Kate'in Bakış Açısı:Jerica ve Leona, Jane'in Sekreteri Jerica ve New York Times Editörlerinden Leona burada bir aradaydılar.. Benden sonra Assassins'in iki Elit üyesi var, aklımda Jerica ve Leona olduğuna hiç şüphem yok hayatıma iki yeni insan giriyor ve her şey ters gidiyor.
"Yani ikiniz de çift misiniz?" Soruyorum.
"Doğru" Leona gülümsedi.
Josh bana "Kate" diye fısıldadı.
"Biliyorum" diye fısıldıyorum.
Jerica'ya "Jerica seninle özel olarak konuşmam lazım" dedim.
"Ah, tabii ki" dedi Jerica, biraz kafası karışmış gibi görünürken.
"Hadi çatıya çıkalım." Gülümsedim.
"Çatı?" Diye sordu.
"Evet, harika bir manzara" diyorum ona.
Stefan içini çekerken "Muhtemelen eve gitmeliyiz, geç oluyor ve Candice sarhoş" diyor.
"Sarhoş değilim seni kedi!" Bağırdı.
"Evet, bu muhtemelen iyi bir fikir" dedim Stefan'a.
Ve bunu az önce doğruladın Stefan, bu ikisinin, bu suikastçıların kimliklerini biliyorsun, onların yanında olmaktan rahatsızsın çünkü onları teyzenin kiraladığını biliyordun.
Stefan, Jason ve Ryan'a "Haydi ikiniz, sizi de eve götüreceğim" diyor.
"Elbette dostum" diyor Ryan.
"İyi olacak mısın?" Jason'a sordu.
"Evet, burada olduğun için teşekkür ederim." Gülümsedim.
"Ne zaman istersen" diyor bana sarılırken.
Artık 7 kişiydik; ben, Josh, Anna, Leona, Jerica, Lucas ve Elijah kapıyı koruyorduk.
Jerica gülümserken, "Josh, Anna, Leona'ya eşlik edin, olur mu, Jerica ve benim biraz sohbet etmemiz gerekiyor" dedim.
Silahı almak için yukarıya koşuyorum. Jane şifonyerinde kalmıştı ama hiçbir yerde bulunamadı. Neler oluyor? Sanırım seninle çıplak ellerimle dövüşmem gerekecek, Jerica.
Jerica'yı asansöre binerken yönlendiriyorum.
"İyi olacak mısınız Bayan Connor?" Lucas'a sordu.
"Evet" gülümsüyorum.
"Tamam" diyor.
Gülümsediklerinde onlara "Josh, Anna, Leona'ya tam bir konukseverlikle davrandığınızdan emin olun" diyorum.
"Çabuk bana geri dön, duydun mu?" dedi Leona gülümseyerek.
Gülümsemesi çok saf ve sıcaktı ama oyununuzu biliyoruz Leona ve Jerica, bizi yenemezsiniz. Senin içini görüyorum. Mutfaktan küçük bir bıçak alıp bıçağı aşağı bakacak şekilde cebime soktum.
Jerica tüm yolculuk boyunca sessizdi, yüzünde tedirgin bir ifade vardı, neredeyse acınası bir ifadeydi. Jerica dışarı çıkıp kenarda dururken çatıya vardık. Jane'in helikopterinin yanından geçerken arkasında duruyorum, onu itiyor muyum yoksa saldırmasını mı bekliyorum.
"Jerica, şu anda bana karşı çok dürüst olmanı istiyorum, tamam mı?" Ona ciddi ses tonumla söyledim.
"Elbette Bayan Connor" dedi benimle göz teması kurarken.
"Yalan söylemeyi aklından bile geçirme çünkü yalan söylemeye kalkarsan seni çatıdan aşağı itmem bir saniyemi bile almaz" dedim. Birdenbire korkmuş görünüyordu.
"N-ne?" Kapatmayı sordu.
"Beni öldürmek için Martinez tarafından mı tutuldun?" diye sordum gözlerinin derinliklerine bakarak.
"Seni öldürmek mi? Sen neden bahsediyorsun?" Yutkunurken söylüyor.
"Sen ve Leona gizli bir topluluğun üyelerisiniz, değil mi?" Diye sordum.
"Hangi gizli topluluk? Hakkında hiçbir şey bilmiyorum.." Kafası giderek daha da karışıyordu.
"Yapmıyor musun?" Söyledim.
"Hayır Kate.. Neden bahsettiğin hakkında hiçbir fikrim yok" dedi, onun titrediğini ve gözyaşı döktüğünü fark edebildiğim için.
Daha sonra telefonum çaldı ve Jerica'nın yüzünde kafası karışmış bir ifade vardı. Daha sonra telefon ekranına baktım, Jane arıyordu.
"Gitmem lazım" diyorum.
"Tamam, birazdan aşağıda olacağım. Bırak biraz nefes alayım" diyor ona sarılırken.
Daha sonra çağrısına cevap verdiğimde gülümsedim ve asansöre doğru koştum. Jerica, o değil, suikastçı o değil, o gözler ve gözyaşları katil diye bağırmıyordu, başkasıydı, Jerica değilse bile Leona! Anna ve Josh'u onunla bırakmamalıydım.
"Jane" dedim telefonu elime alıp asansör aşağıya inerken.
"Ne yapıyorsun? Taylor'la eve gidiyorum" dedi Jane.
Asansörün kapısı açılırken Jane'e, "Asansördeyim, çatılara çıktım, Jerica'nın suikastçılardan biri olduğunu düşündüm" dedim.
"Jerica! Bu imkansız!" Jane diyor.
Oturma odasına yürürken "Artık neye inanacağımı bilmiyorum" diyorum.
Daha sonra yerde kan fışkıran birini gördüm.
"Jane, hemen eve dön, bir sorunumuz var" dedim gözlerim büyürken.
"Neler oluyor?" Diye sordu.
Dudaklarım titrerken, "Leona yerde ve göğsünden kan fışkırıyor" diyorum.
"Sa..kurtar onu, çıkar onu buradan" dedi Jerica, yanağından bir gözyaşı süzülürken konuşmaya çabalarken.
"Ne yaptın!" diye bağırdı Jane.
"Ben hiçbir şey yapmadım" diyorum.
"15 dakika sonra orada olacağım, Matt ve Stephanie'nin dairede olması lazım, onların yanına git" dedi Jane.
"DSÖ?" Kafa karışıklığı içinde söylüyorum.
"Ne? Matt ve Stephanie, korumalarınız" dedi Jane, arkamdaki döşeme tahtaları gıcırdarken gözlerim şaşkınlıkla irileşirken.
"Eğer Matt ve Stephanie benim korumalarımsa Lucas ve Elijah kim?" Ayak sesleri yaklaşırken ona şunu söyledim.
Birisi omzumu çekiştirdiğinde ve telefon yere düştüğünde Jane, "Neden bahsediyorsun?" diye bağırdı.
------------------------------
Daha sonra içgüdü bana geldi ve figür bana zarar vermeden hemen bıçağı kaptım ve onu bıçakladım. Josh yere düştüğünde arkamı döndüm, ağzı tıkalı ve elleri bağlıydı, sonra da karnındaki bıçakla yere düştü.
Lucas elinde silahla mutfaktan çıkarken "Bunu yapmamalıydınız Bayan Connor" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]
Teen FictionÇEVİRİDİR : ASIL YAZAR : @Inori_Yuzuriha_ Grinin Elli Tonu'ndan uyarlanan hikaye bu. Adından da anlaşılacağı gibi kitabın eşcinsel versiyonu olacak, hikaye bazı noktalarda değişebilir. Jane Connor, Christian Gray rolünü oynayacak ve Kate Williams da...