30.Bölüm

58 2 0
                                    

Kate'in Bakış Açısı:

Giyinmeye bile tenezzül etmeden birlikte uykuya dalıyoruz. Kollarıma o kadar sıkı sarıldı ki, onu bırakmayı reddettim. Saat 11.00 sıralarında alarmın çalmasıyla uyandık.

Jane yataktan atladı ve birkaç kıyafet aldı.

"Neler oluyor?" Soruyorum.

"Biri içeri girmeye çalışıyor" diyor kafası karışmış bir halde.

"Jane Connor'ın evine kim girebilir?" Diyorum.

Jane, komodininden bir silah alırken "Kim olduğumu açıkça bilmeyen biri" diyor.

"Komodininizde silah mı var?" Soruyorum.

Dışarı çıkarken "Güvenlik tedbiri olarak burada kalın" diyor.

Birkaç dakika bekledim ama dönmedi, 15 dakika oldu ve endişelenmeye başladım. Pantolonumu giyip yavaşça dışarı çıktım. Jane mutfaktan çıktığında yerde bir damla kan görmek için dikkatlice merdivenlerden aşağı indim.

"Sana yukarıda kalmanı söylemiştim!" Bağırıyor.

"Jane... bu kan" diyorum.

Jane, "Birilerinin şaka yapma fikri iğrenç. Asansörde ölü bir kedi vardı, kitaplığın yanında da bir kedi ölüsü vardı" diyor.

"Biz uyurken biri buraya gizlice mi girdi?" Şaşırarak soruyorum.

Jane kafası karışarak "Evet, biri güvenlik tarafından fark edilmeden yüksek güvenlikli binama gizlice girdi" dedi.

"Bu nasıl mümkün olabilir?" Soruyorum.

"Hiçbir fikrim yok. Billy'den kameranın arkasına geçmesini isteyeceğim. Yatağa geri dön bebeğim. Bununla ben ilgileneceğim" diyor gülümseyerek.

"Emin misin?" yutkundum.

"Eminim. Güvende olmanı tercih ederim. Git uzan. Ben de birazdan sana katılacağım" diyor Jane yanıma gelip alnımı öperken.

"Tamam. Çok uzun sürmesin" diyorum onu öperken.

Yatağa uzanmak için yavaş yavaş odasına doğru yürüyorum. İzlendiğimi hissettim. Titrediğimi hissettim ama yana yuvarlandım ve uykuya daldım. Jane daha sonra kollarını bana dolarken geri geldi. Bana sımsıkı sarılırken ben ona bakıyordum. Daha sonra boynumu öptü ve saçlarımla oynamaya başladı ama ben bundan keyif alamayacak kadar uykum vardı. Yüzümü sevdi ve parmağıyla dudaklarıma dokundu. Gerçekten yarı uykuluyken beni azgınlaştırmaya mı çalışıyor? Onu görmezden gelip tekrar uykuya dalıyorum.

Ertesi sabah dinlenmiş ve rahatlamış olarak uyandım. Ayağa kalktım ama Jane burada değildi. Muhtemelen aşağıdaydı. Saat sabahın 7'siydi. Aşağıya indiğimde Jane'in piyanonun başında her zaman çaldığı kasvetli melodiyi çaldığını görüyorum.

"Hüzünlü müzik dışında başka bir müzik türü biliyor musun?" Ona söylüyorum.

"Hayır" diyor beni kendine çekerken ve ben de onun üstüne oturuyorum. Bana gülümsediğinde göz göze geldik.

"Günaydın güzelim" diyor bana.

"Günaydın Jane" dedim onu öperken.

"Leo aradı, toplantının tam sabah 10'da olacağını söyledi" diyor Jane.

"O zaman orada olacağım" diyorum beni öpmeye devam ederken.

"Kahvaltı yapalım" diyor bana.

O kıkırdarken piyanoyu işaret ederek "Ben yapacağım. Sen burada otur ve daha mutlu bir parça çalmayı öğren" diyorum.

"Çok iyi" diyor.

"İşimiz bittiğinde saçlarımla oynayabilirsin" diye dalga geçtim.

"Elbette. Ama bu çok rastgele" diyor.

"Dün gece bunun tadını çıkaramayacak kadar uyumuştum" diyorum.

"Ha?" Jane'e sorar.

Mutfağa doğru yürümeye devam ederken, "Dün gece saçlarımla oynuyordun. Harika hissettirdi" diyorum.

"Dün gece saçınla oynamadım bebeğim.. iyi misin?" Derhal durduğumda Jane diyor.

"Benden birkaç dakika sonra yatağa gelmedin mi?" Soruyorum.

"Hayır bebeğim. Yerdeki kanı temizledim, kedileri ortadan kaldırdım ve sonra alt kata, resepsiyona indim" diyor Jane ben yavaşça arkamı dönerken.

"Peki dün gece yanımda kim vardı?" Jane'in gözleri genişlerken dudaklarım titremeye başladı.

"Aman tanrım" diyor Jane bana doğru koşup bana sarılırken.

Üst kata çıkarken "Dişlerimi fırçalayacağım" dedim.

"Kahvaltı yapacağım" diyor Jane.

Panik atak geçirmekten korkarak hızla üst kata çıktım ve banyoya yöneldim. Dün geceki kimdi bu! Bir kadındı. Bana sarıldığında saçlarını hissedebiliyordum. Sadece yanımda yatakta yatan bir yabancının düşüncesi... kollarıyla beni sarması. Elleri saçlarımda, parmağı dudağımda. Hemen kusmaya başladım.

Buranın güvenli ve emniyetli olması gerekiyordu. Bu nasıl oldu! Titredim, korktum. Soğukkanlılığımı korudum ve hâlâ biraz üşümüş olarak aşağıya indim. Jane'i mutfakta yüzünde kızgın bir ifadeyle görüyorum.

"İyi misin?" Soruyorum.

"Bill aradı. Kamera hattının bağlantısı geçici olarak kesildi. Yayın yok" diyor Jane öfkeyle.

Öfkesini buradan hissedebiliyordum, o kadar karanlık bir aura yayıyordu ki, sanki her an öfkeye kapılacakmış gibiydi.

"Sorun değil. Sakin ol" diyorum ona yaklaşırken.

"Sakin olamıyorum. Yanında biri vardı! O kişi sana zarar verseydi ne yapardım!" Dişlerini gıcırdattığını söylüyor.

"Yapmadığı için minnettarım" diye iç geçirdim.

Jane "Onu bulduğumda öldüreceğim" diyor.

"Her şey yolunda gidecek." dedim onu sakinleştirmeye çalışarak.

"Bu nasıl tamam!" Bağırıyor.

"Gerçekten sakinleşmen lazım." dedim elimi göğsüne koyarken.

"Lanet olsun Kate!" Elimi savurarak telefonunu yere fırlatırken bunu söylüyor.

"Jane!" Bağırdım.

"Özür dilerim, bana orada dokunman konusunda ne hissettiğimi biliyorsun." İçini çekti. Ne diyeceğimi bilmiyordum, içimden bir ses ne söylersem söyleyeyim durumu daha da kötüleştireceğini söylüyordu.

"Eve git Kate, orada daha güvende olursun. Ben bu işi çözene kadar orada kal." Ben yutkunduğumda o da iç çekiyor.

Ona bakmadım bile. O mutfakta dururken ben de üst kata çekildim. Bu Jane'in daha önce hiç görmediğim bir yanı. Jane'in kaç tonu var?

Hepsinden en çok bundan nefret ediyorum...

Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin