" diyor Adelyn bana gülümseyerek.
"Adelyn? Kate'le ne yapıyorsun?" diye soruyor Anna'ya endişeli bir ses tonuyla.
"Onu zaten kendime aldım. Artık endişelenmene gerek yok, işin bitti" diyor yüzünde şeytani bir sırıtışla. Sözleri kafamı karıştırdı. Neyden bahsediyordu? Ne iş?
"Neden bahsediyorsun!" Bağırdım.
"Kate! İyi misin? Lütfen bana iyi olduğunu söyle, neredesin?" Anna panikleyerek sordu.
"Nerede olduğumu bilmiyorum. Adelyn beni kaçırdı.. lütfen bana yardım et" diye rica ettim. Sözlerimi duyduktan sonra Adelyn gülmeye başladı.
"Aman Tanrım.. ne kadar masumsun. Anna'nın sana yardım edeceğini mi sanıyorsun? Anna şimdiye kadar en büyük düşmanın oldu. Seni Jane'den aldı ve sadece benim için güvende tuttu" diyor Adelyn kendinden emin bir şekilde.
"N-ne..." Sözlerine inanamadım. Ama yine o bir yalancıydı, bu yüzden ona güvenmedim. "Anna, bu doğru mu? Bana ihanet mi ettin?"
"Üzgünüm Kate.. Başka seçeneğim yoktu. Eğer onun dediğini yapmasaydım Kevin'i öldürürdü. Bunu sadece onun hayatını kurtarmak için yaptım. Lütfen beni affet" diyor Anna suçlu bir ses tonuyla. İnanamadım. Adelyn ona Kevin'in hayatıyla şantaj yaptı.. böyle bir şey yapacak kadar çılgına döndü.
"Kate, lütfen benden nefret etme" diye rica ediyor Anna.
"Duygusal dramına bu kadar yeter. Şimdi asıl konuya geçelim. Kate artık benim. Ve onu sonsuza kadar kendime saklayacağım. Anna, daha önce kararlaştırdığımız gibi şehri terk edebilir ve bir daha asla geri dönmeyebilirsin, yoksa ne olduğumu bilirsin." yeterince yetenekli" Adelyn, Anna'yı tehdit ediyor.
"Kendine iyi bak Kate.." Adelyn aramayı kapatırken Anna son sözlerini söylüyor. Yüksek sesle ağlamaya başladım. Tekrar ihanete uğramam mümkün değil..
"N-Anna bunu bana neden yapsın.. Jane'le ayrılmamızın sebebi o mu?" Ağlayarak söylüyorum.
"Sana gerçeği söyleyebilirim, senin bu konuda artık hiçbir şey yapabileceğin söylenemez. Jane bir şekilde hapisten çıktığımı öğrendi ve bu yüzden seni benden uzak tutmak için seni Tayland'a götürdü. Ama o çok az şey biliyordu, ben "Ondan daha akıllıyım. Jane'in sana gizli topluluk hakkında söylediği yalanları anlatması ve seni buraya geri getirmesi için Anna'yı gönderdim. Ayrıldığını duyduğumda çok mutlu oldum" diyor Adelyn. en gururlu ses tonuyla.
"Yani Jane sadece beni senden korumak istedi.. söyleyebilirdi.." diyorum pişmanlık duyarak.
"O bir aptal. Seni kaybettikten sonra tüm umudunu kaybetti. Artık seni aramayacak ve birlikte mutlu bir hayat yaşayabiliriz" diyor gözlerimin içine bakarken. Gözlerindeki çılgınlığı görüyorum.
Parmaklıkların arkasında otururken bu deha planını yapıyordu.. Adelyn'in benden bu kadar kolay vazgeçmeyeceğini bilmeliydim. O kadar aptalım ki..
"Siktir git seni hain! Ben sadece Jane'i seviyorum ve hiçbir zaman senin olmayacağım. Hayal kurmaya devam edebilirsin. Jane benim için gelecek!" diye bağırdım ve yüzüne tükürdüm.
"Bunu yapmamalıydın." dedi öfkeyle yüzünü temizlerken.
"NE YAPACAKSIN" diye bağırdım.
Bodrumun ışığını söndürüp kapıyı arkasından kapatırken aynı sert ses tonuyla "Bugünlük yiyecek alamayacaksın. Bu karanlıkta aç kal ve benim dönmemi beklemeye devam et" dedi.
Orada o zincirlere bağlı kaldım ve ağladım. İhanete uğramış hissediyorum. Kızgınım. Jane'den asla şüphe etmemeliydim. Bunları benim iyiliğim için yaptı. Ama yine de Jane'in her zaman yaptığı gibi beni bu çaresiz durumdan kurtarmaya geleceğini umuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]
Teen FictionÇEVİRİDİR : ASIL YAZAR : @Inori_Yuzuriha_ Grinin Elli Tonu'ndan uyarlanan hikaye bu. Adından da anlaşılacağı gibi kitabın eşcinsel versiyonu olacak, hikaye bazı noktalarda değişebilir. Jane Connor, Christian Gray rolünü oynayacak ve Kate Williams da...