70.Bölüm

13 1 0
                                    




Kate'in Bakış Açısı:

Dün gece uyuyamadığımı hissettim, tüm bu düşünceler beni bombalıyordu. Bir şey iç huzurunuzu bozduğunda, ondan kurtulmak zorundasınız ve ben de bunu yapıyorum. Uzun bir istismar ve üzüntü geçmişi olan Her şeyi anlat Hikayesi bugün sona eriyor, adımı özgür kılmak ve içinde bulunduğum o huzurlu duruma geri dönmek için, yapmam gereken şey bu.

Diamond Star'a girerken derin bir nefes alıyorum, saat çoktan 10'du ve röportaj 11'deydi, muhbirler dışarı akın edip bir söz, bir yorum almak için çabalıyordu, bir etkinliğe dönüştü?

'' Başardın!'' Josh bana katılırken şöyle diyor.

Anna bize katılırken '' bu kadar gazeteci varken içeri giremeyeceğinizden endişeleniyorduk'' diyor.

Arkamı dönerken ''yedeğim vardı'' diyorum.

"Onları Jane tuttu, özel ajanlar, bu Lucas" dedim öne doğru bir adım atarken.

"Bu Elijah, inanılmaz derecede çevikler" diyorum.

"Ve sevimli" diyor Anna göz kırparak.

Üst kata çıkarken Josh, "Hadi konferans odasına çıkalım, kahvaltım hazır" diyor.

Leona'nın da bize katılmasıyla hep birlikte kahvaltı yaptık, herkes bize katıldığında saat 10:45'ti. Ben derin bir nefes alırken Leona ses kayıt cihazını çıkardı. Gözlerim büyürken Jane içeri girdi.

"Jane" diyorum o içeri girerken.

"Burada olmam gerekiyordu" dedi alnımdan öperken.

Gözlerim şokla büyürken herkes içeri girdi.

Jason, Ryan, Candice, Stefan, Leo ve hatta Martinez.

"Hazır mısın?" Diye sordu.

"Evet söylerim.

"Peki olayla ilgili yorumunuz nedir?" Diye sordu.

"Ben ve eşim her gün kukuletalı bir grup tarafından fena halde taciz ediliyorduk. O grupta üç kişi vardı" dedim.

"Bunu neden yapsınlar?" Leona'ya sordum.

"Beni acı çekerken görmek ve beni Jane'den koparmak için" diyorum.

"Onlar kimdi? Amaçları neydi?" diye sordu.

"Eski patronum Adelyn, asistanım Anna ve Jane Connor'ın teyzesi Martinez bizi takip edip taciz ediyor" diyorum.

"Neden böyle bir şey yapsınlar ki?" Diye sordu.

"Adelyn beni kendisinin yapmak istedi ve hayır cevabını kabul etmedi. Jane ile benim ayrıldığımızdan emin olmak için ne gerekiyorsa yaptı. Jane'in teyzesi Martinez, Jane'i ve onun kariyerini mahvetmek istiyordu. Daha gençti ve bu kadar başarılı ve bağımsız olduğunu görmeye dayanamadı ve onu mahvetmeye ve onu tekrar taciz etmeye karar verdi. Amacına ulaşmak için Anna'yı kullandı. Anna o sırada akıl hastasıydı bu yüzden onu suçlamayacağım. masumdu ama Adelyn ve Martinez ne yaptıklarını biliyorlardı" diye açıklıyorum.

"Peki, bunun doğru olduğunu kanıtlayacak metinler ve deliller sundunuz, neden polisten yardım istemediniz?" Diye sordu.

"Bana yardım edemediler" diyorum.

"Yani kanunu kendi elinize aldınız" dedi.

"Bir insanın sevdiği insanları güvende tutmak için yapması gereken şeyler vardır" dedim yutkunarak.

"İfadenize göre tüm bu olayların sorumlusu Jane'in teyzesiydi. Peki neden hala tutuklanmadı?" Leona sordu.

"Güçlü biri, tutuklanması için hiçbir şey yapamadım" diye cevap verdim.

"Teşekkür ederim Kate. Tek ihtiyacım olan bu" diyor Leona.

"Ah, dinlediğin için teşekkürler" dedim elimi sıkıp eşyalarını alıp kapıdan çıkarken.

--------------------

"Düşündüğüm kadar kötü değildi" dedim zorlukla yutkunurken.

Ben Martinez'i ararken Anna, "Evet, gerçekten bunun daha suçlayıcı olacağını düşünmüştüm" diyor ama o gitmişti.

"Harika iş çıkardın" diyor Jane alnımı öperken.

"Çünkü hepiniz buradaydınız." Gülümsedim.

"Josh, Kate'in bugün biraz izin almasının sakıncası var mı?" Jane'den Josh'a sordum.

"Tabii neden olmasın" diyor Josh.

"İzin zamanı mı?" Jane'e söylüyorum.

"Sana göstermek istediğim bir şey var" diyor Jane elimi tutup kapıdan çıkarken.

"Beni nereye götürüyorsunuz?" söylüyorum.

"Göreceksin." Dışarı çıkıp arabaya bindiğimizde gülümsedi.

Daha sonra arabayı sürdü ve otoyola doğru yola çıktı.

"Beni tam olarak nereye götürüyorsun?" Soruyorum.

"Bu bir sürpriz." Gülümsedi.

Arka yoldan giderken yaklaşık 20 dakika sürdü, görebildiğim tek şey, geçerken bizi gölgeleyen büyük ağaçlardı. Daha sonra malikaneye benzeyen bir yere girdi, çok büyük ve terk edilmişti, burada çürümeye bırakılmış gibi görünüyordu.

"Burası neresi?" Arabadan indiğimizde dedim.

"Eski, terk edilmiş bir konak" diyor.

"Görüyorum ama neden buradayız?" Soruyorum.

"Dün bana bütün evi yakabileceğimi düşündürdü ve yemek yapmayı sevdiğini ve mutfağımın çok küçük olduğunu biliyorum, bu yüzden bunu yakmayı deneyebilecekken neden kendi dairemi yakmayı deneyeyim diye düşündüm" diyor.

"Yapmadın" dedim şaşkınlıkla.

"Yeni evinize hoş geldiniz" dedi heyecanla gülümseyerek.

"Jane!" Hala şoktayım dedim.

"Özür dilerim, önce sana sormam gerekirdi." dedi özür dilercesine.

"Teşekkür ederim, burası muhteşem bir ev" dedim heyecanla.

"Bundan hoşlandın mı?" Diye sordu.

"Bayıldım!" Beni öptüğünde söyledim.

--------------------------

Bu an... hissettiğimiz bu saf mutluluk ve neşe, o an bu dünyada daha fazlasını istedim ama böyle bir an sonsuza kadar sürmez. Keşke bu anın neşesi kalsaydı, ben farkına bile varmadan yok olup gitti.

Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin