Kate'in Bakış Açısı:
Takipçi Anna mı? Nasıl? Neden? Şu anda bildiğim tek şey, buradan derhal defolup gitmem gerektiğiydi... Eğer Anna gerçekten sapkınsa, o zaman tehlikeli biri. Neler yapabileceğini ilk elden biliyorum. Asansörün kapısı açıldığında hızla oraya doğru ilerledim.
"Hey bekle!" Anna, Adelyn'in ofisinden koşarken bağırıyor ama asansör zamanında kapanıyor.
Ne oluyor? Gerçekten Anna mı? Çok masum görünüyor. Jane'le beni takip etmek gibi bir amacı olabilir mi?
Düşünülemez bir şey gerçekleşirken asansör yavaşça hareket etti. Asansörün tamamı aydınlandı ve ardından şimdiye kadar duyduğum en şiddetli gök gürültüsü geldi. Daha sonra tüm asansör zifiri karanlığa büründüğünde elektrikler kesildi. Flaşı etkinleştirirken telefonumu elime alıyorum. Birkaç dakika sürdü ama acil durum ışıkları yandı. Jeneratör devreye girdiğinde asansörün köşesinde titreyen ellerle durdum. Gök gürültüsü kükrerken telefonum yere düştüğünde tekrar kesildi. Daha sonra jeneratör tekrar devreye girdi.
Asansör tekrar yukarıya çıktığından kısa süre sonra rahat bir nefes aldım. Lobi düğmesine bastım ama hareket etti, rotasını koruyarak doğrudan beşinci kata, Satış Departmanına doğru ilerledi. Hangi kata basarsam basayım, yukarı doğru çıkmaya devam etti. Elektrik açılıp kapandığından beşinci kata ulaşmam yaklaşık 15 dakika sürdü. Elektrik sürekli açılıp kapanırken küçük bir paniğe kapıldım. Bu yanıp sönen elektrik jeneratör için kötüdür. Şimşek çakarken kapı açıldı. Görünürde kimseyi görmedim, asansörden çıkarken elektrikler tekrar kesildiğinde yutkundum ama bu sefer dönmedi.. Dışarı bakarken koyu gri bulutların oluştuğunu görünce yavaşça pencereye doğru yürüyorum. Bir fırtına yaklaşıyordu. Şimşekler çakmaya devam etti ve gök gürültüsü şiddetle kükredi. Anna'yı aradım ama görünürde yoktu, karanlıktı ama hâlâ net bir şekilde görebiliyordum, yavaş yavaş Adelyn'in ofisine doğru yürüyorum ama orada kimse yoktu. Asansöre geri dönme riskini göze alamazdım bu yüzden acil çıkışa yönelmeye karar verdim, sanırım sadece merdivenleri kullanacağım, hatırladığım kadarıyla yemekhanede bir acil çıkış olması gerekiyordu. Çıkışı bulmak için yavaşça yemek odasına doğru ilerliyorum. Daha sonra o küçük yeşil ışığın parıldadığını gördüm "Acil Durum Çıkışı" Hemen ona doğru yöneldim ve açmaya çalıştım ama kıpırdamadı, kilitli olması şaşırtıcıydı, acil çıkışı kim kilitleyebilir ki!? Daha sonra kapının diğer tarafından sürtme sesleri geldiğini duydum, kapının üst kısmındaki cam çatlağından yavaşça baktım ama diğer tarafı göremeyecek kadar karanlıktı... sonra merdiven aydınlanırken bir yıldırım çarpması geldi. . Onu görünce gözlerim genişliyor.. siyah kapüşonlu kadın... Anna sen misin?
Birkaç adım geriye gittiğimde kalbim hızla çarpmaya başladı ama birine çarptım. Ben çığlık atarken o kişi elini omzuma koydu.
"Ne oluyor? Sakin ol!" Adelyn diyor.
"Kate. Senin neyin var?" Ben geri çekilirken Anna diyor.
"Hey. Sorun değil" Adelyn bana endişeli bir bakış attı.
"Siz ikiniz burada ne yapıyorsunuz?" dedim geri çekilmeye devam ederken.
"Eh... burada çalışmıyoruz falan değil" diyor Adelyn.
"Tsundere hareketini kurtarabilirsin!" Dikkatlerini çekince bağırdım.
Adelyn, "Kate'i gerçekten sakinleştirmen gerekiyor" diye uyarıyor.
"Anna, Yıldızlı Göklerin Anahtarı taslağındaki el yazın senin miydi?" Ona söylüyorum.
"Ne?" Şaşkınlıkla sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]
Teen FictionÇEVİRİDİR : ASIL YAZAR : @Inori_Yuzuriha_ Grinin Elli Tonu'ndan uyarlanan hikaye bu. Adından da anlaşılacağı gibi kitabın eşcinsel versiyonu olacak, hikaye bazı noktalarda değişebilir. Jane Connor, Christian Gray rolünü oynayacak ve Kate Williams da...