56.Bölüm

17 1 0
                                    




Kate'in Bakış Açısı:

Adelyn'in sahildeki evine vardığımızdan bu yana birkaç gün geçmişti. Onun hakkında bilmediğim şeyleri öğreniyordum. Şehrin gürültüsünden uzaktayken birinin gerçekte ne kadar farklı olduğunu görmek çok komik.

Duş alıp giyindikten sonra aşağıya inip onun yemek yapmasını bulmaya gittim.

Beni fark etti "Ben daha doğal olanı tercih ederim." Masaya oturmadan önce yanına gidip bir fincan kahve doldururken gülümsedim.

Tavaları lavaboya yerleştirmeden önce yemekleri tabaklara koydu ve yanıma geldi.

"Bugün gündemde ne var?" Lokmalar arasında konuştum.

"Bugün bir randevum var ama ondan sonra kasabaya bir göz atabiliriz diye düşündüm" diye önerdi.

"Çalışmadığını sanıyordum?" Ona baktım.

Yemek yerken, "Bakmam gereken tek iş bu" diye yanıtladı.

Adelyn hakkında öğrendiğim şey onun sana sadece bilmeni istediği şeyleri söylediği.

Yemeğimizi yedikten sonra ortalığı toplamasına yardım ettim, sonra da beni sahildeki evde yalnız bırakarak gitti. Biraz temiz hava almak için dışarı çıktım. Suya bakarken korkuluklara yaslandım. Bu kadar kısa sürede bu kadar ilerlemem çok komik.

Birisinin sırtımda ve dudaklarımda boynumda hissettiğimde ne kadar süredir orada olduğumu bile bilmiyorum. Döndüm ve Adelyn'le yüz yüze geldim.

"Ne zamandır buradasın?" Beni sorguladı.

"Dürüst olmak gerekirse hatırlamıyorum. Sen gittiğinde buraya geldim ve düşüncelerimde kayboldum" diye cevapladım Adelyn bana baktığında. Korkuluklara yaslanarak yanımda durana kadar etrafımda dolaştı.

"Randevunuz nasıldı?" Ona sordum.

"Tipik bir durumdu ama kaldıramayacağım bir şey değil." Omuzlarını silkti.

"Gel" kapıya doğru yürürken bana işaret etti.

Evin ve kapının içinden geçerken onu takip ettim. Orada bir aracın durduğu bir garajı ortaya çıkarmak için kapıyı açtı. Garaj kapısını açarak ben yolcu koltuğuna otururken o da sürücü koltuğuna oturdu. Garaj kapısı kapanırken bir düğmeye basarak garajdan çıktı ve bizi kasabaya götürdü.

Adelyn'in Bakış Açısı:

Bir sahil kasabasına varıncaya kadar kıyı boyunca ilerledim. Uzak ve az olmasına rağmen buraya geldiğimde gelmeyi en sevdiğim yerlerden biriydi. Yerliler beni rahatsız etmedi ve ben kendi başıma kaldım. Yaşadığım hayattan mükemmel bir münzeviydi.

Arabayı park ederek yerel bir dükkanın önüne park ettim. İkimiz de dışarı çıktık ve manzarayı kontrol ederek yürümeye başladık. Ona farklı mağaza ve restoranları gösterdim. Buraya geldiğinizde burası turistik bir yerdi.

Kaldırımda yürürken bir çiftçi pazarına rastladık. Taze sebze ve meyve almayı umarak etrafıma bakındım. Kate'in etrafa baktığını, eşyaları topladığını, onları hak ettikleri yere koymadan önce onlara baktığını görüyorum.

Bir çanta alıp içini farklı ürünlerle doldurmaya başladım; Tanıdık bir ses duyduğumda bir daha duymamayı umuyordum.

"Adelyn?"

Başımı kaldırdığımda Veronica'nın orada durduğunu gördüm.

"Merhaba Veronica" Onu soğuk bir şekilde selamladım.

Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin