5.Bölüm

202 6 0
                                    

Kate'in Bakış Açısı:

Daha sonra cebimdeki telefonum çaldı. Jane miydi? Eğer öyleyse numaramı nasıl aldı? Ama yine de o bir sapık, bu da beklenen bir şey. Jason'ın aradığını görmek için ekrana baktım.

Kate: Merhaba J.

Jason: Merhaba Katy. Yarın bir konserim var. Eğer gelirsen benim için çok şey ifade eder mi? Candice orada olacak.

Kate: Elbette. Ne zaman?

Jason: Akşam 9'da her zamanki barda.

Kate: Tamam orada olacağım.

Jason: Teşekkür ederim. Yakında görüşürüz tatlım.

Kate: Yakında görüşürüz Jason.

Jason: İyi geceler Kate.

Jason'ın bana karşı hislerinin her zaman farkındaydım. Uzun zamandır bana karşı büyük bir tutkusu vardı ve bu konuda çok da incelikli değildi. Jason iyi görünümlü bir adam ama benim için daha çok bir kardeş gibi. Onun hakkında hiçbir zaman aynı şeyleri hissedebileceğimi sanmıyorum.

Daha sonra bilgisayarım zil sesi çıkardı.

~Jane Connor'dan mesaj~ Dizüstü bilgisayarın iyi çalıştığını görüyorum.

~Kate~ Bunu kabul edemem Jane.

~Jane~ Bunu söyleyeceğini hissettim. Seninle konuşmak günümü büyük ölçüde aydınlatıyor Kate.

~Kate~ Ah? Yani bu senin yararına mı?

~Jane~ Evet elbette, şimdi lütfen hediyemi kabul et.

~Kate~ Peki Bayan Connor ama bir dahaki sefere belki biraz çiçek?

~Jane~ Ben çiçek yapmam.

~Kate~ Sonra çikolata?

~Jane~ Çikolatalar sağlıksızdır.

~Kate~ Peki Bayan Connor. Bunu dikkate alacağım.

~Jane~ Saat akşam 7. Taylor seni saat 8'de alacak.

~Kate~ Taylor kim?

~Jane~ Şoförüm.

~Kate~ Kendim arabayı kullanabilirim Bayan Connor.

~Jane~ Bu kadar inatçı olmayı bırakın Bayan Williams. Nerede olduğumu bilmiyorsun :P

~Kate~ İyi nokta.

~Jane~ Hazır ol. Seksi bir şeyler giy.

~Kate~ Çıplak o zaman.

~Jane~ Beni baştan çıkarma Kate.

'Seksi' bir şeyler bulmak için aceleyle gardıroba doğru ilerliyorum. Ne yazık ki kıyafet tutkunu değilim bu yüzden gardırobum oldukça sınırlı. Candice her zaman moda zevkimin kötü olduğunu söylerdi, haklıydı ama moda bana göre değil. Bu bir akşam yemeği, resmi kıyafet giymem gerekmez mi? Biraz zaman geçti, saatin geç olduğunu fark ettim. Kırmızı bluzumu giymeye karar verdim ve üzerime siyah bir etek giydim. Saçlarımı toplayıp aynanın karşısına geçtim. Gerçekten seksi görünüyorum.

Daha sonra birisi kapıyı çaldı. Kapıya gidiyorum, kapıyı açtığımda yakışıklı görünüşlü bir adamla karşılaşıyorum, susamış görünüyordu ve güzel bir takım elbise giyiyordu.

Connor'ın Elli Tonu [GirlxGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin